Scat/poep

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dank voor het delen. Echt geil. Herkenbaar dit bericht. Jaren geleden een zelfde ervaring gehad met een Poolse dame in de Geleenstaat in Den Haag. 'Jetzt bist du suchtig!' zei ze na afloop. Ik geloofde haar niet, maar na een paar weken was ik zo geil dat ik me weer door haar in de bek liet schijten. Nadat ze gestopt was ben ik bij Roemeense Mrs Vanessa in de Hunsestraat (boven) terecht gekomen (was een topper op dit gebied) en kwam ook wel bij Hongaarse Jessica of Jennifer aan de Geleenstraat 74. Zij wenkte mij alleen als ze een toilet nodig had. Daarbij had zij tevens heerlijke hoge leren laarzen aan bij de 'daad'. Het is wat trainen maar ik werd steeds beter in het onderdrukken van de walging en het genieten van de perversiteit.
Even een vraag, maakt het jou uit of je een bruine worst moet eten of dat het bruine smurrie is of dunne stront? Of is elke vorm of vormloos goed? Heb je daar afspraken voor of komt het zoals het eruit komt. In ieder geval plezier voor je, daar gaat het tenslotte om.
 
Maakt inderdaad niets uit, liefste heb ik worsten die je kan afbijten maar heb ook al platte gehad en dat is ook wel lekker. Al bij al wel moeilijk te vinden voor een redelijke prijs. Ik heb er eentje waar ik woon in de buurt maar is heel wisselvallig qua afspraken en wil toch graag wekelijks kunnen eten. Ja is enorm verslavend en lekker. Soms zelf wat buikpijn erna of wat diarree maar zelden tegenwoordig. Je lichaam geraakt eraan gewend hè

Waar ga jij tegenwoordig en tegen welke prijs? Ik wil overigens niet echt veel meer, dat is echt waar ik voor ga, beetje tepels spelen of ballen trappen mag altijd natuurlijk
 
Maakt inderdaad niets uit, liefste heb ik worsten die je kan afbijten maar heb ook al platte gehad en dat is ook wel lekker. Al bij al wel moeilijk te vinden voor een redelijke prijs. Ik heb er eentje waar ik woon in de buurt maar is heel wisselvallig qua afspraken en wil toch graag wekelijks kunnen eten. Ja is enorm verslavend en lekker. Soms zelf wat buikpijn erna of wat diarree maar zelden tegenwoordig. Je lichaam geraakt eraan gewend hè

Waar ga jij tegenwoordig en tegen welke prijs? Ik wil overigens niet echt veel meer, dat is echt waar ik voor ga, beetje tepels spelen of ballen trappen mag altijd natuurlijk
Vorm maakt me ook niks uit. Dat is altijd weer een geile verrassing. Wel vind ik het geil als de dame er laarzen bij draagt. Ook tepelspel (soft en hard) en asbak zijn is een kick van mij. Als de dame me uitscheld en me vernederend (voeren, 'gedwongen' slikken met behulp van een glaasje 'champagne' etc) wordt het helemaal een leuk spel. Wie nog tips voor een goede dame in regio Den Haag/Utrecht
 

Ik denk dat deze dame er ook wel voor in is. Advertentie staat nu alleen offline
 
Terug
Bovenaan Onderaan