Recensie Sara, Veenendaal (voorheen Amsterdam) 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nobother

Vaste klant
Forumpionier
212
01/07/21
139
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4822018-sara
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Met deze heerlijke vrouw uit Colombia heb ik een zalig uurtje beleefd. Er waren enige positieve opmerkingen geplaatst hier op het forum bij 'wie heeft ervaring met' en ook op kinky zijn de recensies positief. Daarom ook hier een positieve recensie.
Sara is een voluptueuze dame met een gladde huid, volle borsten en even zo volle kont. Ze houdt enorm van knuffelen en laat ik daar nu ook van houden. Ze is goedlachs, maakt oogcontact en is onderhoudend in de conversatie. Ze doet haar best in Engels en geeft zelf aan hier steeds beter in te worden. Af en toe wat Spaans tussendoor maakt het tot een sexy accent wat de beleving alleen maar leuker maakt. Zoenen op wang en mond en heel even een tong bespeurd. Maar van echt tongen is het niet gekomen. Staat bovendien ook niet in haar opties.

De seks ging lekker rustig aan. Ze pijpt fantastisch en neemt hem lekker diep. Om hem vervolgens tussen de borsten te laten glijden. En weer terug naar haar mond. Ondertussen zoekt ze naar wat je lekker vindt en mijn tepels had ze snel gevonden en bewerkt. Vervolgens haar oraal bevredigd en tegen haar verwachting in haar naar een hoogtepunt kunnen toewerken. Daar moest ze even van bijkomen hetgeen mij aangeeft dat ze dat werkelijk niet vaak heeft. Daarna nog een tweede poging gedaan maar hoewel we ver kwamen, een tweede keer zat er voor haar niet in. Elke kreun was dus echt en niet gespeeld.

Vervolgens heeft ze mij weer gepijpt en ging het condoom erom. Na een paar minuten cowgirl waarbij ik lekker met haar grote borsten kon spelen, omgedraaid naar doggy. Dat is voor mij altijd het einde en zo ook deze keer. Vanuit mijn tenen kwam het. Met een fantastisch uitzicht op die heerlijke billen!
Daarna lekker bij elkaar gelegen, kletsend en elkaar voortdurend betastend en strelend. Ze gaf me nog een rugmassage wat me het gevoel gaf dat ze dit vaker doet. Ze wist een aantal spieren lekker los te maken. Vervolgens douchen, rustig aankleden en ruim een kwartier over tijd stond ik buiten.

Sara's tarief is 180 euro. Dat is een bedrag dat ik normaal niet wil uitgeven omdat ik 150 euro al meer dan genoeg vind. Zou ze haar tarief omlaag brengen dan kom ik zeker bij haar terug. Echt de moeite waard.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4822018-sara
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb Sara weer bezocht. In hetzelfde appartement in Amsterdam Noord. (Het appartement is niet de chicste plek)


Het was niet zo fantastisch als mijn eerste bezoek met haar. Ze heeft een ongelooflijk lichaam. Helaas was haar hygiëne niet uitstekend. Ik wilde haar poesje likken, maar er was een beetje een geur. Maar niet genoeg om me ervan te weerhouden te neuken. Ik kon maar één keer klaarkomen in dat uur. Maar ze probeerde me wel een tweede keer in haar mond te laten klaarkomen. Als ik meer Spaans verstond, weet ik zeker dat het leuker zal zijn.


Daarna kon ik douchen. Ze voorzag me van schone handdoeken. Maar er was geen zeep in de badkamer die ik kon gebruiken. Op dit soort momenten mis ik het om naar privéhuizen te gaan.


Herhalingsrisico: laag (omdat ik van borsten en pzc hou)
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4822018-sara
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond bij deze dame geweest.

Afspraak maken ging redelijk. Ze kon eerst wel op een bepaald tijd, toen weer niet. Maar later op de avond wel. Toen dacht ik eerst, naja laat maar. Maar even later dacht ik toch ah das al bijna dus waarom ook niet.

Ik kreeg een adres op gestuurd, prima te vinden, goed anoniem ook. Ik ben in Veenendaal geweest bij haar. Ze verplaatst ook nog wel eens.

Ze is de dame van de foto en ben je een latina fan dan ga je hier je hart op kunnen halen. dit is 'thoroughbred' prototype latina. Lekker man. Het is een leuke meid, vrolijk, mooie lach. Kan redelijk engels maar knikkert er wel spaans tussendoor. Met beetje handen en voetentaal kom je dan alsnog een heel eind.

Ze pijpt je heerlijk en heeft fantastische borsten. Seks zelf was ook prima. dus wel een goede ervaring maar wel met wat eigenaardigheden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week geweest.
Afspraak maken makkelijk via Whatsapp, in het Engels.
Ontvangstlocatie in een flat in Veenendaal nabij het centrum, gratis parkeren. Bij binnenkomst zicht op rommelige woonkamer, echter de speelkamer was netjes genoeg.
Douchegelegenheid voor- en achteraf geen probleem.
Dame is gezellig, praat graag en lacht veel. Dat vele lachen komt, denk ik, door de pretsigaret; ik rook een niet te missen wietgeur.
Desondanks lekker gesext. Dame pijpt heerlijk waarbij ze goed gebruik maakt van haar flinke borsten. Neuken in meerdere standjes ook ok. Na afloop een "massage" en na ruim een uur stond ik voldaan weer buiten.

Herhalingsgevaar: mwah, misschien
 
Terug
Bovenaan Onderaan