WHEM Sandra van Alexandra's erotische massages Diest

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Amaai...
Wel stevige prijzen. Bijvoorbeeld:
- voor 1u beurtrolmassage: 140€
+ supplement kledingwens: +10€
+ supplement samen douchen: +20€
+ supplement oraal: +35€
+ supplement footlovers: +60€
+ supplement facesitting: + 70€
+ supplement golden shower: +70€

Dat maakten vlug 400€ voor wat spelen met kinky invulling.
Dan er er veel betere keuze in de regio.
 
Amaai...
Wel stevige prijzen. Bijvoorbeeld:
- voor 1u beurtrolmassage: 140€
+ supplement kledingwens: +10€
+ supplement samen douchen: +20€
+ supplement oraal: +35€
+ supplement footlovers: +60€
+ supplement facesitting: + 70€
+ supplement golden shower: +70€

Dat maakten vlug 400€ voor wat spelen met kinky invulling.
Dan er er veel betere keuze in de regio.
Beste mijnheer,

Kinky spelen in het algemeen doen we niet. Juist deze enkele kleine zaken. Iedereen heeft zijn prijs en iedereen mag gaan en staan waar hij of zij wil.
We bestaan al 9 jaar en hebben een ruim klanten bestand.
Alvast heel erg bedankt voor jou bezoekje op onze website.

Mvg
 
Enkele weken terug was er op HLN een reportage van "De wereld van Nanoe" waarin dit massagesalon aan bod kwam.

Blijkbaar bieden ze daar ook de optie om zo'n real-doll te proberen.
In de reportage zij ze dat klanten soms bellen en denken dat het om een echte dame gaat.
Als ik op de website kijk (of de zoekertjes op redlight) dan vind ik daar echter geen informatie over terug?

Iemand die dat al eens geprobeerd heeft?
 
Enkele weken terug was er op HLN een reportage van "De wereld van Nanoe" waarin dit massagesalon aan bod kwam.

Blijkbaar bieden ze daar ook de optie om zo'n real-doll te proberen.
In de reportage zij ze dat klanten soms bellen en denken dat het om een echte dame gaat.
Als ik op de website kijk (of de zoekertjes op redlight) dan vind ik daar echter geen informatie over terug?

Iemand die dat al eens geprobeerd heeft?
Hallo,
Nee momenteel staat de advertentie toe, wegens de drukte van de opening van het nieuwe pand te Bekkevoort. (Massages)
 
Er was daar nog een sandra aanwezig is zij gestopt? ze staat niet meer op de site en wou wel eens een bezoekje brengen

Alle Sandra's zijn daar weg, beiden richting Lille getrokken.


 
Alle Sandra's zijn daar weg, beiden richting Lille getrokken.


dat is jammer redelijk ver weg
 
Alle Sandra's zijn daar weg, beiden richting Lille getrokken.


Weet iemand of Sandra nog ergens te vinden is? Ik ben verschillende keren bij dit toppertje geweest en zou ze graag vinden...
 
Ben vorige eens langs geweest bij Sandra. Wat een leuke, lieve , fijne en correcte meid. Echt een toppertje. Gekozen om 1 uurtje te blijven. Binnen komen. Eerst de wensen bespreken en de nodige centjes neerleggen. Dan douche nemen en daarna 1 uurtje lekker ontspannen. Heb haar eerst verwend met een massage en lekker mogen beffen. Daarna werd ik een half uurtje onderhanden genomen met een lekkere massage om daarna in haar mondje klaar te komen. Met condoom wel te verstaan. Wanneer je in een zachte bui bent en lekker wil ontspannen ...👍.
 
Ben vorige eens langs geweest bij Sandra. Wat een leuke, lieve , fijne en correcte meid. Echt een toppertje. Gekozen om 1 uurtje te blijven. Binnen komen. Eerst de wensen bespreken en de nodige centjes neerleggen. Dan douche nemen en daarna 1 uurtje lekker ontspannen. Heb haar eerst verwend met een massage en lekker mogen beffen. Daarna werd ik een half uurtje onderhanden genomen met een lekkere massage om daarna in haar mondje klaar te komen. Met condoom wel te verstaan. Wanneer je in een zachte bui bent en lekker wil ontspannen ...👍.

@Plumber Sandra heeft al een tijdje een eigen topic hier

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan