bertje1967
Wandelaar
wie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenProbeer het niet als het middelpunt van je leven te zien, maar meer iets dat je er soms bij doet, zoals naar de film gaan of uit eten of een pedicure.wie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Schaamte heb ik niet echt , wel altijd lichte stress en wat dwaas gevoel in de maag telkens ik naar de date ga. en dat blijft , na nu toch al 6 jaar wandelen nog steeds ,terwijl het toch veelal dezelfde dames zijn waar ik terug ga. Mijn eerste dame ooit ga ik nog steeds met datzelfde stress gevoel naar toe; Vanaf de moment echter dat we samen zijn is da bijna gelijk over.Hoi Bertje1967,
Als je in 1967 bent geboren dan is je leeftijd 55 jaar, dus mijn inziens zeker NIET te oud om naar een DVP te gaan
Ik raad je wel aan om een DVP te kiezen die zelf ook al wat jaartjes op de teller heeft staan.
Dat dit laatste goed en zelfs beter bevalt, kan ik uit eigen ervaring zeggen.
Tall
Waarom moet je daar voor schamen ? Zolang de dame jou accepteert als date moet je er gewoon van genieten en de dames hebben graag een iets oudere man hoorwie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Nergens last van!wie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Ergens wel jammer want het gaat ten koste van uw eigen genot.wie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Zo'n 8 maanden dat ik voor de eerste keer ben beginnen wandelen dacht ik ook moet ik mij hier voor schamen ? In tegendeel ik ben beginnen wandelen en de eerste dame die ik bezocht heeft mij toen zo op mijn gemak gesteld. Dat ik toen al het gedacht had van dit smaakt naar meer. Dus waarom zou ik mij hiervoor schamen? Loop ik er mee te koop dat ik een wandelaar ben totaal niet. Dit is iets wat ik voor mezelf heb uitgemaakt om deze stap te zetten. Zal ik er ooit mee stoppen mss welwie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Ik bezoek geen jonge dames meer. Voelde geen schaamte, ik had niets met die jonge meiden. Laatst per ongeluk een jong kind gekozen, haar leeftijd klopte totaal niet methode advertentie echter precies andersom dan normaal. Dacht nou toch maar doen, ze stond al naakt klaar, geweldig mooi natuurlijk.wie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Is wel de harde realiteit: hoe jonger de DVP, hoe groter de kans dat het tegenvalt. Heb echt een hekel aan dat soort meiden c.q. oplichtsters. Maarja, je blijft het als man toch proberen en dat weten die meiden heel goed...Ik bezoek geen jonge dames meer. Voelde geen schaamte, ik had niets met die jonge meiden. Laatst per ongeluk een jong kind gekozen, haar leeftijd klopte totaal niet methode advertentie echter precies andersom dan normaal. Dacht nou toch maar doen, ze stond al naakt klaar, geweldig mooi natuurlijk.
Ik kwam niet klaar en zij was na 15 minuten door haar repertoire heen. Was niet leuk ben toen weggegaan. Schaamte niet maar meer stom, stom, stom gevoel
Iedereen heeft dat, ook de dames want prostitutie blijft taboe. Niets van aantrekken.
Something about MaryIk voel mij pas smerig als er sperma uit mijn haar druipt, anders nier hoor
Dus weet niet waar je vandaan haalt dat de dames zich smerig voelen?![]()
Als ik zie dat er iemand klaarkomt, stap ik toch ff opzij
Ah, wij hebben dezelfde kapper!
Als ik zie dat er iemand klaarkomt, stap ik toch ff opzij![]()
Ik niet, ben zo glad dat het meteen afketst en in het haar van @JokePriveAls ik zie dat er iemand klaarkomt, stap ik toch ff opzij![]()
Hup, ook al op de blacklist en in de friendzoneEn bedankt, mazzel dat dat nooit zal gebeuren![]()