Recensie Saskia, Varsseveld 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jackfun

Wandelaar
29
15/02/24
12
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/volle-meid-bied-zich-aan-tegen-betaling-_8177008
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerst een tijdje geappt. Heel vriendelijk en open. Ze zorgde echt voor een relaxte sfeer. Toen een afspraak gemaakt voor de woensdagochtend 10.00 uur. De avond ervoor het adres ontvangen, met een keurige beschrijving. Ze wachtte me binnen op en begeleidde me naar de zolderrruimte. Na een kort gesprek om het ijs te breken, werden de kleren uitgedaan en begon een heerlijke zoenpartij. Vervolgens werd ik superlekker gepijpt, zonder condoom. Daarna haar heerlijke kale kutje gebeft en gevingerd. Echt geweldig. Opnieuw een paar pijpsessies met pauzes, beffen, vingeren en haar geile tietjes verwennen. Tot slot heeft Saskia me als een cowgirl bereden (met condoom). Dat ging zo fijn dat ik al snel mijn zaad in haar spoot. Ze genoot zichtbaar en hoorbaar en haar kutje was lekker nat. Ff nog gezellig gekletst en toen elkaar bedankt en afscheid genomen. We hebben het beide fijn gehad. Ook later nog met haar fijn geappt. Saskia is geen klokkijker. Genieten staat voorop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan