Recensie Sascha (Stout Prive) Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

befking31

Wandelaar
26
07/06/23
23
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://stoutprivehuis.nl/dames/sascha-nieuw-1e-uur-120-euro
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pas (bij) Stout geweest. op de site stond een nieuwe dame, Sascha. Foto's ond ik zeer aantrekkelijk. Sascha is een beauty. Wel bijna volledig getatoeëerd. Op zich mooie kwaliteit, maar voor mij hoeft het niet. Prachtige gesiliconeerde borstel en ik denk ook implantaten in haar billen. Prachtige ogen en lang golvend donker haar. Hoewel er op de site staat dat ze zoent, doet ze het niet. Pzc ook niet. Pijpen en seks was prima. Er is ook een prima gesprek met haar te voeren.Ik ga vast nog eens terug
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://stoutprivehuis.nl/dames/sascha-nieuw-1e-uur-120-euro
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Reeds langs geweest bij deze beauty. Sascha is een van de mooiste omgebouwde die ik voorzover ben tegengekomen, zij geeft je een heel fijn en warm gevoel bij binnenkomst op de kamer en begon meteen aan mijn harde lul te voelen, waarna ik haar prachtige kut mocht likken. Hierna waren er maar 2 stoten nodig om klaar te komen. Heb deze date als een echte GFE ervaren en ga snel weer terug voor deze topper
 
Reeds langs geweest bij deze beauty. Sascha is een van de mooiste omgebouwde die ik voorzover ben tegengekomen, zij geeft je een heel fijn en warm gevoel bij binnenkomst op de kamer en begon meteen aan mijn harde lul te voelen, waarna ik haar prachtige kut mocht likken. Hierna waren er maar 2 stoten nodig om klaar te komen. Heb deze date als een echte GFE ervaren en ga snel weer terug voor deze topper
Omgebouwde?? WTF praat jij!!!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://stoutprivehuis.nl/dames/sascha-nieuw-1e-uur-120-euro
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anders dan verwacht, maar juist blij verrast.

Sascha is een leuke vrouw. Ik vond het een beetje spannend, maar ze maakte dat ik me op mijn gemak voelde. Ze is lekker down to earth. En eerlijk & open.

Twee dingen waren anders dan ik had verwacht.

1) Door de foto's van Stout en Kinky dacht ik dat ze qua type een lief meisje was. Maar ik vindt haar eerder een stoere vamp. De foto's kloppen volgens mij, behalve dat haar tattoos zijn weggeretoucheerd. Ze heeft veel tattoos. Meestal ben ik daar niet zo van maar de hare zijn mooi gedaan en passen bij haar. Haar lichaam vind ik mooi. Slank en best atletisch.

2) Ik had een girl-next-door-gezicht verwacht, maar ik vond haar gezicht eerder stoer en sexy. En gewoon mooi. Mooier dan ik had verwacht.

Ik was eigenlijk vooral op haar bruine lange haar afgekomen - zulk haar is een beetje mijn persoonlijke ding. Haar haar vond ik echt prachtig!

Ik was er voor deze eerste keer maar voor een half uur. We hebben heerlijk gesext. Gewoon leuk & geil. Ze wilde me duidelijk plezieren. En dat is gelukt. Ze doet haar werk zoals zo veel mensen: niet voor plezier maar met plezier.

Behalve het sexen vindt ik het fijn om gewoon wat warmte en aandacht te krijgen - en samen wat te lachen. Zij speelt het allemaal niet; zij vind het zelf ook leuk een babbel te maken en je even 'als mens' te ontmoeten. Is dat 'girlfriend experience' of 'high class companion'? Dan scoort Sascha hiervoor bij mij een tien!

Voor sommige dingen wilt ze extra betaling. Ik maakte deze eerste keer van dit aanbod nog geen gebruik, maar het is haar gegund gezien het lage basishonorarium. Voor beffen wil ze €50 en tongzoenen €20. Pijpen, helemaal er in, kost niets extra.

Hierboven was onduidelijkheid of ze een "omgebouwde" is. Ik weet net zo zeker dat zij altijd een vrouw was en is, als dat ik altijd een man was en ben. Misschien bedoelde de reviewer dat ze wat plastische chirurgie heeft gehad. Dat weet ik niet, dat zou kunnen.
Het interieur van Stout / Mayfair is echt heel erge kitsch en bordeelesthetiek, haast grappig.

Kortom, ik ga naar Sascha terug! Ik denk even sparen en dan een uur + wat specials...
 
Anders dan verwacht, maar juist blij verrast.

Sascha is een leuke vrouw. Ik vond het een beetje spannend, maar ze maakte dat ik me op mijn gemak voelde. Ze is lekker down to earth. En eerlijk & open.

Twee dingen waren anders dan ik had verwacht.

1) Door de foto's van Stout en Kinky dacht ik dat ze qua type een lief meisje was. Maar ik vindt haar eerder een stoere vamp. De foto's kloppen volgens mij, behalve dat haar tattoos zijn weggeretoucheerd. Ze heeft veel tattoos. Meestal ben ik daar niet zo van maar de hare zijn mooi gedaan en passen bij haar. Haar lichaam vind ik mooi. Slank en best atletisch.

2) Ik had een girl-next-door-gezicht verwacht, maar ik vond haar gezicht eerder stoer en sexy. En gewoon mooi. Mooier dan ik had verwacht.

Ik was eigenlijk vooral op haar bruine lange haar afgekomen - zulk haar is een beetje mijn persoonlijke ding. Haar haar vond ik echt prachtig!

Ik was er voor deze eerste keer maar voor een half uur. We hebben heerlijk gesext. Gewoon leuk & geil. Ze wilde me duidelijk plezieren. En dat is gelukt. Ze doet haar werk zoals zo veel mensen: niet voor plezier maar met plezier.

Behalve het sexen vindt ik het fijn om gewoon wat warmte en aandacht te krijgen - en samen wat te lachen. Zij speelt het allemaal niet; zij vind het zelf ook leuk een babbel te maken en je even 'als mens' te ontmoeten. Is dat 'girlfriend experience' of 'high class companion'? Dan scoort Sascha hiervoor bij mij een tien!

Voor sommige dingen wilt ze extra betaling. Ik maakte deze eerste keer van dit aanbod nog geen gebruik, maar het is haar gegund gezien het lage basishonorarium. Voor beffen wil ze €50 en tongzoenen €20. Pijpen, helemaal er in, kost niets extra.

Hierboven was onduidelijkheid of ze een "omgebouwde" is. Ik weet net zo zeker dat zij altijd een vrouw was en is, als dat ik altijd een man was en ben. Misschien bedoelde de reviewer dat ze wat plastische chirurgie heeft gehad. Dat weet ik niet, dat zou kunnen.
Het interieur van Stout / Mayfair is echt heel erge kitsch en bordeelesthetiek, haast grappig.

Kortom, ik ga naar Sascha terug! Ik denk even sparen en dan een uur + wat specials...
1. 100% eens 2. Gezicht is zeker mooi. Haar haren zijn mooi, maar alles behalve natuurlijk en dat je hier neerzet dat je het niet weet van de plastische chirurgie??? Fake tieten, Fake bil implantatie, Gezicht is heel wat mee gedaan [ injectables opgespoten lippen]. Overigens ben ik het met jou eens, dat dit haar zeer mooi maakt. Ik ging er vanuit dat zij een omgebouwde is, maar weet inmiddels dat dit niet zo is, mijn fout. Voor een echte GFE moet je haar 100% bezoeken, ik denk wel als je haar vraagt wat de hoofdstad van Nederland is en wat meer basiskennis, zij dit beslist niet weet, waardoor een echte "high class companion" alles behalve van toepassing is.
 
High class companion? Praat gewoon als iemand van de achterbuurt haha en zit om de minuut aan haar vape te trekken. Ik zou haar eerder omschrijven als de stoere motorchick (inclusief lichaam vol tattoos) waar de hele motorclub over heen is geweest.

Het is geen omgebouwde (wel vol met siliconen), maar is wel beregeil (libido van een man).
 
Ben bij haar geweest maar het bleek moeilijk te zijn om uit te vinden of het nu een man of vrouw was. Een zinnig gesprek is niet echt mogelijk maar daar kwam ik ook niet voor. Haar gezicht was heel anders waar ik vanuit de site van uit mocht gaan. Haar lippen hingen voor haar ogen en het was meer iemand uit de sportschool die op freelance basis bij een bewakingsbedrijf kan werken. De geilheid was ook ver te zoeken.
 
Mijn laatste bezoek aan stout was al lang geleden.
Maar de fotos van Sacha spraken mij wel aan.
Daarom vorige week een afspraak gemaakt met Sacha.
Het is een zeer aantrekkelijke dame met een mooi figuur, mooie borsten en een aantrekelijk gezicht.
Ze heeft en goede inzet en ook het Pijpen was zeer goed.
Sacha heeft een een vlotte babbel.
Ze is ook in voor een goed gesprek.
Ben het helemaal eens met de review van Markus hierboven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan