Sara hulp gevraagd, Roeselare

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet dat de kans veel groter is dat het fout afloopt, maar ik wilde toch even mijn ervaring hier delen. Ik wandel ook al jaren en heb 1 keer de vraag gehad of ik een dvp geld wilde lenen, 150 euro. Ik was al jaren vaste klant van haar maar toch twijfelde ik om het te doen, ze kan zomaar stoppen en mij blokkeren en weg geld. Ik heb haar toch het geld geleend en heb het ook netjes teruggekregen, al heeft het een tijd geduurd. Ik heb waarschijnlijk geluk gehad met deze dame, en ik zou het niet weer doen.
150€ , daar zou je je niet moeten voor laten kennen, maar andere vedragen van duizenden euros is wel een ander plaatje.
Ik heb ook al de vraag gehad om 1000 euro of meer te "lenen" en vriendelijk gepast en dan hoor je geen lieve berichtjes meer... genoeg vissen de zee. Laat jullie vooral niet doen. Want er zijn zo veel verhalen en niet iedereen zit op girlsreview, en zijn niet op de hoogte.
stay safe

Ik heb ooit een keer geld geleend aan een dvp, die dame woonde vlakbij destijds, ging om 500 euro, zou ik binnen een maand terug krijgen, ik heb het geld niet terug gekregen maar mocht wel 3 keer gratis een uurtje komen bij haar,jongedame had een gokverslaving

Als uw vriend niet naar de flikken gegaan is dan moet hij dringend stoppen met wandelen of zijn leven zal financieel kapot gaan.
Die had contract opgemaakt met haar id copie maar die Sandra dreigde naar zijn vrouw te stappen toen hij zijn centen terug vroeg. Mijn vriend is zo in de problemen gekomen en is uit het leven gestapt 😞

Jezus, dat is enorm bedroevend om te lezen! Innige deelneming....
Ik veronderstel dat stappen gezet zijn om de pleger van deze chantage met catastrofale gevolgen ter verantwoording te brengen?

Terug
Bovenaan Onderaan