schaamte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Schaamte heb ik eigenlijk nog nooit gevoeld op date. Stress wel. Maar daar ben ik sowieso al gevoelig voor. Maar beschaamd, neuh. Ik denk wel dat ik redelijk weet wat ze graag heeft etc dus daarover nooit getwijfeld. Als ik dan toch iets moet zeggen
... Had er mss graag 10 kilo af gehad. Maar sommige dames hebben liever wat vollere mannen dus in dat opzicht maakt het ook geen ruk uit.
 
Laatst bewerkt:
Jammer genoeg wel en ik denk dat de dames soms wel met wat personen te maken krijgen van waar ze denken een maal en hopen dat deze tijd snel voorbij is ( respect voor iedereen hier laat dat wel duidelijk zijn hè ) 😉

Denken hoeft niet hoor, het is namelijk een feit dat er dates bijzitten waar je pas echt vrolijk wordt als degene weer weggaat. Dat is voornamelijk bij personen waar je op je hoede bij moet zijn en/of onder invloed zijn van drank/drugs. Niks zo erg als een date met iemand die zijn leuter nooit omhoog gaat krijgen vanwege drank en/of coke. Een uur lang sabbelen aan een slap piemeltje is zo niet leuk, dus zou het fijn zijn als iedereen die coke eens fijn thuis liet. En niet dronken zouden worden! Als klant zijnde kost het je tevens klauwen met geld én je hebt er ook helemaal niets aan.
 
Denken hoeft niet hoor, het is namelijk een feit dat er dates bijzitten waar je pas echt vrolijk wordt als degene weer weggaat. Dat is voornamelijk bij personen waar je op je hoede bij moet zijn en/of onder invloed zijn van drank/drugs. Niks zo erg als een date met iemand die zijn leuter nooit omhoog gaat krijgen vanwege drank en/of coke. Een uur lang sabbelen aan een slap piemeltje is zo niet leuk, dus zou het fijn zijn als iedereen die coke eens fijn thuis liet. En niet dronken zouden worden! Als klant zijnde kost het je tevens klauwen met geld én je hebt er ook helemaal niets aan.
Daar kan ik je niets anders dan 100% gelijk in geven. Ik heb enkel veel respect dat julie die date dan ook gewoon laten doorgaan 😊
 
Je zal wel moeten Kok, want dat soort lui worden dan vaak agressief als je niet doet wat ze willen. Dat kost je mentaal een heleboel energie om het in veilige lijnen te leiden. Dat is 1 vd redenen waarom ik niet (meer) in een club wil werken, teveel dronken gasten.
 
Je zal wel moeten Kok, want dat soort lui worden dan vaak agressief als je niet doet wat ze willen. Dat kost je mentaal een heleboel energie om het in veilige lijnen te leiden. Dat is 1 vd redenen waarom ik niet (meer) in een club wil werken, teveel dronken gasten.
Dat begrijp ik dan ook zeer goed 😊 maar toch zeg ik respect dat jullie het laten doorgaan voelen jullie zich daar niet ongemakkelijk bij ? Of vies daarna ? Ik vindt gewoon dat er respect voor jullie mag zijn want zonder jullie zouden wij dit niet kunnen doen jullie zijn er voor ons te plezieren . Als je mij begrijpt 😊
 
Denken hoeft niet hoor, het is namelijk een feit dat er dates bijzitten waar je pas echt vrolijk wordt als degene weer weggaat. Dat is voornamelijk bij personen waar je op je hoede bij moet zijn en/of onder invloed zijn van drank/drugs. Niks zo erg als een date met iemand die zijn leuter nooit omhoog gaat krijgen vanwege drank en/of coke. Een uur lang sabbelen aan een slap piemeltje is zo niet leuk, dus zou het fijn zijn als iedereen die coke eens fijn thuis liet. En niet dronken zouden worden! Als klant zijnde kost het je tevens klauwen met geld én je hebt er ook helemaal niets aan.
Oké, om die redenen. Kan ik het snappen. Maar om medische redenen??
 
Iedereen heeft dat, ook de dames want prostitutie blijft taboe. Niets van aantrekken.

Ik vind het al lang gek dat dit zo'n taboe blijft, terwijl we in een tijd leven waarin er nauwelijks nog seksuele taboes zijn. Veel dingen die vroeger als verwerpelijk werden gezien, zijn dat nu niet meer. Homoseksualiteit, seks voor het huwelijk, masturbatie,... Allemaal dingen die nog niet zo heel lang geleden als des duivels werden gezien, maar waar nu maar weinig mensen nog een probleem mee hebben. Ik ben van 1983, maar herinner me nog de tijd dat deze zaken minder geaccepteerd werden dan nu.

Misschien komt er ooit een tijd dat de meesten ook prostitutie, met name de vrijwíllige, als aanvaardbaar zullen zien? 🤔

Persoonlijk vind ik het schadebeginsel belangrijker dan het meerderheidsbeginsel. Wat telt, is niet hoe de meerderheid over iets denkt, wél of je er anderen schade mee berokkent. Om het met de woorden van Frank Karsten te zeggen:

Als 99% van de mensen homoseksualiteit verkeerd vindt moet het nog steeds worden toegestaan. Als 99% vindt dat iemand bestolen moet worden is het nog steeds diefstal.
 
wie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Bij mij juist net andersom. Vroeger drempelvrees, tegenwoordig juist niet meer. Smerig vond ik het nooit. Juist heerlijk die meiden die me helemaal gek maken.
 
wie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Neen! totaal niet!
En... wat is er 'smerig' aan zo'n leuke jongere vrouw laten genieten... van een meer ervaren man?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan