Recensie Sasja, Haarlem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Knaller007

Wandelaar
32
30/06/22
21
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/9910988-sasja
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
ik heb eindelijk de weg naar het forum gevonden. En ik dacht ik plaats gelijk een goede rescensie over een mooie volle rijpe vrouw.

Dit was volledig uit mijn comfortzone…normaal wat slankere dames…maar verandering van spijs is toch belangrijk en soms leerzaam.

Date was zo gemaakt en adres gegeven. Ik er heen met spanning in mijn broek. Daar aangekomen stond er een scooter voor de deur, maar ik heb niemand kunnen waarnemen. In begin argwanend maar toen we begonnen niets meer aan de hand.

Lekker zoenen, tong 👅 was wat terughoudend maar we super geil…lekker voelen en elkaar verkennen. Had enorme spanning dus zij gaf aan me daarbij te helpen om de date leuker te maken. Ze zakte door haar knieën en nam mijn eikel in haar mond 👄 niet diep maar lekker sabbelend….daarbij streelde ze mijn ballen en al snel spoot ik haar gezicht onder….

Toen op bed verder…zoenen en ik verkennen: spelen met tepels, vingeren, beffen (kutje lekker sappig en zoetig). Haar denk ik laten klaarkomen en daarna heeft zij mij heerlijk oraal op sterkte gebracht…toen hoesje erom heen en haar in diverse standjes geneukt. Klaarkomen was moeilijk maar mezelf afgetrokken en over haar borsten gespoten….


En snel naar huis 🏠.

Vrouw was we ietsje dikker dan mollig dus voor mij geen herhaling, hoewel de handelingen wel goed waren. Maar mag wat ondeugender, en ik hou toch meer van strakke kontjes
 
Nu is ze dus weer 50......geloven we lekker niet, onnodig dat in je advertentie aan te passen als het hier al bekend is.
Ik heb begrepen dat je ook je leeftijd in moet vullen bij het opmaken van een advertentie....wat maakt die paar jaar uit.
 
Onlangs Sasja bezocht in haar woning in Haarlem. Lekker lijf om te zien. Type Amsterdams volkswijfie, wat ze zeker niet is. Vlotte en gezellige babbel.
Half uurtje met haar lekker liggen rollebollen.
Lekker gebeft en gevingerd. Tongzoenen is erg matig. Ze pijpt je zonder condoom, dat doet ze goed. Uiteindelijk intiem afgemaakt.
Bij gelegenheid kom ik terug, als ik in de buurt ben.
 
Een jaar geleden Sasja bezocht
Vertelde mij dat haar man was overleden en toen naar sex hunkerde en dat zocht in bars en online .
Is door een vriendin van haar verteld dat ze er een boterham mee kon verdienen om er geld voor te vragen .
Ze heeft gewoon een baan en op verschillende dagen / tijdstippen ontvangt ze in haar gezellige huisje in Haarlem.
Leuke dame en met respect kan er veel .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan