Sauna Ibiza, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Phallus

Vaste klant
122
15/11/21
165
Weet niet of dit soort gelegenheden hier beschreven kunnen worden maar miste deze hier nog.
ik kom er vaker en ben eigenlijk op alle gemengde dagen langs geweest (dinsdag, dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag)
Het publiek varieerde in leeftijd tussen de 25 en 65. De stellen zijn over het algemeen wat ouder, 45+ Verassend is dat de alleengaande dames vaak wat jonger zijn.
het grote voordeel van een sauna bezoek Is dat je maar 30euro kwijt ben en daarvoor heb je een hele dag een sauna ter beschikking en met een beetje geluk heb je fijne sex. Mijn score ligt op de drie bezoeken en dat zou hoger liggen wanneer ik van stevige dames zou houden. Hogere BMI s en kiloknallers zijn niet aan me besteed. De beste tijd is doordeweeks op het eind van de middag. Op vrijdag en zaterdag zijn de avonden lekker druk

De afwerking en uitstraling van Ibiza is niet erg pretentieus (in vergelijk, Azzurra en Steamworks zijn 'luxer' afgewerkt en hebben meer faciliteiten. Een grote pre is het buitenzwembad. In de zomer is er altijd wel actie rondom het water.
 
Zo, net terug van een middagje aan Ibiza. Ik had daar afgesproken met een stelletje wat ik ken van een eerder bezoek. Zij is een prachtig fijngebouwde exotische vrouw, hij een stoere hollandse vent. We troffen elkaar aan de bar eerst wat gegeten samen en omdat we te geil werden gingen snel op weg naar actie. We zochten een plekje achterin bij de speelruimtes zodat er mannen konden meekijken. We zijn alledrie licht bi en dat maakt contact makkelijk. Zij wilde tegelijk onze pikken pijpen wat ze gulzen, maar ook een beetje voorzichtig deed. We wisselden af. Hij wilde mij samen met haar pijpen, en zolang zij meedoet blijf ik hard. we speelden verder tot ze vroeg of ik een condoom had, duidelijk ze wilde me voelen.
heerlijk geneukt terwijl er twee mannen op afstand meekeken.
Later heerlijk buiten in het bubbelbad gezeten en toen weer voldaan huiswaarts gegaan.
 
Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar een plek waar zij door een groep mannen genomen kan worden. Is Sauna Ibiza daar een geschikte plek voor? Of gebeurt hier met name man-op-man actie?
Ik ben zelf niet bi, maar vind het prima als naast me mannen met elkaar bezig zijn.
Een "gewone" parenclub lijkt ons niet zo prettig, omdat ze niks met andere vrouwen heeft. Ze wil gewoon veel piemels haha
 
Hoi,
Sauna ibiza is een uistekende plek voor dot soort acties. Ik zijn regelmatig stelletjes waarvan de vrouw graag het epicentrum vormt van de seksuele aandacht. Ik heb regelmatig meegedaan geile acties. Stellen met de D/s relatie waarbij zij opdrachten uitvoert, mannen in de gloryhole pijpt en naderhand in de sling genomen wordt. stag/vixen stellen waarbij hij mannen uitnodigd mee te doen of cuckholdstellen waarbij zij alleen de ruimtes opzoekt en hij stiekem kijkt. Als er stellen zijn heb je er geen last van, de meeste mannen zijn hetero zonder een hekel aan gays/bi te hebben.
de ruimtes zijn geschikt en daarbij heb je ook plezier van alle faciliteiten. Als je gaat kun je me altijd vragen ?
 
Regelmatig ben ik hier te vinden. Het is er gezellige en tegelijk genoeg actie te beleven.
Regelmatig zijn er opgietingen in de de kleine sauna voor de liefhebbers.
Oke de uitstraling en afwerking is niet top of the bill, dat kan inderdaad beter.
Nee is nee principe geldt ook hier en dat wordt over het algemeen goed nageleefd.
Al hebben sommige mannen uit andere culturen hier soms wel wat minder begrip voor helaas.
Sex garantie heb je niet hier. Als je dat zoekt moet je toch elders gaan kijken.
 
Morgen weer eens naar Ibiza. Had er afgelopen woensdag een korte ontmoeting met een stelletje wat ik al langer ken. Lekker begonnen op de sofa's, saunaatje gedaan en heerlijke sex gehad in een 'relax hokje'.
Afgelopen woensdag met een stelletje? Woensdag is gay dag dus dan neem ik aan een gay stelletje?
 
Onlangs voor de eerste keer geweest, op een donderdagmiddag. Oersaai. Goede buiten jaccuzie dat wel. Maar qua actie heb ik een drie tal sessies gezien van massages die gegeven werden onder klanten aan elkaar maar dat was max per 3 zonder dat er ook maar een keer sex aan te pas kwam (ook niet oraal). Ik was er vanaf 16 h ofzo. Tegen 20 h werd een vrouw verwend in een sling maar dat was 1 op 1 en enkel toekijken (vanop genoeg afstand) mocht. Ik denk gewoon dat ik de foute dag uitgekozen heb. Want veel volk was er ook niet, ik heb hoop en al een 20 tal mensen gezien gedurende 5 h ofzo. Wel vriendelijk personeel.
 
Iniza is per 1 juli gesloten. Het pand is verkocht aan Lidl voor uitbreiding van de parkeerplaats.
Menno -eigenaar- houd de website in de lucht en hoopt snel een nieuwe plek te vinden voor Ibiza 2.0
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan