Scat/poep

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op fetlife een review gelezen die lovend was over deze dame:
Maar zelf geen ervaring mee.
Dank. Dit is volgens mij wederom in België. Gaat om dames die zelf scat geven. Zijn er nog dames in Nederland. Regio Midden Nederland en Den Haag (bijv. Geleen/Hunze of Doubletstraat) die dit doen.
 
ik ben op zoek naar vrouwen die openstaan voor het ontvangen van poep en plas. Liefst wil ik poepen op hun vagina en dan opensmeren, om nadien te neuken in kut en kont. Dames die ook poep in de mond nemen zijn zeker welkom 😊
kan iemand mij tips geven waar ik terecht kan? Sta ook open om eventueel samen met 2 een dame te bezoeken .
laat de tips maar komen
 
Doe er gelijk even een antibioticakuurtje bij: poepbacteriën in de kut leveren gegarandeerd een nare infectie op
(Vandaar ook altijd tussendoor even afspoelen/condoom wisselen als je bij anale seks overgaat naar vaginale seks)
 
Voor diegenen die de drang niet kunnen weerstaan en zich in hun mond willen laten kaken, zijn er genoeg dvps in Antwerpen die dat doen. De meeste vrouwen in het skw met wat ervaring doen het, maar adverteren het niet. Je moet het gewoon durven vragen en er minstens een uur voor uitrekenen. Bijna alle toppers die ik in het skw bezocht heb, zijn ervoor te vinden...
 
Bij Asha Geleenstraat 96/3 was poepspel mogelijk 5 jaar geleden, of ze dat nog doet zou je moeten vragen. Als je een jonge strakke meid zoekt, dat is zij niet.https://www.girlsreview.nl/threads/asha-den-haag-geleenstraat-96-k3.1024/
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels mijn eerste scat ervaring opgedaan met deze heerlijke shemale https://www.kinky.nl/advertenties/3824003-scarlett

Ik had haar al eens eerder ontmoet waar ik toen enkel haar ongewassen kont had gelikt (en heerlijk genoten had). Er was toen geen sprake van viezigheid, maar haar kont smaakte zo lekker dat ik dat altijd onthouden had en nu de vraag had neergelegt of ze in mijn mond wilde poepen tegen betaling. Heb er flink voor betaald, maar het was mogelijk. Welliswaar in de douch.

Na mijn wensen besproken te hebben en de betaling te hebben gedaan heb ik haar kontgat eerst (doggie) uitgelikt op het bed. Dat smaakte weer lekker, dus ik vertelde haar dat ze kon beginnen met poepen. Helaas wilde ze dat niet op het bed, dus verplaatst naar de naastgelegen douch. Ik zitte op de grond, zij bleef staan, ik stopte mijn tong diep in haar kont en trok haar bij haar forse heupen naar mij toe en vertelde haar nogmaals dat ze kon poepen. Al likkend kwam het eruit. Helaas was het iets zachter dan ik had gehoopt, maar het was goed genoeg. Al heel snel vulde mijn mond en werd het overladen. Het overtollige gebruikte ik op mij mee af te trekken. Ik kon niet geloven dat ik dit eindelijk een keer deed. Daarna draaide ze zich om en plaste ze ook over mij heen. Al met al kwam ik snel klaar.

Achteraf had ik best spijt van al het smerige dat zich heeft afgespeeld. Veel schoonspoelen en mijn mond meerdere malen spoelen. Onderweg naar huis blijft de smaak ook nog een tijdje zitten, ondanks de mondspoeling. Het is leuk om mijn fantasie een keer uitgeprobeerd te hebben, en zal het altijd onthouden, maar ik denk niet dat ik het zo snel nog een keer zal doen.
 
Heeft er iemand nog een goed adresje in de omgeving Amsterdam/Noord Holland voor een Kaviar sessie? Zou graag mijn eerste ervaring willen opdoen. Bericht mag ook prive gestuurd worden.
 
Inmiddels mijn eerste scat ervaring opgedaan met deze heerlijke shemale https://www.kinky.nl/advertenties/3824003-scarlett

Ik had haar al eens eerder ontmoet waar ik toen enkel haar ongewassen kont had gelikt (en heerlijk genoten had). Er was toen geen sprake van viezigheid, maar haar kont smaakte zo lekker dat ik dat altijd onthouden had en nu de vraag had neergelegt of ze in mijn mond wilde poepen tegen betaling. Heb er flink voor betaald, maar het was mogelijk. Welliswaar in de douch.

Na mijn wensen besproken te hebben en de betaling te hebben gedaan heb ik haar kontgat eerst (doggie) uitgelikt op het bed. Dat smaakte weer lekker, dus ik vertelde haar dat ze kon beginnen met poepen. Helaas wilde ze dat niet op het bed, dus verplaatst naar de naastgelegen douch. Ik zitte op de grond, zij bleef staan, ik stopte mijn tong diep in haar kont en trok haar bij haar forse heupen naar mij toe en vertelde haar nogmaals dat ze kon poepen. Al likkend kwam het eruit. Helaas was het iets zachter dan ik had gehoopt, maar het was goed genoeg. Al heel snel vulde mijn mond en werd het overladen. Het overtollige gebruikte ik op mij mee af te trekken. Ik kon niet geloven dat ik dit eindelijk een keer deed. Daarna draaide ze zich om en plaste ze ook over mij heen. Al met al kwam ik snel klaar.

Achteraf had ik best spijt van al het smerige dat zich heeft afgespeeld. Veel schoonspoelen en mijn mond meerdere malen spoelen. Onderweg naar huis blijft de smaak ook nog een tijdje zitten, ondanks de mondspoeling. Het is leuk om mijn fantasie een keer uitgeprobeerd te hebben, en zal het altijd onthouden, maar ik denk niet dat ik het zo snel nog een keer zal doen.
Dank voor het delen. Echt geil. Herkenbaar dit bericht. Jaren geleden een zelfde ervaring gehad met een Poolse dame in de Geleenstaat in Den Haag. 'Jetzt bist du suchtig!' zei ze na afloop. Ik geloofde haar niet, maar na een paar weken was ik zo geil dat ik me weer door haar in de bek liet schijten. Nadat ze gestopt was ben ik bij Roemeense Mrs Vanessa in de Hunsestraat (boven) terecht gekomen (was een topper op dit gebied) en kwam ook wel bij Hongaarse Jessica of Jennifer aan de Geleenstraat 74. Zij wenkte mij alleen als ze een toilet nodig had. Daarbij had zij tevens heerlijke hoge leren laarzen aan bij de 'daad'. Het is wat trainen maar ik werd steeds beter in het onderdrukken van de walging en het genieten van de perversiteit. De laatste jaren werd de spoeling van dames wat dunner. Op het hoekraam van Hunze en Geleen stond nog een poosje Roemeense Karina of Carina in geile laarzen. Ik hoefde niks te vragen, ze wist waar ik als haar 'shitpig' voor kwam en het lukte haar altijd om mijn slavenmondje goed te vullen. Inmiddels is zij ook al weer enkele jaren gestopt en ben ik al langere tijd op zoek naar nieuwe dames in Den Haag waar ik een full toiletje kan zijn. Liefst in de kinky SM sfeer. Wie heeft er tips. Mag ook per IM. Graag zelfs.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand nog een goed adresje in de omgeving Amsterdam/Noord Holland voor een Kaviar sessie? Zou graag mijn eerste ervaring willen opdoen. Bericht mag ook prive gestuurd worden.
Ik weet niet of ze goed is in P&P, geen ervaring mee, maar af en toe adverteert er een Afrikaanse dame op sexjobs met SM, inclusief P&P. De locaties zijn Amsterdam of Amstelveen. Advertentie is momenteel offline.
 
Ik zag toevallig deze advertentie maar heb er verder geen ervaring mee

Dit is meesteres Lauren Bizarre. Ze heeft in de BDSM sectie een topic. Speelt een heel geil spel. Maar scat is mijn enige taboe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan