Recensie Scarlett, Hoogvliet Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

alex__gozer

Newbie
Forumpionier
19
14/07/21
9
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
13
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/hoogvliet-rotterdam/3824003-scarlett
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een heerlijk lichaam heeft ze. Super grote kont, lekker vol, precies wat ik zoek in een vrouw/shemale. Bij aankomst bleek dat haar foto's echt waren.

Contact ging redelijk. Toen ik eindelijk aangekomen was bleek dat ze Engels niet heel goed kon. Ze gebruikt een vertaling app om te communiceren. Gelukkig waren mijn wensen wel over gekomen.

Had afgesproken voor een vluggertje voor 50 EUR. Had haar verzocht om haar kont niet schoon te maken zodat ik haar lekker kon schoon likken. Dat is ook zeker gelukt. Ze had voordat ik aankwam wel gedoucht, maar ze had haarzelf niet van onder gewassen, precies zoals ik wilde. Haar kont smaakte heerlijk naar hoe een kont hoort te smaken. Heb na een tijdje rimmen haar ook gepijpt. Ze heeft niet een grote pik maar kwa omvang was het wel groot genoeg. Ze werd wel een beetje wild, pakte een paar keer mijn haar beet en trok mijn hoofd diep over haar pik heen. Ik ben niet zo goed in deep throat maar zij geilde daar zo erg op dat ze klaar kwam in mijn mond. Lekker! Heb haar vervolgens even geneukt en genoten het uitzicht van die super grote kont. Tijdens het neuken merkte ik dat mijn mond zo erg geurde en proefde naar haar geile kontgat, en dat smaakte naar meer. Heb haar vervolgens op de rand van het bed bij haar grote kont gegrepen en mijn tong diep diep DIEP naar binnen geduwt en zitten rimmen tot ik mijzelf met puur genot klaar trok over haar kont. Dat kon ze niet zo waarderen en commandeerde mij dat ik het moest schoonmaken met doekjes. Zo gezegt zo gedaan 😜

Eenmaal thuis gekomen heb ik nog uren lang kunnen nagenieten van de geur en smaak van haar kont. Heerlijk!

Nadeel was wel dat de kamer redelijk donker was. Misschien is ze wat onzeker? Geen idee wat het moet zijn, maar ze wilde niet meer licht in de kamer hebben. Uiteindelijk heb ik toch wel genoten van mijn bezoek maar misschien dat ik in de toekomst overdag langs ga
 
Haha inderdaad. Ik lik sowieso ook altijd aan de reet van trans en wordt goed aan m'n neukkontje gelikt. Maar moet wel enigzins schoon zijn, geen shit op die poeperd haha :)

Lichte zweet lucht kan ik soms waarderen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan