Recensie Sara 42/3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wilfted

Wandelaar
64
10/09/22
9
6
Vanavond had ik afspraak met leyka van 34/3 maar die was er niet. Toen naar sara uit Tsjechië geweest. Mooie blinde dane met b borsten. Leuk in de omgang. Als je lief bent mag je vrij veel. Pijpen mc. Heerlijk beffen en haar 2x klaar gevingetd. Ze squit wel en wordt lekker nat. Sara zat vanavond op 42/3 maar dat is niet zo. Ze komt als ze geil is zegt ze. Heb geen linkjes daar doet ze niet aan. Genieten dus met haar
Vanavond had ik afspraak met leyka van 34/3 maar die was er niet. Toen naar sara uit Tsjechië geweest. Mooie blonde dane met b borsten. Leuk in de omgang. Als je lief bent mag je vrij veel. Pijpen mc. Heerlijk beffen en haar 2x klaar gevingetd. Ze squirt wel en wordt lekker nat. Sara zat vanavond op 42/3 maar dat is niet altijd zo. Ze komt als ze geil is zegt ze. Heb geen linkjes daar doet ze niet aan. Genieten dus met haar
Vanavond had ik afspraak met leyka van 34/3 maar die was er niet. Toen naar sara uit Tsjechië geweest. Mooie blonde dane met b borsten. Leuk in de omgang. Als je lief bent mag je vrij veel. Pijpen mc. Heerlijk beffen en haar 2x klaar gevingerd. Ze squit wel en wordt lekker nat. Sara zat vanavond op 42/3 maar dat is niet altijd zo. Ze komt als ze geil is zegt ze. Heb geen linkjes daar doet ze niet aan. Genieten dus met haar

Laatst bewerkt:
Een week geleden zat er een Sarah uit Tjechie in de kamer van Roxanna volgens mij. Donker haar met C-cup. Is dat niet dezelfde?

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Sara uit Tsjechië is er weer.
Een sexy slanke blonde jongedame van 28. Goeie kont, mooie borsten b/c cup.
Als ze haar haar strak achterover heeft dan heeft ze een uitzonderlijk leuk koppie en zeer aantrekkelijke uitstraling(very cute).

Ze is best wel lief en makkelijk in de omgang. Zoals de meeste raamdames wil ze je er natuurlijk zsm weer uit hebben, maar zolang je binnen de tij bent dan zit ze je lang niet zo erg te pushen, zoals ik dat gewend ben van de meeste raamhoeren.

We hadden beide het idee dat we elkaar bekend voor kwamen, dus vermoedelijk ben ik al eerder bij haar geweest. Raar dat ik me dat niet kan herinneren.

Ze zit nu op 33-2.

Als je op naturel valt dan is ze op dit moment de mooiste van de Nieuwstad. Zo mooi zie ik ze daar niet vaak.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan