Recensie Sayra, Schoten (voorheen Mortsel) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

magicfun

Newbie
8
07/02/22
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Fisting
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Plassex
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Vingeren
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sayra/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke meid, heel clean, goede service.
komt beloftes na en zeurt niet.
Op afgesproken tijdstip aangekomen, bellen en binnen. Ontvangst in lekkere opwindende sexy outfit. Een korte babbel met de vraag om te douchen (verplicht).
Eens in de kamer aangekomen mooi begin met kussen waar mijn jongen al direct op reageerde. Dit gevolgd door een korte maar stevige pijpbeurt. vervolgens haar poesje bewerkt met tong en vingers wat ze zeker smaakte want ze kreunde er lekker bij. Ze nam op een gegeven ogenblik mijn hoofd vast en duwde dit stevig tussen haar benen. Daarna een lekkere (safe) neukbeurt gevolgd door een leuke massage. Nadien terug gedoucht en mijn uurtje was reeds een tijdje verstreken maar daar was geen gezeur over.
Kortweg een leuke date zoals je die tegenwoordig al niet te veel meer tegenkomt. Dikke aanrader....
 
Mooie verschijning, goede massage maar bij het wrijven met mijn penis op haar venusheuvel nam ze die vast en floepte hem zomaar zonder condoom in haar pussy. Ik stond zodanig opgewonden dat ik het te laat besefte. Vlug penis eruit gehaald geneukt met (toch lichte geur waarneembaar) en afgewerkt. Zal niet meer teruggaan want ben niet voor nzc… ben mijn leven nog niet moe en wil gezond blijven…
 
Ik heb 1 keer afgesproken met deze advertentie en mijn ervaring was toch anders dan hierboven beschreven. Afspraak was vlot gemaakt via SMS. Bij aankomst was het sowieso een andere dame dan op de foto's. Had zwart haar, droeg een bril, maar was ook nog wel aantrekkelijk dus toch doorgegaan. Aan het accent te horen ook wel Italiaanse. Misschien dat de schrijver van de recensie wel bij de dame van de foto's terecht is gekomen ? Vriendelijke dame op zich en na een douche eerst een massage gekregen. Dit was mijn 2e keer met een dvp dus behalve de tijdsduur niet echt veel afspraken gemaakt. Toen ik haar wou kussen draaide ze haar hoofd weg dus alhoewel dat bij de opties stond blijkbaar toch niet mogelijk of mits bijbetalen, maar dat was ik niet van plan (mijn eigen hygiëne is ok). Ik wou qua standje graag cowgirl. Haar reactie was "Don't ask me that my leggs hurt. You can do normal or doggy". Toen ik klaar kwam was er een halfuur van het uur waarvoor ik betaald had verstreken. 2e ronde was niet mogelijk dus was na 35 minuten buiten.
 
Mooie verschijning, goede massage maar bij het wrijven met mijn penis op haar venusheuvel nam ze die vast en floepte hem zomaar zonder condoom in haar pussy. Ik stond zodanig opgewonden dat ik het te laat besefte. Vlug penis eruit gehaald geneukt met (toch lichte geur waarneembaar) en afgewerkt. Zal niet meer teruggaan want ben niet voor nzc… ben mijn leven nog niet moe en wil gezond blijven…
Ik vermoed dat het hier om een andere dame gaat. Kan me niet voorstellen dat Sayra NZC zou doen. Waar in Schoten ben je geweest? Centrum, huis, appartement?
 
Ik vermoed dat het hier om een andere dame gaat. Kan me niet voorstellen dat Sayra NZC zou doen. Waar in Schoten ben je geweest? Centrum, huis, appartement?
Ik ben er eveneens van overtuigd dat het een andere dame is. NZC is zeker niet aan haar besteed. Bovendien ontvangt ze in Mortsel (heel goed bereikbaar) en niet Schoten. Ben deze week nogmaals langs geweest....
 
Leuke meid, heel clean, goede service.
komt beloftes na en zeurt niet.
Op afgesproken tijdstip aangekomen, bellen en binnen. Ontvangst in lekkere opwindende sexy outfit. Een korte babbel met de vraag om te douchen (verplicht).
Eens in de kamer aangekomen mooi begin met kussen waar mijn jongen al direct op reageerde. Dit gevolgd door een korte maar stevige pijpbeurt. vervolgens haar poesje bewerkt met tong en vingers wat ze zeker smaakte want ze kreunde er lekker bij. Ze nam op een gegeven ogenblik mijn hoofd vast en duwde dit stevig tussen haar benen. Daarna een lekkere (safe) neukbeurt gevolgd door een leuke massage. Nadien terug gedoucht en mijn uurtje was reeds een tijdje verstreken maar daar was geen gezeur over.
Kortweg een leuke date zoals je die tegenwoordig al niet te veel meer tegenkomt. Dikke aanrader....
Heb deze avond een afspraak gemaakt, ben benieuwd!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/-sayra-sexy-italian.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze morgen via bericht een afspraak gemaakt na het lezen van de recensie aangezien ik toevallig vandaag daar in de buurt was.
Eens binnen begeleide ze me naar de kamer waar ze vroeg wat ik wou van type seks. Ik antwoordde dat ik geen kinky dingen verwachte.
Ok zei ze en vroeg me of ik wou douchen waarop ik zei graag na een werkdag en dat vind ze fijn.
Ik naar de badkamer onder de douche en zij was aan het wachten.
Terug op de kamer vroeg ze eerst massage waarop ik haar zei dat ze dat straks kon doen.
Goed zei ze leg je maar neer maar ik zei tegen haar neenee leg jij je maar neer want ik wil aan je poesje likken.
Ze heeft een prachtig lichaam maar op haar profiel stond cupmaat C terwijl het eerder een volle A is. Spijtig want ik heb ze toch graag iets groter maar ja de rest was buitengewoon mooi.
Ze ontblote haar lichaam en hield enkel de nylon kousen aan , vind ik lekker hot zo.
Eerst aan haar tepels wat gelikt die vrij snel hard werden en al kussend en likkend eens naar haar buikholte om vervolgens terug naar boven te gaan.
Kussen en tongzoenen deed ze niet uit voorzorg van Corona , ook iets wat toch op haar profiel stond maar bon ik dacht bij mezelf dan gaan we toch daar beneden uitgebreid gaan likken , toch één van mijn favoriete bezigheden.
Van de eerste zachte likjes en kussen aan haar borsten,nek, buik en billen genoot ze al en ze zei meteen tegen me dat ik wel wist om een vrouw in de stemming te brengen. Ik dacht wacht maar…, 😛
Eens tussen haar mooie benen ontdekte ik een zeer mooie vagina en begon aan het betere werk. Ze kreunde en genoot volop en zei verschillende malen "oh my God "
Na een paar minuten haar klitje met mijn tong bewerkt te hebben en tegelijkertijd haar heerlijk nat kutje aan het vingeren was duwde ze mijn gezicht goed tegen haar aan terwijl ze schokkend klaar kwam met enige geluiden erbij.
Terwijl ik daarna heel rustig en langzaam haar nog verder aan het likken was zei ze : " je bent echt wel goed in dit , gaat de rest ook zo zijn ?"
Eerst een blowjob ? vroeg ze en ik dacht mmm niet vandaag want ik wou haar neuken , zo een prachtig lichaam.
Ze nam een condoom en schoof hem op zijn plaats. Daarna zei ze het is maar éénmaal seks hé en ik zei niets maar dacht dat zullen we dan nog zien.
Begonnen in missio en al vlug vroeg ze of ik haar doggy wou nemen want dat vond ze het lekkerst. Eventjes gewisseld in positie en man wat een heerlijk kontje heeft dat meisje. Ik moest eventjes inhouden want wou helemaal nog niet komen. Daarna voluit gegaan met wat spanken en tenslotte een overheerlijk orgasme.
Ze nam haar olie en zei "kom ik ga je een massage geven" zo gezegd zo gedaan maar na een aantal minuten was het genoeg voor mij want ik kom voor de seks 😂
Ik zei dat ik haar ging likken en ze zei meteen " nee want je mag maar één keer klaar komen" waarop ik haar zei " ik ga jou doen komen dus wat is het probleem?" Terwijl ik dacht dat ik haar zeker nog een keertje ging aanduwen.
Al vlug lag ik terug in befhouding en nam de hele boel ineens mee dus rimmen inclusief. Ze genoot er verschrikkelijk van nog meer als de eerste keer mss omdat de spanning eraf was ?
Ze duwde terug mijn hoofd naar beneden en ze kwam nog iets heviger klaar dan de eerste keer waarop ze terug zei dat ze nog niet veel meegemaakt had dat een man haar twee keer liet komen terwijl ik op weg was voor haar een derde keer een orgasme te bezorgen.
Nadat ze een paar keer stop gezegd had terwijl ze aan het genieten was kwam ze plots recht en zei : " je maakt me zo geil dus nu moet je me nog eens neuken"
Haha eerst niet mogen en dan moeten zo ver moet je ze krijgen hé.
Mutsje erover en terwijl ik haar neukte speelde ze met haar klit afwisselend met aan mijn ballen zachtjes te knijpen.
Ze genoot heel intens en was zo geil dat ik nog meer opgewonden geraakte en mijn tweede orgasme kreeg.
Nog een douche genomen en toen ik me aankleedde zei ze " er zijn niet veel mannen die nog een tweede keer mogen maar omdat jij me zo geil gemaakt had kon ik het niet laten" en ik dacht op één been kun je toch niet staan 😂
Lekkere seks gehad alleen twijfel ik of de foto's echt zijn, al heeft ze wel een adembenemend mooi lichaam.
Spijtig van de diensten die ze dan niet geeft zoals tongzoenen en kussen en haar boezem dat ook gelogen is.
Maar ja ik zal er wss toch niet direct komen dus….
Verder wel een aanradertje als je maakt dat je twee keer mag 😂 😆
 
Zaterdag afspraakje gemaakt maar ik kon niet op het afgesproken uur dus zonder probleem verzet naar Zondag,ik was de enige klant die dag , ik denk niet dat ze veel klanten doet op 1 dag, adresje gekregen en ik naar daar , ter plaatse even bellen en toen kon ik naar boven gaan daar stond ze mij al op te wachten aan de deur in haar prive, ze had zwarte lingerie aan met dito kousen, momenteel heeft ze zwart haar en droeg een brilletje wat erg sexy was, dus volgens mij is het wel de dame van de foto hoor enkel het haar was donker nu, wat voor mij geen probleem was , haar lichaam was perfect voor mij, oke haar borsten mochten en maatje groter zijn, maar dat stoorde mij niet voor de rest op en top mooie dame met goede service dus voor mij een geslaagde date het is altijd beetje afwachten wie er open doet maar dank zij bovenstaande recensie toch voor deze gegaan en geen moment spijt van zij ziet mij zeker nog eens terug
Ontvangt ze nu in Schoten of in Mortsel? Volgens haar advertentie op RL is het Mortsel, maar hier staat Schoten (voorheen Mortsel).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdag afspraakje gemaakt maar ik kon niet op het afgesproken uur dus zonder probleem verzet naar Zondag,ik was de enige klant die dag , ik denk niet dat ze veel klanten doet op 1 dag, adresje gekregen en ik naar daar , ter plaatse even bellen en toen kon ik naar boven gaan daar stond ze mij al op te wachten aan de deur in haar prive, ze had zwarte lingerie aan met dito kousen, momenteel heeft ze zwart haar en droeg een brilletje wat erg sexy was, dus volgens mij is het wel de dame van de foto hoor enkel het haar was donker nu, wat voor mij geen probleem was , haar lichaam was perfect voor mij, oke haar borsten mochten en maatje groter zijn, maar dat stoorde mij niet voor de rest op en top mooie dame met goede service dus voor mij een geslaagde date het is altijd beetje afwachten wie er open doet maar dank zij bovenstaande recensie toch voor deze gegaan en geen moment spijt van zij ziet mij zeker nog eens terug
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze morgen bericht gekregen dat Sayra vanaf 28/07/2022 terug aanwezig is na een welverdiende vakantie.
Het zal genieten worden.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan