Recensie Saskia, Privé2000, Apeldoorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7995

Vaste klant
212
05/02/22
177
16
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje terug eens bij Saskia geweest. Eindelijk dan eens want eerder lukte afspreken steeds niet.

Ze kwebbelt graag, is lekker direct en weet haar eigen pijpskills goed te benoemen. €20 extra gegeven voor PZC, voor nog een tientje erbij had ik ook haar mondje vol mogen spuiten maar dat heb ik gelaten. Na het betalen moest ze nog even iets doen en verliet de kamer. Bijna alle dames in een privehuis doen dit maar Saskia liet me wel lang wachten. Ze geeft van tevoren hel duidelijk aan wat wel en wat niet kan. Zo is doggy niet goed mogelijk

Ze zuigt heerlijk en volgt je aanwijzingen op. Gaat redelijk diep maar écht een volledige deepthroat was haar niet gelukt. Heerlijke bj gehad en uiteindelijk klaar getrokken
 
Tijdje terug eens bij Saskia geweest. Eindelijk dan eens want eerder lukte afspreken steeds niet.

Ze kwebbelt graag, is lekker direct en weet haar eigen pijpskills goed te benoemen. €20 extra gegeven voor PZC, voor nog een tientje erbij had ik ook haar mondje vol mogen spuiten maar dat heb ik gelaten. Na het betalen moest ze nog even iets doen en verliet de kamer. Bijna alle dames in een privehuis doen dit maar Saskia liet me wel lang wachten. Ze geeft van tevoren hel duidelijk aan wat wel en wat niet kan. Zo is doggy niet goed mogelijk

Ze zuigt heerlijk en volgt je aanwijzingen op. Gaat redelijk diep maar écht een volledige deepthroat was haar niet gelukt. Heerlijke bj gehad en uiteindelijk klaar getrokken
Idd een heerlijk geil vrouwtje, pijpt heerlijk. En haar natte kutje heerlijk volgespoten
 
Ik ben ook bij haar geweest. Ze is vriendelijk en pijpt zeker goed, maar toch voor mij geen herhaling. De hele entourage is niets voor mij. Ook op bed, in een soort zolderkamer met schuin dak, weinig ruimte, lag gewoon niet prettig. Maar dit ligt meer aan de club dan de dame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan