Recensie Sarah, Malle 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sxy-curvy-thick-sarah.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op bezoek geweest bij deze Surinaamse biggirl een tijdje geleden. Ze ontvangt in Malle centrum met parkeergelegenheid. Ze gaf direct antwoord en ik kon al langsgaan. Trapje naar boven in een kleine appartement, ze heeft me verwelkomt met een kus.

Is sociaal maar ook niet te, heeft me eerst een tiental minuten op sterkte gepijpt en dan jasje aan om missionaris te pompen, ondertussen haar dikke tetten te smakken en ruig te masseren.Kust wel terug maar niet met overgave en zonder tong. Het is wel een zware meid. Heb haar cowgirl proberen te nemen maar ik vond dit niet zo aangenaam.

Geëindigd in doggy, dat was wel leuk want ze heeft een heel grote poep. Kletsen op de bil a volonté en pompen in die kut, hele tijd naturel nat, slakh slakh slakh.

Ik had nog tijd over over en genoeg sap voor een 2de ronde. Ik profiteerde van haar pijpskills en liet haar zuiden tot einde om dan klaar te komen op haar dikke tetten.

Je kunt je wassen aan een afwasbak maar van douchen was er geen sprake. Dvp is professioneel maar al haar aandacht was bij mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan