Vorige zaterdag met afgesproken, verplaatst zich met taxi en het was niet in Gent daarom vroeg ze 50€ extra en in voorschot. Had daar vertrouwen omdat het hier al te lezen was. En ze komt wel vertrouwbaar en eerlijk over in de berichten ook. Liet ook op tijd weten dat ze 5min later ging aankomen en niet van de tijd afging. Daar kan ik niks slecht over zeggen want was er langer dan de afgesproken tijd ook. Is de dame van op de foto's, ik ga me ook niet uitspreken over haar gewicht. Je ziet op haar foto's dat ze groot en niet slank is. Maar wel nog een mooie naturelle jonge dame. Heb dan liever zo een dame, dan een slanke waar alles fake aan is, maar ieder zijn smaak.
Is vlot in de omgang en hebben eerst wat gepraat als kennismaking en elkaar wat op het gemak te stellen. Je merkt het wel eens ze op het gemak is, ze zelf wel loskomt en al begint te zoenen en te verkennen. En ze trekt het ook niet te lang om veel tijd te verspillen. Op de slaapkamer nog wat zitten zoenen op bed en het lichaam verkennen, waarna ze zelf aan gaf om aan de blowjob te beginnen. Dat was deftig en je merkt wel dat ze ervaring heeft. Zit er niet met in om er een tijdje met bezig te zijn en doet het ook op een manier dat je het kunt volhouden. Dan de rollen omgedraaid en haar oraal verwent, liet het toe en genoot er ook van. Had het liefst dat je toch haar clit bespeelde, kon merken aan haar bewegingen. Bedankde me toen ik stopte, dus zal ik toch iets goed gedaan hebben. Voor ze de condoom aandeed neemde ze hem toch nog even in de mond en speelde ik wat met haar kutje. Ze komt goed nat, maar spuirten was het niet echt. Eerst zij ontop afwisselend tempo en had er niet optegen dat je eens mee stootte. Dan gewisseld waar je ook goed mag doorstoten en wat wilder mag. Het werk afgemaak op zijn hondjes. Had de indruk dat ze het toch wel hard en wild heeft op een respect volle manier wel. Voor mij was het wel in orde en had eerst nog eens af te spreken nu ze hier nog is. Maar bij het zien van het nzc aan te bieden toch maar van afzien. Wel jammer dat zo een jonge dame, dit risico neemt.