Recensie Sascha, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
7
10/03/22
13
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nl-meid-zoekt-date-donderdag-of-vrijdag_7937173
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week bij deze dame geweest en wat was het genieten.
Na al wat langer contact te hebben gehad en het er elke keer niet van komen, toch afgesproken afgelopen donderdag. Heel fijn persoonlijk en gemeent contact. Tussendoor nog wat foto's ontvangen en die vielen zeker in smaak. Uiteindelijk was het toch tijd om langs te gaan. Sascha ontmoet en wat een genot om te zien. Klein maar fijn en een slank lichaam. Kleine borsten maar een lekkere zachte kont. Had een uurtje afgesproken dus hebben rustig aan gedaan, eerst elkaar zoenen en dat kwam ook echt over alsof ze er ook zin in had. Langszaam elkaar uitgekleed en verder gegaan. Pijpen is er niet eens van gekomen aangezien ik te druk bezig tussen haar benen. Daar merkte ik ook dat ze daadwerkelijk aan het genieten was en dat zorgt er toch wel echt voor dat je nog geiler wordt. Uiteindelijk haar boven op me getilt en haar lekker geneukt. Een lekker strak en nat kutje. Ze deed ook goed mee dus duurde niet lang voordat er iets vol was geschoten.
Daarna nog rustig gepraat over van alles en nog wat en uiteindelijk afscheid genomen.

Zeker een aanrader, en in het vervolg best weer een herhaling 🤤
 
In haar profiel staat dat anaal inclusief is. Daar heb je geen gebruik van gemaakt?

En is ze 'echt' Nederlands of een Nederlandse buitenlander (ze lijkt me een exotisch uiterlijk hebben).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan