Recensie Sasha, Brugge 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

IloveHos

Wandelaar
48
11/03/22
9
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-and-tender-girl.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vlot om mee af te spreken via sms, ontvangt in een hotel in het hoogste van Brugge,
Eens je betaald hebt is het leuke ervanaf, pijpt slechts het topje (met condoom),
het sexuele gedeelte was nog erger, bleef gewoon stil liggen en zuchte constant en vroeg als het niet sneller kon,
wel een mooi meisje maar daar is alles mee gezegd, liever je geld ergens anders uitgeven dus,
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-and-tender-girl.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ga toch wat tegenmorrellen. Ben vandaag bij Sasha geweest voor 1u en het was gewoon oké.

Heeft een heel mooi lichaam: slank met een kleine maar mooie kont en borsten. Alleen jammer van de lipvulling.
Kan heel sexy de spanning opdrijven zonder daarbij al te veel te zeggen. Is niet binnen de 5 seconden helemaal naakt zoals zoveel vrouwen.
Ze had sexy leggings, een mini broekje en topje aan. We hebben een tijdje zalig gekust maar wel zonder tong (ik herinner me ook wel niet dat ik dat echt geprobeerd heb)

Ze begon met me te pijpen en dat was best oké, geen deepthroat maar wel de nodige moeite erin steken.
Daarna heb ik haar gebeft en dat was ook geen enkel probleem.
Vervolgens Sasha on top, missionaris en doggy zonder klaar te komen. Daar deed ze niet moeilijk over en na een korte pauze met een handjob begonnen we opnieuw: blowjob, 69, zij bovenop me (deed dat vrij lang en uitgebreid) en doggy waar ik lekker mocht doorstoten.

Toen ik uiteindelijk klaarkwam trok we wel onmiddellijk haar broekje terug aan (er waren nog 10 minuutjes). Ik was zeker niet van plan om opnieuw seks te hebben maar het zou wel fijn geweest zijn om even te kunnen bekomen naast haar hemelse lichaam.

Sasha is heel hygienisch.

Ik zou zeggen: 3 sterren voor de seks en voor mij 4 sterren in het algemeen omdat haar uiterlijk echt wel mijn ding is.
 
Ik ga toch wat tegenmorrellen. Ben vandaag bij Sasha geweest voor 1u en het was gewoon oké.

Heeft een heel mooi lichaam: slank met een kleine maar mooie kont en borsten. Alleen jammer van de lipvulling.
Kan heel sexy de spanning opdrijven zonder daarbij al te veel te zeggen. Is niet binnen de 5 seconden helemaal naakt zoals zoveel vrouwen.
Ze had sexy leggings, een mini broekje en topje aan. We hebben een tijdje zalig gekust maar wel zonder tong (ik herinner me ook wel niet dat ik dat echt geprobeerd heb)

Ze begon met me te pijpen en dat was best oké, geen deepthroat maar wel de nodige moeite erin steken.
Daarna heb ik haar gebeft en dat was ook geen enkel probleem.
Vervolgens Sasha on top, missionaris en doggy zonder klaar te komen. Daar deed ze niet moeilijk over en na een korte pauze met een handjob begonnen we opnieuw: blowjob, 69, zij bovenop me (deed dat vrij lang en uitgebreid) en doggy waar ik lekker mocht doorstoten.

Toen ik uiteindelijk klaarkwam trok we wel onmiddellijk haar broekje terug aan (er waren nog 10 minuutjes). Ik was zeker niet van plan om opnieuw seks te hebben maar het zou wel fijn geweest zijn om even te kunnen bekomen naast haar hemelse lichaam.

Sasha is heel hygienisch.

Ik zou zeggen: 3 sterren voor de seks en voor mij 4 sterren in het algemeen omdat haar uiterlijk echt wel mijn ding is.
Was Dit in Gent? In het centrum?
Alvast bedankt!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Ik kan beamen dat het een lekker meisje is waarbij de seks gewoon goed is.

Ze pijpt lekker nadat ze alles goed ontsmet heeft. Zonder condoom is wel bijbetalen. Ik mocht haar beffen, maar vinger erbij dat kon niet. Vind ik altijd jammer, maar ok. Hetgeen ik nog het meeste mis is dat ze niet graag kust. Ze draait zelfs haar hoofd weg. Ze zal een bepaalde aantrekking willen daarvoor, denk ik. Ben nochtans proper en over smaken valt te twisten, maar lelijk toch ook niet.

Over het algemeen wel echt tevreden want ze voelt lekker spannend aan en ik ben echt fan van haar tietjes.
 
Ik ga toch wat tegenmorrellen. Ben vandaag bij Sasha geweest voor 1u en het was gewoon oké.

Heeft een heel mooi lichaam: slank met een kleine maar mooie kont en borsten. Alleen jammer van de lipvulling.
Kan heel sexy de spanning opdrijven zonder daarbij al te veel te zeggen. Is niet binnen de 5 seconden helemaal naakt zoals zoveel vrouwen.
Ze had sexy leggings, een mini broekje en topje aan. We hebben een tijdje zalig gekust maar wel zonder tong (ik herinner me ook wel niet dat ik dat echt geprobeerd heb)

Ze begon met me te pijpen en dat was best oké, geen deepthroat maar wel de nodige moeite erin steken.
Daarna heb ik haar gebeft en dat was ook geen enkel probleem.
Vervolgens Sasha on top, missionaris en doggy zonder klaar te komen. Daar deed ze niet moeilijk over en na een korte pauze met een handjob begonnen we opnieuw: blowjob, 69, zij bovenop me (deed dat vrij lang en uitgebreid) en doggy waar ik lekker mocht doorstoten.

Toen ik uiteindelijk klaarkwam trok we wel onmiddellijk haar broekje terug aan (er waren nog 10 minuutjes). Ik was zeker niet van plan om opnieuw seks te hebben maar het zou wel fijn geweest zijn om even te kunnen bekomen naast haar hemelse lichaam.

Sasha is heel hygienisch.

Ik zou zeggen: 3 sterren voor de seks en voor mij 4 sterren in het algemeen omdat haar uiterlijk echt wel mijn ding is.
Ik had ook echt wel een goeie ervaring met haar. Leuke babbel en we dronken eerst wat champagne samen 🥂. Misschien hielp dat ook wel..
 
Terug
Bovenaan Onderaan