Recensie Sara/Maya, Roeselare 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vdbthomas

Newbie
17
19/08/23
5
10
Gisteren wou ik afspreken met deze jongedame. Bij aankomst gemerkt dat het een andere dame is. Wel mee naar boven gegaan en gevraagd hoe het komt dat de foto zo verschillend is. Blijkt dat de dame die opendeed een vriendin is van Maya, maar dat ze op vakantie is op dit moment. Vriendelijk bedankt en gezegd dat ik een volgende keer terugkom.
Na even nadenken in de auto toch opnieuw contact opgenomen en gewoon een massage gevraagd zonder meer. Blijkt dat de dame die opendeed ook op RL staat onder de naam 'Alexxia'.
Op dit moment 1 ster, vervolg komt.
 
Vandaag was ze er wel... en het was voor mij mijn eerste keer wandelen...

Afgesproken via WhatsApp, interessante prijzen.

De foto's zijn correct en recent. Deze tiny heeft een klein lekker lijf met kleine borstjes, veel ouder dan begin de 20 zal ze zeker niet zijn.

Ze liet me binnen en nam me mee naar haar (hotel)kamer. Ik merkte al weinig enthousiasme (kan ook aan mij liggen). Al onmiddellijk liet ze weten dat ze geen woord Engels kan, en dat is geen leugen, communicatie is bijna onmogelijk en moet via vertaalapp. Er was wat onenigheid over de afgesproken prijs en toen was voor mij helemaal duidelijk dat zij niet zelf haar zaakjes regelt (red flag). Na overleg via haar telefoon was ze akkoord met de afgesproken prijs en ik heb haar €80 betaald voor een half uurtje.

Kussen wou ze niet en ze vroeg me om me dadelijk uit te kleden. Zelf kleede ze zich niet uit en haar aanraken liet ze maar wat ongemakkelijk toe, ik heb dan ook niet aangedrongen. Ze begon al te zwaaien met het condoom, wat ze vervolgens helemaal afrolde (red flag) nog voor ik uitgekleed was. Ik moest haar met handen en voeten uitleggen dat dit zo niet werkt en kon haar onmogelijk duidelijk maken dat een nieuw condoom nodig was. Ze verstaat echt niks, ook de vertaalapp was geen oplossing. Ze belde dan maar een hulplijn die ook nauwelijks Engels verstonden. Ze dachten dat ik zonder condoom wou en vroegen hiervoor extra (als je het zou willen, het kan dus). Ik hoorde ook een mannenstem op de achtergrond, dus nieuwe red flag.

Ik had hier geen goed gevoel bij, ik betwijfel of dit meisje dit vrijwillig doet en of ze het zelfs eerder heeft gedaan, als je al geen condoom juist weet aan te doen...



Uiteindelijk nam ze een nieuw condoom die ik dan aandeed over m'n halve erectie. Ik had de indruk dat ze zonder condoom niks wou doen. Ik moest op bed gaan liggen en ze begon met haar (kleine) handjes m'n knuppel te masseren. Ik vroeg haar om met haar mond over te nemen en ik kwam nog voor ik het wist (het is dan ook al enkele maanden geleden dat ik nog sex had en kom nogal vaak te snel...).

Voor haar was de kous af, dus tot neuken is het zelfs niet gekomen. Ze wou me nog masseren, daar heb ik voor bedankt.



Kortom: zeer onervaren tiny knap ding in de handen van...

Doe er je ding mee, of juist niet...
 
Vandaag was ze er wel... en het was voor mij mijn eerste keer wandelen...

Afgesproken via WhatsApp, interessante prijzen.

De foto's zijn correct en recent. Deze tiny heeft een klein lekker lijf met kleine borstjes, veel ouder dan begin de 20 zal ze zeker niet zijn.

Ze liet me binnen en nam me mee naar haar (hotel)kamer. Ik merkte al weinig enthousiasme (kan ook aan mij liggen). Al onmiddellijk liet ze weten dat ze geen woord Engels kan, en dat is geen leugen, communicatie is bijna onmogelijk en moet via vertaalapp. Er was wat onenigheid over de afgesproken prijs en toen was voor mij helemaal duidelijk dat zij niet zelf haar zaakjes regelt (red flag). Na overleg via haar telefoon was ze akkoord met de afgesproken prijs en ik heb haar €80 betaald voor een half uurtje.

Kussen wou ze niet en ze vroeg me om me dadelijk uit te kleden. Zelf kleede ze zich niet uit en haar aanraken liet ze maar wat ongemakkelijk toe, ik heb dan ook niet aangedrongen. Ze begon al te zwaaien met het condoom, wat ze vervolgens helemaal afrolde (red flag) nog voor ik uitgekleed was. Ik moest haar met handen en voeten uitleggen dat dit zo niet werkt en kon haar onmogelijk duidelijk maken dat een nieuw condoom nodig was. Ze verstaat echt niks, ook de vertaalapp was geen oplossing. Ze belde dan maar een hulplijn die ook nauwelijks Engels verstonden. Ze dachten dat ik zonder condoom wou en vroegen hiervoor extra (als je het zou willen, het kan dus). Ik hoorde ook een mannenstem op de achtergrond, dus nieuwe red flag.

Ik had hier geen goed gevoel bij, ik betwijfel of dit meisje dit vrijwillig doet en of ze het zelfs eerder heeft gedaan, als je al geen condoom juist weet aan te doen...



Uiteindelijk nam ze een nieuw condoom die ik dan aandeed over m'n halve erectie. Ik had de indruk dat ze zonder condoom niks wou doen. Ik moest op bed gaan liggen en ze begon met haar (kleine) handjes m'n knuppel te masseren. Ik vroeg haar om met haar mond over te nemen en ik kwam nog voor ik het wist (het is dan ook al enkele maanden geleden dat ik nog sex had en kom nogal vaak te snel...).

Voor haar was de kous af, dus tot neuken is het zelfs niet gekomen. Ze wou me nog masseren, daar heb ik voor bedankt.



Kortom: zeer onervaren tiny knap ding in de handen van...

Doe er je ding mee, of juist niet...
Intussen ook al 2x in dat 'hotel' beland. Op de parking allemaal buitenlandse dikke auto's (Duitsers, Roemenen,..) Zelf 1 van de meisjes zien gevoerd worden door de Roemeense auto waar een man in zat. Lijkt mij dat deze meisjes dus niet alleen werken..
 
Wellicht deze meid?

Jammer, stond ook sinds enkele dagen op m'n verlanglijstje…
 
Had ik hier eerder gearriveerd op dit forum ging ik ook mijn geld niet kwijt zijn.
Vlot antwoord via sms in het Engels,alles was ok.
Bij aankomst zie ik op het gekende adres een rij aan de deur staan en een andere dame van op RL in discussie.
Ik doe nog een toertje en parkeer me wat verder in straat en zie plots agente op fiets passeren en naar de nrplaten kijken om dan net ter hoogte van mij te stoppen en hevig te beginnen noteren in notitie boekje.
Had mijn zetel achteruit gedaan zodat agente mij niet opmerkte.
Ze bleef dan zeker nog 10 minuten staan rommelen in haar fietstas terwijl ze de inkom in de gaten hield om dan terug te vertrekken.
Uiteindelijk toch mijn stoute schoenen aangetrokken en naar binnen geweest. Ze heeft een héél mooi lijfje en is idd niet veel ouder dan 20. Spreekt geen woord Engels, voortdurend met Google Translate discussie want niets mocht. Niet beffen, niet zoenen,PMC ,enz terwijl via sms alles ok was en PZC was afgesproken.
Dan kwam de hulplijn eraan te pas en kreeg ik ook plots sms'jes van haar terwijl ik bij haar zat..... duidelijk iemand die de show runt achter de schermen en twijfel ook of ze dit wel wil doen.
Uiteindelijk 1 x intiem met halfslappe lul en ondertussen was ze maar in het Roemeens aan het brabbelen.
Te vermijden dus en dat hotel ga ik mij toch ook niet meer riskeren,vrees dat het niet lang meer zal duren eer ze daar nog eens binnenvallen.
 
...
Uiteindelijk toch mijn stoute schoenen aangetrokken en naar binnen geweest. Ze heeft een héél mooi lijfje en is idd niet veel ouder dan 20. Spreekt geen woord Engels, voortdurend met Google Translate discussie want niets mocht. Niet beffen, niet zoenen,PMC ,enz terwijl via sms alles ok was en PZC was afgesproken.
Dan kwam de hulplijn eraan te pas en kreeg ik ook plots sms'jes van haar terwijl ik bij haar zat..... duidelijk iemand die de show runt achter de schermen en twijfel ook of ze dit wel wil doen.
Bij mij was PZC mogelijk voor 50+
Wat waren jou tarieven, want die blijken te variëren.?
Weet ze ondertussen al dat je een condoom niet vooraf moet afrollen? 🫣
 
Bij mij was PZC mogelijk voor 50+
Wat waren jou tarieven, want die blijken te variëren.?
Weet ze ondertussen al dat je een condoom niet vooraf moet afrollen? 🫣
Bij mij was het 150€ voor een uur ,verder heb ik niet meer willen discussiëren,moest allemaal via Google Translate en alles was extra.
Ik kwam nog maar binnen,we stonden nog alletwee met onze kleren aan en ze stond al met het condoom klaar uit de verpakking 😂😂😂
't kon allemaal niet rap genoeg gaan.....
 
Aan IEDEREEN, vertel het voort.
Ga er NIET naartoe.
Ik heb een poging gewaagd en heb het mij nog nooit zo beklaagd!
Je kan haar onmogelijk penetreren.
1) ze houdt je lul tegen met haar hand
2) in doggy krult ze haar rug zo dat je zelfs met de langste penis moeite hebt
3)om de minuut zegt ze dat je tijd op is
4) is stinkie kut en doet haar kleren zelfs niet uit( bovenop had ze nog sweater met kap aan )
5) ze zat heel de tijd te zuchten en dwaas te kijken
 
Aan IEDEREEN, vertel het voort.
Ga er NIET naartoe.
Ik heb een poging gewaagd en heb het mij nog nooit zo beklaagd!
Je kan haar onmogelijk penetreren.
1) ze houdt je lul tegen met haar hand
2) in doggy krult ze haar rug zo dat je zelfs met de langste penis moeite hebt
3)om de minuut zegt ze dat je tijd op is
4) is stinkie kut en doet haar kleren zelfs niet uit( bovenop had ze nog sweater met kap aan )
5) ze zat heel de tijd te zuchten en dwaas te kijken
Die Maya waarover het topic hier ging is intussen al lang weg. Er zit daar nu een andere die zich ook Maya noemt. Waarschijnlijk ben jij bij die nieuwe Maya geweest.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
nul komma nul waard
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben ook bij deze dame geweest, had ook beter eerst hier even marktonderzoek gedaan…
positief: jong en behaard
negatief: al de rest
maar, ik weigerde te betalen voor alles duidelijk was. En ja, ze probeerde er alsnog onderuit te komen.
Mij heeft ze , welliswaar met tegenzin, gepijpt zonder. Vingeren zat er niet in.
Dus toen haar maar geneukt. Leuke is, ik was al ruim 5 minuten klaargekomen maar ben haar blijven neuken.
Ze wist van niets en dus toch een beetje revence kunnen nemen voor al de beloftes die ze niet nakwam.
Na mijn vertrek nog even blijven rondhangen ( uit fustratie ) en enkele minuten later kwamen een man en vrouw uit een andere kamer.
Volgens mij prostitueren deze ,roma's ' hun dochter.
Opletten is hier de boodschap in al zijn facetten…
 
Het lezen van deze ervaringen doet me wel lachen moet ik zeggen. Vooral dat van die condoom. Mijn ervaring is ook dat 70% van de dvp's niet weet hoe ze een condoom moeten aanbrengen.Ongelofelijk eigenlijk, ze rollen het uit en proberen het dan met 4 vingers over je lul te trekken. Ik steek het eigenlijk liever zelf op.
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Voor mij is hygiëne heel belangrijk. Helaas was de geur van het poesje van dit meisje walgelijk. Ik vroeg dus enkel naar pmc en dat was het. Geld kwijt. Voor mij eerste en de laatste keer.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-am-new-here-5.html
Totale kosten (in euro)
80€
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje gebracht aan Sara in Rumbeke , best knappe foto's . Het zag er allemaal veel belovend uit. De prijzen die vielen mee , 50 voor 15 min , 80 voor 30 min 150 voor een uurtje. Uiteindelijk ging ik voor 30 minuten. Eens aangekomen werd er snel en vriendelijk opengedaan. Het meisje van op de foto ziet er even knap uit als op de foto's ook kreeg ik vooraf een selfie van haar. In een trainingspak gingen we naar boven. Ze is best wel klein. Eenmaal op de kamer betaalde ik de meid . Maar de kamer lag er rommelig bij … behalve de matras die zag er netjes uit. Tot zover het leuke gedeelte. Ik deed netjes mijn kleren uit. En ze wilde dat ik als een plank op de matras ging gaan liggen. Kleren bij haar gingen er niet uit. Ze begon zonder enige interesse te rukken. Maar ook dat was niet goed. Ze zei tijdens het rukken 1x klaarkomen. Na amper 10 minuten gaf ik de brei eraan . Ze wilde ook zo snel mogelijk afronden. Ze telde het geld na … en ze gaf me de indruk dat ze meschien nog ging beweren dat het bedrag niet klopte … ik maakte mij daar snel uit de voeten want het voelde erg onprettig aan . Er komt dan ook geen vervolg. En ik raad iedereen het af. Niet doen is de boodschap. Zijn er nog mensen die het vlaggen hadden bij haar ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Duidelijke photoshop toch??? Hoofd en lichaam misfitten. 18 jaar lijkt ze op de foto's maar hoe ziet ze er uit in het echt???
Haar ad heeft me al dikwijls getriggerd maar al teveel matige tot slechte ervaringen gehad in Roeselare.
Ik vogel nu meestal verder van huis.... ;-)))
Just my opinion maar de toevloed van bepaalde nationalitieiten heeft mijn insziens de markt verziekt. Ik zie teveel patsers rondrijden waarvan een groot deel zijn geld verdient met meisjes in de prostitutie te duwen, naast de drugshandel natuurlijk waarbij ze de locals in een verslaving duwen..... Niks zo on-erotisch en onethisch trouwens als ongemotiveerde slavinnen....
Sad but true.... De waarheid heeft zijn rechten. En de lokale overheid staat er bij en kijkt er naar....
 
Laatst bewerkt:
Duidelijke photoshop toch??? Hoofd en lichaam misfitten. 18 jaar lijkt ze op de foto's maar hoe ziet ze er uit in het echt???
Haar ad heeft me al dikwijls getriggerd maar al teveel matige tot slechte ervaringen gehad in Roeselare.
Ik vogel nu meestal verder van huis.... ;-)))
Just my opinion maar de toevloed van bepaalde nationalitieiten heeft mijn insziens de markt verziekt. Ik zie teveel patsers rondrijden waarvan een groot deel zijn geld verdient met meisjes in de prostitutie te duwen, naast de drugshandel natuurlijk waarbij ze de locals in een verslaving duwen..... Niks zo on-erotisch en onethisch trouwens als ongemotiveerde slavinnen....
Sad but true.... De waarheid heeft zijn rechten. En de lokale overheid staat er bij en kijkt er naar....
De foto's kloppen met de realiteit de foto locatie is ook de plaats waar het meisje de klanten ontvangt op de kamer. Dat is in het vroegere ' Bascule ' in Rumbeke. Dat is trouwens niet onbesproken deze locatie. Enkele jaren terug viel de politie binnen en ontdekten ze in alle kamers meisjes waarvan meisjes die niet in orde waren met hun papieren. De boel ging op slot. En plots zijn ze terug op dezelfde locatie sinds een jaar of 2. Het is niet geregistreerd als love hotel of als onderneming zover ik weet. Ik lees ook dat de wijk agent nummer platen opschrijft. Het moet dus zijn dat de politie het boeltje in de gaten houd. Nuja het meisje zelf is bar slecht … niet doen ! Je bent je geld kwijt en zonder happy end sta je aan de deur. Er gebeurt enorm weinig en ze zal geen interesse tonen. De locatie is ook te mijden … meer nog sinds kort vragen de meeste meisjes plots 100euro voor 30 minuten en 200 euro voor 60 minuten. Voor die prijs krijg ik alvast beter ergens anders …. De locatie word meer en meer een no go de gangen van het hotteltje hebben zeker al maanden geen stofzuiger meer gezien … het licht er maar vermuft bij .. er staat ook nooit een raam open om te verluchten in de gang … en roeselare is er idd niet veel meer te vinden en moeten we het geluk verder van huis zoeken
 
Duidelijke photoshop toch??? Hoofd en lichaam misfitten. 18 jaar lijkt ze op de foto's maar hoe ziet ze er uit in het echt???
Haar ad heeft me al dikwijls getriggerd maar al teveel matige tot slechte ervaringen gehad in Roeselare.
Ik vogel nu meestal verder van huis.... ;-)))
Just my opinion maar de toevloed van bepaalde nationalitieiten heeft mijn insziens de markt verziekt. Ik zie teveel patsers rondrijden waarvan een groot deel zijn geld verdient met meisjes in de prostitutie te duwen, naast de drugshandel natuurlijk waarbij ze de locals in een verslaving duwen..... Niks zo on-erotisch en onethisch trouwens als ongemotiveerde slavinnen....
Sad but true.... De waarheid heeft zijn rechten. En de lokale overheid staat er bij en kijkt er naar....
Blijkbaar geen photoshop he ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.730
Berichten
732.639
Leden
33.725
Nieuwste lid
Kwintsmax
Terug
Bovenaan Onderaan