WHEM Sarar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft er ervaring met deze knappe (?) dame?
Dus andere halve meter afstand en je word gepijpt volgens haar ? Ik kom een stukje te kort anders ging ik er even langs 😂
 
voor wie bang is van covid en 60 Euro veil heeft om vanop afstand te kijken en zichzelf klaar te rukken... Dame zelf is vriendelijk en redelijk stil... Indiaas met duidelijk zichtbare borstoperatie/siliconen. Niet zo strak lichaam meer, al oudere dame, speelt met wand vibrator en vingers wat met kutje, en komt dan zogezegd klaar :sneaky:. Aanrakingen bij haar, bij jou, of pijpen is (momenteel) niet mogelijk enkel kijken vanop afstand... Een dure peepshow dus ;):oops:
 
Nog voor corona eens bij langsgeweest.

Ze vroeg toen 50 of 60€ voor een vluggertje van een half uur.

Vlot afgesproken via sms. Onderweg kreeg ik bericht dat het vroeger kon. De vorige klant was vroeger klaar ofzo, en ze had nog diner plans voor die avond. Ik kon er echter niet eerder dan het afgesproken uur zijn. Desalniettemin is de date in een ontspannen sfeer verlopen.

Ze ontvangt in een huis vlakbij het Sint Pietersstation. Haar man kwam opendoen. Een wat vreemde ervaring voor mij.

Zelf lag ze in een rood lingeriesetje te wachten op een groot bed in een ruime slaapkamer. Ze heeft heel wat littekens op haar lichaam, onder andere tengevolge een borstvergroting. Zelf vond ik dat geen afknapper, integendeel, het geeft haar een soort aantrekkingskracht die de meiden met 'perfecte' lijven zelden hebben bij mij.

De seks kan ik mij niet echt meer herinneren. Dus heel bijzonder was het niet geweest.

Maar ze bleef toch hangen en ik zou misschien nog wel eens langsgeweest zijn. Helaas kwam corona ertussen.

Een paar maanden geleden plaatste ze een advertentie voor een bukkake. Ik heb hier geen ervaring mee maar wel interesse in dus stuurde een paar berichtjes voor meer informatie. Uiteindelijk zag ik de manier waarop alles georganiseerd werd niet zitten en heb ik vriendelijk laten weten dat ik niet zou deelnemen... waarop ik een vrij grof berichtje terugkreeg.

Nu weet ik dat dames veel onzinberichten van fakers en andere onnozelaars binnenkrijgen, maar Sarar zit constant in deze vrij stevige assertiviteitsmodus die nogal gauw omslaat naar agressiviteit.

Daarenboven liggen haar prijzen nu blijkbaar ook een stuk hoger. 150€ voor een uurtje, daar heb ik wel betere adresjes voor. En uiteindelijk is het ook gewoon maar een hobby voor haar en haar man, waar ze dan wel stevig voor betaald wil worden...
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan