Recensie Sayuri, Delft (voorheen Amsterdam) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ulrich

Stamgast
616
19/02/22
694
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Origine
Aziatisch
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5454968-sayuri
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gister weer een dure les gehad.
Dacht er een leuke kerstavond van te maken door met Sayuri af te spreken.
Daar aangekomen eerst goed moeten zoeken naar het adres. Kreeg nr. 157 door. Op de schildjes was A t/m S te lezen. Ik appen welke het moest zijn. Geen antwoord.. Staat er ineens op 50 meter van me vandaan iemand te zwaaien. 'Sayuri'? Aan haar reactie te zien is dat de persoon die ik moet hebben. We liepen naar nr. 147, gingen naar binnen en met de lift omhoog.
In de lift haar gevraagd of ze Engels spreekt. Haar antwoord was 'hihihihihi'.... Niet dus. Nou okay, proberen maar.
In de kamer aangekomen stond er een balkondeur open, dus het was niet al te warm daar.
Toch maar uitgekleed, maar toen Sayuri zich uitkleedde was ik niet zeker of dit wel het meisje/vrouw was waar ik een afspraak mee zou hebben. Leeftijd weet ik niet, maar het verschil met de foto's was toch zeker 5-10 kilo.
Maar ik had haar al betaald dus waarom niet, wie weet valt het mee.
Tongzoenen was tonguitsteken en puntje beetje bewegen. Ik hou heel erg van knuffelen en zoenen. Lichamelijk contact vind ik fijn.
Ze was constant beneden bezig met het puntje van haar tong. M'n ballen, m'n penis, de binnenkant van m'n benen. Niet echt iets waar ik opgewonden van wordt.
Toen haar duidelijk gemaakt dat ik 69 wilde proberen. Dar duurde ook wel even voordat ze begreep wat ik wilde. Dat duurde welgeteld 2 minuten, toen maakte ze duidelijk dat dat genoeg was. Vingeren mocht ook niet.
Toen werd me duidelijk dat dit niks zou worden. Dus ik opgestaan en aanstalten gemaakt om me aan te kleden. Kon haar natuurlijk niet uitleggen dat dit niks zou worden, want ze verstaat geen woord van wat ik zeg.
Via de app geschreven dat ik 60 euro terug wilde hebben, maar natuurlijk geen antwoord van de boeker. Geprobeerd aan de vrouw duidelijk te maken dat ik geld terug wil, maar ze maakte me duidelijk via een vertaalapp dat ik geen geld terug kon krijgen. Dus toen maar weggegaan.
Kreeg na 10 minuten nog wel antwoord van de boeker waarom ik geld terug wilde, of de service niet goed was. Ik geantwoord met 'nee'. 'Wat is het probleem dan'. Ik had geen zin om via WA uit te gaan leggen dat er veel van de beloofde opties in de advertentie niet waar gemaakt worden. Laat staan het uiterlijk van de dame.

Oh ja, de bos haar daar beneden hielp ook niet echt.

Ik wil niet generaliseren, maar ben wel effe klaar met de Chinese dames. Heb dat nu een paar keer geprobeerd, en het is bijna elke keer op een deceptie uitgelopen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5454968-sayuri
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
vandaag deze dame gebeld ze ontvangt nu in een hotel in Delft. van de 60 minuten dat ik binnen was ben ik ongeveer 40 min gepijpt met veel gevoel elke keer bijna klaar dan eve rust afgemaakt in missionaris na de daad nog even gemasseerd. niks mis mee
foto's komen niet geheel overheen.
 
Is dit hotel een beetje discreet? Kan je anoniem naar binnen? Zit ze daar alleen? Ik hoor het graag, ik hou wel van een lange zuigbeurt :)

Oh ja @moderator nu in Delft
 
Terug
Bovenaan Onderaan