Recensie Saniya TS, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar een meer ontmoet via Grindr. Is meer man dan vrouw, al heeft ze wel mooie (maar kei harde) tieten.

Pijpt enorm lekker en is goed neukbaar in dr strakke kontje. Ze is wel meer top dan bottom gaf ze aan
 
Ik kom al jaren bij haar , op hookers in het verleden ook recensies geschreven , grote, stevige dame en ook lang, en met zeer grote dikke pik die keihard wordt en ze neukt je heerlijk door, haar formaat is niet voor de beginner want ze heeft echt een hele dikke lul maar ik kan er prima tegen
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
22
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Paar maanden geleden bezocht in Rotterdam.

Ik was vooral aangetrokken door haar profielfoto's en de lovende commentaren op het forum en wou - weer eens - mijn stoutste schoenen aantrekken.

Positief: ze ziet er geweldig uit en haar pik is inderdaad E-NOR-M. Ze heeft me zowat een half uur lang genadeloos in m'n keel geneukt, wat haar bijzonder scheen op te winden, haar mantra was "suck that big black dick baby'". Wat ik ook met veel plezier deed;)

Minder positief: al bij het pijpen had ze problemen om echt hard te blijven. Toen ze me moest bestijgen, was ze maar halfhard; om hard te blijven begon ze meteen keihard te beuken en bleef ze herhalen "oh baby you're so tight'', en dat klopt wel. Maar goed, er iets ook zoiets als voorspel en holletje zachtjes openen, zeker gelet op haar enorm formaat, wat hier totaal ontbrak. Uiteindelijk heeft ze me zo'n 10 minuten suf geneukt, deed echt wel pijn, maar ergens was het wel opwindend, en toen kwam ze plots klaar. Echt klaar, toen ze eruit kwam, zag ik het condoom vol zaad. Ik heb me uiteindelijk klaar getrokken met haar bbc in m'n mond en heb haar voeten ondergespoten.

Al bij al gemengde ervaring, ongetwijfeld een van de grootste transpiemels in Nederland, maar service was niet super.

PS: ze pakt je enkel anaal als je goed gespoeld hebt (geen probleem in mijn geval) ;) in haar woorden: "the slightest trace of poo and I stop the service"; wat ik wel begrijp en kan appreciëren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan