Recensie Sara, Neeroeteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pieter123777

Wandelaar
50
22/12/21
53
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3064076-sara
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze spaanse parel geweest.
Lieve mooie vrouw, leeftijd uit adv. Klopt met een paar prachtige tieten.
Ik vond het wat veel make up maar verder topvrouw.
Pik gaat volledig in de mond.
 
ik heb haar gisteren geappt en direct een afspraak gemaakt en langs geweest,
ze is echt zo zoals op de foto's bloed mooie vrouw!!!
toen ik binnen kwam wat nerveus van mijn kant maar daar hielp ze me direct vanaf,
eerst wat geknuffeld toen gaf ze een heerlijke pijpbeurt zonder cd moest ik op de buik gaan liggen voor een massage wat ze goed deed,
toen gaf ze me uit haar zelf een prostaat behandeling tot ik op springen stond,
daarna lekker afgeneukt met cd,
alleen jammer ze spreekt weinig engels meeste spaans ofzo.
maar al bij al een geweldige ervaring.
zeker voor herhaling vatbaar
 
ik heb haar gisteren geappt en direct een afspraak gemaakt en langs geweest,
ze is echt zo zoals op de foto's bloed mooie vrouw!!!
toen ik binnen kwam wat nerveus van mijn kant maar daar hielp ze me direct vanaf,
eerst wat geknuffeld toen gaf ze een heerlijke pijpbeurt zonder cd moest ik op de buik gaan liggen voor een massage wat ze goed deed,
toen gaf ze me uit haar zelf een prostaat behandeling tot ik op springen stond,
daarna lekker afgeneukt met cd,
alleen jammer ze spreekt weinig engels meeste spaans ofzo.
maar al bij al een geweldige ervaring.
zeker voor herhaling vatbaar
Prostaatmassage wilde ze mij ook geven maar ik had toen ik binnen kwam een behoorlijke druk dus heb gezegd dat het niet handig was😅
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geweldige ervaring, misschien wel mijn beste GFE. Ziet er precies uit als op de foto's en vond haar net zo knap. Voor de eerste keer bij haar gekozen voor 30min, maar daar had ik psijt van. Nog geprobeerd te verlengen maar de taalbarriere stond er tussen, dat was het enige mindere. Vermoed dan ook een booker aan de whatsapp (in het huis zitten meerdere dames)
Begon met een uitgebreide prostaatmassage, tegelijkertijd pzc en af en toe een tz. Daarna ging zij op mijn gezicht zitten maar vanwege de tijd kreeg ik haar niet aan de squirt. Toen zij bovenop en nog doggy. Ze leek wel onverzaadigbaar. Na het hoogtepunt werd ik nog helemaal opgepoetst met natte doekjes om sporen sleufvocht en lippenstift te verwijderen van mijn gezicht Helaas maximale herhaalgevaar, dit gaat geld kosten ;)
 
Iemand onlangs geweest? Heeft nu meerder advertenties staan ook in Nederland.



 
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3064076-sara
Totale kosten (in euro)
180
waar moet ik beginnen
ze deed open in een mooi leer jurkje die in moecht uitrekken toen ik al was ontkleed.wat een mooi lichaam die fot,s ziet ze er beter uit maar haar lichaam en gezicht zijn prochtig die geile rode lippen stift en die mooie ogen
elkaar heerlijk bestasten daar moest ik op het bed gaan liggen en begoon ze me heerlijk te pijpen steeds dieper .toen werden me ballen ook heerlijk verwend en daarna voelde in haar tong steeds lager gaan en daarna kreeg ik een heerlijk rimbeurt terwijl ze me heerlijk goed hard aftrok toen stopte ze en ik dacht wat is ze aan het doen lag met me beenjte in de lucht en voelde opeens een vinger in me kont gaan en kreeg een heerlijke prostaatmassage van haar terwijl ze me diep en zo geil pijpte net voordat ik kwam stopte ze en kreeg haar mooie kutje boven me gezicht het heb haar ligggen beffen totdat ze squirtend klaarkwam midden op me gezicht en wat een hoeveelheid en zo mooie straal zo lekker.
daarna kreeg ik gelijk haar tong in me mond en begonnen we te zoen wat een passie later zei ze dat ze nog geiler werd van haar eigen squirt te proeven.haar daarna heerlijk liggen neuken in verschillende stylen en wat een heerlijk geluid maakt deze dame.

na de eerste ronde een heerlijk massage beurt waar ze steeds een stapje verder gaar en daar komt vanzelf weer een heerlijke rimbeurt en prostaatmassage aan de pas waarbij ik op me knieetjes zat en heerlijk werg afgetrokken en een vinnger in me kont.
toen moest ik me omdraaien waarbij zij doorging met de porstaatmassage pijpen en aftrekken waarbij ik uiteindelijk heerlijk in dat mondje ben klaargekomen en ze heerlijk liet zien dat me sperma in haar mond zat en het geil eruit liep lopen over haar borsten en daarmee nog even geil over mijn lul ging totdat haar mond bij de mijne kwam en we og heerlijk een tijdje hebben liggen tongen teerwijl ik met haar klit speelde en zo haar nog een keer klaar liet komen
 
Kan alleen maar bovenstaande beamen, deze week ook weer eens geweest. Zit nu overigens niet in Neeroeteren maar Kinrooi. Adres was wel even een gedoe want ze wou nummer pas geven als ik in de straat was, alleen die straat is 10km lang of zo. en in het donker op een 70km/h-weg nummers zoeken is ook niet zo handig.
Gelukkig maakt haar samenzijn alles weer goed. Kreeg het idee dat haar Engels ook vooruit aan het gaan was. Geen klokkijkster
 
waar moet ik beginnen
ze deed open in een mooi leer jurkje die in moecht uitrekken toen ik al was ontkleed.wat een mooi lichaam die fot,s ziet ze er beter uit maar haar lichaam en gezicht zijn prochtig die geile rode lippen stift en die mooie ogen
elkaar heerlijk bestasten daar moest ik op het bed gaan liggen en begoon ze me heerlijk te pijpen steeds dieper .toen werden me ballen ook heerlijk verwend en daarna voelde in haar tong steeds lager gaan en daarna kreeg ik een heerlijk rimbeurt terwijl ze me heerlijk goed hard aftrok toen stopte ze en ik dacht wat is ze aan het doen lag met me beenjte in de lucht en voelde opeens een vinger in me kont gaan en kreeg een heerlijke prostaatmassage van haar terwijl ze me diep en zo geil pijpte net voordat ik kwam stopte ze en kreeg haar mooie kutje boven me gezicht het heb haar ligggen beffen totdat ze squirtend klaarkwam midden op me gezicht en wat een hoeveelheid en zo mooie straal zo lekker.
daarna kreeg ik gelijk haar tong in me mond en begonnen we te zoen wat een passie later zei ze dat ze nog geiler werd van haar eigen squirt te proeven.haar daarna heerlijk liggen neuken in verschillende stylen en wat een heerlijk geluid maakt deze dame.

na de eerste ronde een heerlijk massage beurt waar ze steeds een stapje verder gaar en daar komt vanzelf weer een heerlijke rimbeurt en prostaatmassage aan de pas waarbij ik op me knieetjes zat en heerlijk werg afgetrokken en een vinnger in me kont.
toen moest ik me omdraaien waarbij zij doorging met de porstaatmassage pijpen en aftrekken waarbij ik uiteindelijk heerlijk in dat mondje ben klaargekomen en ze heerlijk liet zien dat me sperma in haar mond zat en het geil eruit liep lopen over haar borsten en daarmee nog even geil over mijn lul ging totdat haar mond bij de mijne kwam en we og heerlijk een tijdje hebben liggen tongen teerwijl ik met haar klit speelde en zo haar nog een keer klaar liet komen
Wowww klinkt super geil. Lekker geil feestje voor je geweest man. Ben al een tijdje aan 't wachten totdat ik haar advertentie weer eens zie maar helaas want wil haar bellen/appen voor een afspraak.
 
Kan alleen maar bovenstaande beamen, deze week ook weer eens geweest. Zit nu overigens niet in Neeroeteren maar Kinrooi. Adres was wel even een gedoe want ze wou nummer pas geven als ik in de straat was, alleen die straat is 10km lang of zo. en in het donker op een 70km/h-weg nummers zoeken is ook niet zo handig.
Gelukkig maakt haar samenzijn alles weer goed. Kreeg het idee dat haar Engels ook vooruit aan het gaan was. Geen klokkijkster
Ik heb ze ook al een tijdje op de radar maar ze komt nooit in mijn buurt. Altijd in West Vlaanderen of in noord Limburg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan