schaamte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben relatief jong en ik voel mij soms ook ongemakkelijk. Zou het geen schaamte noemen maar meer ongemak omdat er zoveel taboe op rust en je toch het idee krijgt dat je iets doet wat je niet hoort te doen. Voor mij is het daarom bij de ramen niet verder gekomen dan alleen een beetje kijken. Het is wel jammer want er staan echt hele sexy dames tussen soms. Al die camera's in de straat maken het ook niet fijner. Beperk mij daarom slechts tot de massagesalons en de cinema's
 
Ik ben relatief jong en ik voel mij soms ook ongemakkelijk. Zou het geen schaamte noemen maar meer ongemak omdat er zoveel taboe op rust en je toch het idee krijgt dat je iets doet wat je niet hoort te doen. Voor mij is het daarom bij de ramen niet verder gekomen dan alleen een beetje kijken. Het is wel jammer want er staan echt hele sexy dames tussen soms. Al die camera's in de straat maken het ook niet fijner. Beperk mij daarom slechts tot de massagesalons en de cinema's
Privehuis zou dan beter voor je zijn. Denk idd dat je dat ook leuker zal vinden.
 
Als je naar massagesalons kan, dan is een stapje hoger naar een privehuis toch ook te doen 😉
Het voordeel van een massagesalon is dat het discreet is. Een privehuis heb ik 1-2x geprobeerd maar dat was helaas niet discreet. Ik heb lang in de wachtruimte moeten zitten waar veel mensen naar binnen en naar buiten liepen. Het was helaas niet wat ik zocht. Sindsdien ook niet meer geprobeerd, ik voel wel meer voor ontvangst bij de dames "thuis" dan een privehuis.
 
Privehuis zou dan beter voor je zijn. Denk idd dat je dat ook leuker zal vinden.
Het is wel leuker dat je kan kiezen in een besloten omgeving. Helaas geen goede ervaring gehad en het kan liggen aan de locaties waar ik ben geweest want 1-2x is bar weinig om al een oordeel te vellen. Ik zal het misschien in het buitenland nog een kans geven. Ze lijken het daar wat anders aan te pakken dan hier.
 
Het voordeel van een massagesalon is dat het discreet is. Een privehuis heb ik 1-2x geprobeerd maar dat was helaas niet discreet. Ik heb lang in de wachtruimte moeten zitten waar veel mensen naar binnen en naar buiten liepen. Het was helaas niet wat ik zocht. Sindsdien ook niet meer geprobeerd, ik voel wel meer voor ontvangst bij de dames "thuis" dan een privehuis.

Je moet een bepaalde gedachte hebben met die wachtruimte...

1. Iedereen zit daar voor hetzelfde
2. Iedereen die weggaat heeft al gedaan waar jij voor komt
3. Iedereen zit daar niet op z'n gemak

4. Thuisontvangst lijkt discreet, maar de buren zien jou wel naar binnengaan en weten ook wie daar officieel woont en wat jij daar gaat doen

Ik zou het nog een kans geven en via de site v een huis iemand uitkiezen en bellen voor een reservering. Dan hoef je namelijk vaak niet te wachten

Suc6 x
 
Ik heb echt geen schaamte hoor, ben nu na al heel wat jaartjes stappen op de leeftijd van 61 maar stap ondertussen lekker door. Over het algemeen dames in de leeftijdscategorie van tussen de 30 en 40. Van mijn eigen leeftijd zijn ze bijna niet te vinden en als ze er al zijn dan ziet het er toch een stuk minder aantrekkelijk uit dan de jongere dames.
 
Ik was in Pattaya,
Ontmoet een bloed mooi klein meisje
Ik dacht,... Misschien te jong,...
Na vragen,....bleek 21,....Ja een echte Id.
2 dagen bij mij geweest en alles gedaan,.....Grrrrrr wauw.

Uüh nee Haha geen schaamte niks,....
Ga naar Thailand,... is de schaamte zo weg als sneeuw voor de zon.
 
Ik was in Pattaya,
Ontmoet een bloed mooi klein meisje
Ik dacht,... Misschien te jong,...
Na vragen,....bleek 21,....Ja een echte Id.
2 dagen bij mij geweest en alles gedaan,.....Grrrrrr wauw.

Uüh nee Haha geen schaamte niks,....
Ga naar Thailand,... is de schaamte zo weg als sneeuw voor de zon.
Staat op mn bucketlist. Helaas pleeg ik mantelzorg dus zal het nog even moeten wachten
 
Je moet een bepaalde gedachte hebben met die wachtruimte...

1. Iedereen zit daar voor hetzelfde
2. Iedereen die weggaat heeft al gedaan waar jij voor komt
3. Iedereen zit daar niet op z'n gemak

4. Thuisontvangst lijkt discreet, maar de buren zien jou wel naar binnengaan en weten ook wie daar officieel woont en wat jij daar gaat doen

Ik zou het nog een kans geven en via de site v een huis iemand uitkiezen en bellen voor een reservering. Dan hoef je namelijk vaak niet te wachten

Suc6 x
Punt 3 doet me helemaal niets. Bij Salon42 in Amsterdam zit je in de huiskamer. Wordt altijd een kopje lekkere koffie aangeboden.
Ik heb wel eens tussen twee andere heren gezeten. Na de koffie hebben we de dames verdeeld zodat iedereen tevreden was.
Punt 4. Idem ik zit er niet mee misschien de eigenaar van de woning als die weer terug is
 
Het voordeel van een massagesalon is dat het discreet is. Een privehuis heb ik 1-2x geprobeerd maar dat was helaas niet discreet. Ik heb lang in de wachtruimte moeten zitten waar veel mensen naar binnen en naar buiten liepen. Het was helaas niet wat ik zocht. Sindsdien ook niet meer geprobeerd, ik voel wel meer voor ontvangst bij de dames "thuis" dan een privehuis.
Erg grappig dat je dat zegt, want mijn ervaring is compleet andersom.

Diverse filialen van Massagewereld gehad en daar zit je altijd bij elkaar in een ruimte te wachten op een dame. Geen enkele discretie.

Daar tegenover privehuizen Huize Sandra, Eindhoven Prive, allemaal prive ruimte. Andere huizen met separe mogelijkheden: Rendez Vous, Prive BtoB, Karins Home. Bij Stout en Dreamgirls BoZ weet ik niet zeker, maar hebben vast ook een separe.

Kortom, ik ben nog nooit in een privehuis geweest waar het niet discreet was. Ook met het weggaan wordt er zo goed mogelijk op gelet.

Gaat het dan nooit mis? Ja, tuurlijk blijft mensenwerk, maar bij de massagesalons waar ik geweest ben was er totaal geen discretie wat betreft het zien van andere klanten.

Geinig dat dat voor jou omgekeerd is.

Oh ja, stond wel laatst bij de buitendeur te wachten tot er open gedaan werd, kwam er een gast met zijn telefoon in de hand naast me staan en begon in gebroken Engels te vragen of ie aan het juiste adres was. Dat was wel een beetje raar, maar kan overal gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
wie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Nee hoor, geen schaamte. Ik vroeg me weleens af if DVP's jonger dan 30 het niet prettig zouden vinden een senior van over 65 te ontvangen. Maar ook dat is goed gekomen. Lekker gaan, geniet er van, wees aardig naar de dame toe en maak het voor haar ook aangenaam. Het recept voor een fijne wandeling.
 
Hoi Bertje1967,

Als je in 1967 bent geboren dan is je leeftijd 55 jaar, dus mijn inziens zeker NIET te oud om naar een DVP te gaan
Ik raad je wel aan om een DVP te kiezen die zelf ook al wat jaartjes op de teller heeft staan.
Dat dit laatste goed en zelfs beter bevalt, kan ik uit eigen ervaring zeggen.

Tall
ik denk dat je niet perse een wat oudere dame hoeft te kiezen, maar eerder een waar je opgewonden van raakt, voor mij zijn dat niet de dames van mijn eigen leeftiijd,
 
Geen enkel probleem met het leeftijdsverschil. Ben 55+ en soms als ik haar leeftijd hoor denk ik oeps, jonger dan mijn dochters. Anyhow, geniet zoveel je kan. Het is toch geweldig om met de mooiste vrouwen sex te hebben tegen een vergoeding. In de kroeg kost het je tig euro meer om een vrouw, ook 55+??, in bed te krijgen en dan is de sex ook nog vele malen minder. Enjoy!
 
Ja ik hoor ook bij de mannen die nog steeds drempel vrees hebben heb altijd een aanloopje nodig om warm te worden en dan schaam ik me wel als er zo'n mooie dame naast je licht want het is nog steeds leuk om er naar toe te gaan en ben er van te voren te veel mee bezig in mijn hooft pfffffft ik klink echt als iemand uit 1956 maar blijf toch gaan de dames zijn nooit negatief en willen je begrijpen tot zekere hoogte ik kies dikwijls voor de verkeerde kijk te veel naar t uiterlijk van de week heb ik wel geboft die keuze was prima 👍 maar telkens een Anderen dame is misschien wel mijn probleem 🤭
 
Ik ben relatief jong en ik voel mij soms ook ongemakkelijk. Zou het geen schaamte noemen maar meer ongemak omdat er zoveel taboe op rust en je toch het idee krijgt dat je iets doet wat je niet hoort te doen. Voor mij is het daarom bij de ramen niet verder gekomen dan alleen een beetje kijken. Het is wel jammer want er staan echt hele sexy dames tussen soms. Al die camera's in de straat maken het ook niet fijner. Beperk mij daarom slechts tot de massagesalons en de cinema's
@LuffyD Misschien een tip voor je: zoek massagesalons waar dames extra diensten aan bieden (zie dit forum voor tips). Voor de buitenwereld ga je voor een massage, maar ondertussen.... Misschien helpt dat om over je schaamte heen te komen. En ik ben het eens met @JokePrive dat de stap van massagesalon naar privehuis dan een kleine is
 
@LuffyD Misschien een tip voor je: zoek massagesalons waar dames extra diensten aan bieden (zie dit forum voor tips). Voor de buitenwereld ga je voor een massage, maar ondertussen.... Misschien helpt dat om over je schaamte heen te komen. En ik ben het eens met @JokePrive dat de stap van massagesalon naar privehuis dan een kleine is
Bedankt een hele fijne en goede tip 👍☺️
 
Ik heb geen schaamte als ik een jonge dvp bezoek ben wat dat betreft schaamteloos. Zolang me ouders maar niet weten dat ik een hoerenloper ben dan zou ik me pas echt schamen want ze denken dat ik een brave jongen ben.😁😁
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen schaamte als ik een jonge dvp bezoek ben wat dat betreft schaamteloos. Zolang me ouders maar niet weten dat ik een hoerenloper ben dan zou ik me pas echt schamen want ze denken dat ik een brave jongen ben.😁😁
Dat wij wandelaars zijn daar lopen wij niet mee te koop toch er zijn enkele in mijn kring die dit weten en die hebben daar geen probleem mee. Dus schamen totaal niet. Kan ik dit missen nu niet. Mss binnen 10j dat ik er mee zal ophouden 🤷🏼‍♂️ Verwacht ik meer van de dames nee totaal niet gewoon een fantastische en mooie tijd samen te hebben en met een goed gevoel terug naar huis te gaan en dan weer uitkijken naar een nieuwe afspraak 😉
 
Dat wij wandelaars zijn daar lopen wij niet mee te koop toch er zijn enkele in mijn kring die dit weten en die hebben daar geen probleem mee. Dus schamen totaal niet. Kan ik dit missen nu niet. Mss binnen 10j dat ik er mee zal ophouden 🤷🏼‍♂️ Verwacht ik meer van de dames nee totaal niet gewoon een fantastische en mooie tijd samen te hebben en met een goed gevoel terug naar huis te gaan en dan weer uitkijken naar een nieuwe afspraak 😉
Nou hier lopen wij er wel mee te koop maar daar is dit forum voor. Ook nog lekker in de anonimiteit. Dus wat dat betreft hebben we geen schaamte naar elkaar. Wat wel opvallend is dat iedereen toch weer nerveus is maar ook de dames met al hun ervarenheid. Zij zijn ook diegene die dat meestal doorbreken en daar moeten ze wel elke keer op voorbereid zijn. Iedereen is anders, geen mens is gelijk , en zij moeten die service op maat maken. Maar let wel dat als de wandelaar een hork is, gaat de dame daarin mee
 
Nou hier lopen wij er wel mee te koop maar daar is dit forum voor. Ook nog lekker in de anonimiteit. Dus wat dat betreft hebben we geen schaamte naar elkaar. Wat wel opvallend is dat iedereen toch weer nerveus is maar ook de dames met al hun ervarenheid. Zij zijn ook diegene die dat meestal doorbreken en daar moeten ze wel elke keer op voorbereid zijn. Iedereen is anders, geen mens is gelijk , en zij moeten die service op maat maken. Maar let wel dat als de wandelaar een hork is, gaat de dame daarin mee
Jammer genoeg wel en ik denk dat de dames soms wel met wat personen te maken krijgen van waar ze denken een maal en hopen dat deze tijd snel voorbij is ( respect voor iedereen hier laat dat wel duidelijk zijn hè ) 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan