Recensie Sauna Azzurra, Beuningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er moet echt wat gedaan worden aan de buitenlandse single mannen die komen in Azzurra vooral de marogaans heren. Ze kijken over de hokken zijn lastig ook al meld je dit meerdere malen bij personeel en eigenaar. Je mag niet eens is opkomen voor je eigen vrouw of voor andere als je lastig worden gevallen. Vaste gasten worden niet gelooft maar worden onnodig gestraft.. luister is beter naar de mensen die in je club komen. En doe iets aan de die lastige heren! Er wordt al lange tijd geklaagd over deze lastige heren die ook vaak niet eens NL kunnen. En ook al leg je ze uit. Hoe het werkt in clubs ze luisteren totaal niet . Singel buitenlandse heren worden dus geloofd en hand dus boven hoofd gehouden. Zal jij het leuk vinden als ze ook al geeft je aan het aan je vrouw zitten?
Jouw Nederlands is ook vrij slecht.
 
Heyhey, ik ben op zoek naar een lieve vrouw die morgen 5 mei mee wilt naar azzura met mij naar de koppeldag. Ik zelf 23 jaar nette nederlandse jongen. Heb je interesse voeg me dan even toe op snapchat (A_spanjaard) lijkt mij heerlijk om weer te kunnen genieten bij azzzura
 
Wij zijn gisteren 20 maart geweest was echt een leuke en mooie plek leuke mensen alleen jammer van de opdringerige Arabische mannen dat verpeste het wel een beetje
Dat is voor mij een reden om daar als single dame niet meer naartoe te gaan!!
Ik verkies Steamworks in Arnhem boven Azzurra. Veel relaxter daar en voel me daar "veiliger".
 
Dat er mannen zijn die wat minder snel vertrekken na de eerste nee kan komen omdat het eerder gewerkt heeft om door te zetten. Er zijn vrouwen die uiteindelijk toegeven als iemand doorzet. Het komt helaas vaker voor dan je denkt.

Ik blijf erbij dat het niet uit moet maken of een stel naar een stellendag gaat of een gemengde dag waar singles ook mogen komen. Mensen horen zich gewoon te gedragen. Ronduit schokkend om te lezen dat mensen ongewenst betast worden of dat mensen gluren waar het niet mag.

Ik benader zelf zelden een stel. Mijn beleving is dat mensen weten wat ze willen en dus ook zelf op je af komen als ze echt interesse hebben. Je kan jezelf aanbieden maar nee=nee.
 
Dat er mannen zijn die wat minder snel vertrekken na de eerste nee kan komen omdat het eerder gewerkt heeft om door te zetten. Er zijn vrouwen die uiteindelijk toegeven als iemand doorzet. Het komt helaas vaker voor dan je denkt.

Ik blijf erbij dat het niet uit moet maken of een stel naar een stellendag gaat of een gemengde dag waar singles ook mogen komen. Mensen horen zich gewoon te gedragen. Ronduit schokkend om te lezen dat mensen ongewenst betast worden of dat mensen gluren waar het niet mag.

Ik benader zelf zelden een stel. Mijn beleving is dat mensen weten wat ze willen en dus ook zelf op je af komen als ze echt interesse hebben. Je kan jezelf aanbieden maar nee=nee.
Ik vind gelegenheden waarbij een stel loslopende mannen, als een geile reu achter een loopse teef, achter schaarse vrouwen aanlopen echt ver-schrik-ke-lijk. Ik walg echt van de ranzige testosteron-lucht die je dan krijgt en als mannen dan ook nog tegen de zin van een vrouw handtastelijk worden zou ik ze het liefst voor hun kop patsen. Bij deze tent kan ik dus maar beter wegblijven, gaat meer ergernis dan plezier opleveren.
 
Ik vind gelegenheden waarbij een stel loslopende mannen, als een geile reu achter een loopse teef, achter schaarse vrouwen aanlopen echt ver-schrik-ke-lijk. Ik walg echt van de ranzige testosteron-lucht die je dan krijgt en als mannen dan ook nog tegen de zin van een vrouw handtastelijk worden zou ik ze het liefst voor hun kop patsen. Bij deze tent kan ik dus maar beter wegblijven, gaat meer ergernis dan plezier opleveren.
Dat kun je vrees ik overal tegenkomen. Heb in de afgelopen 40 jaar op alle denkbare locaties al zoveel potentieel mooie momenten om zeep geholpen zien worden door dat soort opdringerige types.
 
Dat soort mannen kom je vaker tegen idd.
En in azurra is dat erger als elders als ik eerlijk ben.
Over het algemeen hoef ik maar 1 x te waarschuwen maar in azurra soms vaker, overigens ook bij NL mannen hoor.
Waar in andere clubs nee zeggen vaak betekent dat iedereen wegloopt ( wat dan ook weer niet altijd hoeft ) moet je bij Azurra nee blijven zeggen, je bent dan net een politie agent, schtiet dus net op.
 
Op een zaterdag naar Azzura geweest. Personeel is vriendelijk. Helaas is mijn avond verpest door een stel mannen. Dit was een groep van ongeveer 15 man, van oost Europees afkomst. Dit was duidelijk een groep die bij elkaar hoorde. Ze stonden verspreid, door heel de club. Achter elk vrouw of stel liepen ze en zodra ze zagen dat er iets zou gebeuren riepen ze elkaar en kwamen ze met z'n allen om je heen staan. Langzaam drukken, duwden ze je weg en soms zag je ineens een hand tussendoor verschijnen. Heel vervelend en dit ging de hele avond zo door. Hierdoor ontstond er geen fijne sfeer. Hierbij wil ik ze bedanken voor het verpesten van mijn avond. De club zelf is goed en de sfeer is altijd goed.
 
Ik wil morgen,zondag,Naar deze sauna toe..ben zelf bi,en dit is vrij nieuw voor mij.Zou dit rustig willen ontdekken.Nu hoop ik dus dat ik niet door een groep (zuid europese)mannen gelijk lastig gevallen word,wat ik dus hier in de berichten lees,of is dat alleen op de vrouwen gericht?Wil het gewoon eens rustig ontdekken.Bexankt alvast voor de reacties.Ik ben 43,normaal postuur,verzorgd.
 
Hoi, op donderdag 18 augustus willen wij voor het eerst naar azzura sauna (stellen dag). Wij zijn een gezellig en respectvol stel die graag sensueel en sexueel in contact komen met andere stellen. Wij zijn M41&V37 en zien bovengemiddeld goed uit. Laat horen wat jullie ervaringen zijn en of jullie zin hebben op die dag ook naar de sauna te gaan.
 
Wij zijn zaterdag 3-9 weer eens geweest en moet eerlijk bekennen de opdringerige mannen is wel sterk afgenomen ze letter daar nu wel streng op gelukkig voor de rest hebben we het heerlijk gehad met name de extra man voor me vrouw haha we hebben genoten met ze 3e een paar keer zelfs
We komen zeker weer gauw langs x
 
Krijg de indruk dat het zowel een sauna/wellness als een sexcruising locatie is. Het sauna gedeelte is niet mijn ding maar sexcruising is wel helemaal mijn ding. In hoeverre is het mogelijk/toegestaan om dat eventueel in travestie te doen (simpel lingerie setje/pruik, geen schoeisel)? Lopen er vaker travestiesletjes rond ?
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond 1709 voor het eerst naar Sauna Azzurra geweest. Een sexsauna was voor mij en mijn man een nieuwe ervaring, we wisten niet wat te verwachten.. Wij gingen altijd naar parenclub Amouret in Maarssen doch dat heeft helaas haar deuren moeten sluiten per 1 jull.
Ik had reviews gelezen over zeer opdringerige mannen en we dachten dat er weinig paren zouden zijn in verhouding tot mannen. Dat vind ik niet erg want ik kom juist om het met meerdere mannen op een avond te doen en mijn man vindt het opwinden mij bezig te zien. Tot onze verrassing waren er mega veel paren maar toch ook genoeg mannen. De ontvangst was zeer vriendelijk.We gingen na gedouched te hebben eerst jacuzzi in. De daar in aanwezige mannen waren terughoudend alsof ze niets dorsten te doen (en zo boos kijkt mijn man niet). Daarna gingen we maar even wat drinken (ik wat wijntjes om los te komen) Toen de bioscoopruimte in op de grote matrassen. Daar ben ik de hele avond verwend. Geen brutale mannen die zich bruut opdringen, maar tot onze verrassing eigenlijk allemaal eerst voorzichtig betasten over benen etc. totdat ze door hadden dat het mocht......... ik denk dat ik door ca. 8 mannen genomen en verwend ben . Als afsluiter heeft mijn man mij hard doggystyle genomen, die was bloedgeil geworden mij zo te zien genieten met al die mannen. Wij vonden de mannen zeker niet opdringeriger of onbeschaafder dan in Amouret, integendeel, we zagen ook bij andere dames naast ons, dat een "nee" gebaar netjes werd gerespecteerd. We hebben het uitstekend naar ons zin gehad en gaan hier vaker terugkomen. We waren het samen eens dat we een hele fijne avond gehad hebben en kregen waarvoor we kwamen. Betaalbaar, schoon en beschaafde mensen en vriendelijk personeel, gezellige sfeer.
 
Laatst bewerkt:
Krijg de indruk dat het zowel een sauna/wellness als een sexcruising locatie is. Het sauna gedeelte is niet mijn ding maar sexcruising is wel helemaal mijn ding. In hoeverre is het mogelijk/toegestaan om dat eventueel in travestie te doen (simpel lingerie setje/pruik, geen schoeisel)? Lopen er vaker travestiesletjes rond ?
Normaal gezien loopt iedereen met een handdoek om. Mijn gevoel zegt dat het wel mag daar. Ik zou voor de zekerheid even bellen. Nooit een tv gezien daar overigens.
 
Denk dat dit voor vele wel de reden is niet alleen voor een dame alleen . Je zou haast een blok moeten vormen dit is toch te gek voor woorden dat we dit toelaten
Goede dag
Is al weer even geleden vorig bericht geplaatst te hebben . Maar zoals ik nu alles lees is er weinig veranderd. De huisregels zijn denk ik toch door hun zelf opgesteld dan zou je ook aannemen dat deze ook toegepast worden . Denk als bezoeker dan ook maar naar die mensen te gaan die hierover het zelfde denken . Respect naar elkaar
Kom.morgen toch maar weer eens kijken
Wie weet tref ik een leuke dame of stel
 
Denk dat dit voor vele wel de reden is niet alleen voor een dame alleen . Je zou haast een blok moeten vormen dit is toch te gek voor woorden dat we dit toelaten
Goede dag
Weer even niet geweest maar zie dat er niet veel is veranderd
Moeten denk ik maar kijken welke mensen wel respect hebben om de regels op te volgen
We laten ons plezier toch niet bederven
Kom morgen maar een kijken of er meer zo over denken
 
Terug
Bovenaan Onderaan