schaamte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bertje1967

Wandelaar
52
15/09/21
79
1
wie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
 
wie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Probeer het niet als het middelpunt van je leven te zien, maar meer iets dat je er soms bij doet, zoals naar de film gaan of uit eten of een pedicure.
 
Hoi Bertje1967,

Als je in 1967 bent geboren dan is je leeftijd 55 jaar, dus mijn inziens zeker NIET te oud om naar een DVP te gaan
Ik raad je wel aan om een DVP te kiezen die zelf ook al wat jaartjes op de teller heeft staan.
Dat dit laatste goed en zelfs beter bevalt, kan ik uit eigen ervaring zeggen.

Tall
Schaamte heb ik niet echt , wel altijd lichte stress en wat dwaas gevoel in de maag telkens ik naar de date ga. en dat blijft , na nu toch al 6 jaar wandelen nog steeds ,terwijl het toch veelal dezelfde dames zijn waar ik terug ga. Mijn eerste dame ooit ga ik nog steeds met datzelfde stress gevoel naar toe; Vanaf de moment echter dat we samen zijn is da bijna gelijk over.
Wat die leeftijd betreft kan ik eraan toevoegen dat mijn eerste wandel jaren ik van hetzelfde gedacht was. beetje in mijn eigen leeftijd categorie gaan zoeken en daar nooit teleurgesteld geweest , mede door het feit van veelal dezelfde terug bezoeken natuurlijk. Maar Een jaar of drie geleden toch aan de praat geraakt met een mid twintiger ( wat de helft is van mijn leeftijd) . Zijzelf had geen probleem met de leeftijd en ze wist me te overtuigen om toch eens te proberen . Moet zeggen dat ik het me geen moment beklaagd heb. Ze had natuurlijk wel al wat jaren ervaring . Vanaf toen heb ik me over die leeftijd wat heen gezet. We hebben heerlijke uren op de teller staan . Ondertussen nog een andere mid twintiger leren kennen , die ook geen enkel probleem had met de leeftijd . Ik vermeld dat wel gelijk bij het eerste contact maken . als ze dan al twijfelen zou ik niet verder aandringen .
Kan alleen maar zeggen dat die jongere dames , als ze deze job graag doen , helemaal niet onder hoeven te doen voor de al iets oudere dames.
grote voorwaarde is volgens mij wel dat ze het graag doen( geldt eigenlijk voor alle leeftijden ) en niet gedwongen worden om dit te doen en dan bedoel ik niet alleen pooier of zo maar ook dat ze niet hoeven te doen om puur te overleven . Met die dames beleef je de mooiste momenten maar alleen als je ze als dame aanziet vanaf het moment dat je aankomt tot je terug vertrekt. Met zo een ingesteldheid krijg je verassend veel meer los bij de dames dan je op het eerste zicht zou denken.
Je schaamte dus proberen omzetten in en beetje gezonde stress , eerlijk zijn tegen de dame , hygiënisch zijn , conditie beetje ok en dan genieten , elke keer weer alsof het je laatste keer kan zijn .
 
wie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Waarom moet je daar voor schamen ? Zolang de dame jou accepteert als date moet je er gewoon van genieten en de dames hebben graag een iets oudere man hoor 😊dus schaamte nergens voor nodig
 
wie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Nergens last van!
Niet teveel nadenken, gewoon lekker meiden wippen. :p
 
wie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Zo'n 8 maanden dat ik voor de eerste keer ben beginnen wandelen dacht ik ook moet ik mij hier voor schamen ? In tegendeel ik ben beginnen wandelen en de eerste dame die ik bezocht heeft mij toen zo op mijn gemak gesteld. Dat ik toen al het gedacht had van dit smaakt naar meer. Dus waarom zou ik mij hiervoor schamen? Loop ik er mee te koop dat ik een wandelaar ben totaal niet. Dit is iets wat ik voor mezelf heb uitgemaakt om deze stap te zetten. Zal ik er ooit mee stoppen mss wel 🤷🏼‍♂️. Maar nu nog niet. De afspraakjes die ik heb zijn zeer fijn en leuk 🙂.
 
wie heeft dat ook ? ik ging vroeger toen ik jonger was regelmatig naar de hoertjes. nu ik ouder ben krijg ik steeds meer drempelvrees. vind me smerig dat ik b.v. jongere dames bezoek. anderzijds kan ik het ook niet laten.
Ik bezoek geen jonge dames meer. Voelde geen schaamte, ik had niets met die jonge meiden. Laatst per ongeluk een jong kind gekozen, haar leeftijd klopte totaal niet methode advertentie echter precies andersom dan normaal. Dacht nou toch maar doen, ze stond al naakt klaar, geweldig mooi natuurlijk.
Ik kwam niet klaar en zij was na 15 minuten door haar repertoire heen. Was niet leuk ben toen weggegaan. Schaamte niet maar meer stom, stom, stom gevoel
 
Ik bezoek geen jonge dames meer. Voelde geen schaamte, ik had niets met die jonge meiden. Laatst per ongeluk een jong kind gekozen, haar leeftijd klopte totaal niet methode advertentie echter precies andersom dan normaal. Dacht nou toch maar doen, ze stond al naakt klaar, geweldig mooi natuurlijk.
Ik kwam niet klaar en zij was na 15 minuten door haar repertoire heen. Was niet leuk ben toen weggegaan. Schaamte niet maar meer stom, stom, stom gevoel
Is wel de harde realiteit: hoe jonger de DVP, hoe groter de kans dat het tegenvalt. Heb echt een hekel aan dat soort meiden c.q. oplichtsters. Maarja, je blijft het als man toch proberen en dat weten die meiden heel goed...
 
drempelvrees / schaamte ten aanzien van de jongere dames heb ik niet echt, wel sla ik ze meestal over als ze voor mijn gevoel gewoon te jong zijn, zeg maar zo begin 20.
Mezelf smerig vinden omdat ik (jonge) dames bezoek, nou nee niet echt, krijg eerder een smile van oor tot oor als er een bloedmooie dame bovenop me zit van rond de 25, blijf het surrealistisch vinden dat ik met zo'n meid van bil kan gaan tegen een kleine vergoeding. In real life krijg en ook vroeger kreeg ik dat nooit voor elkaar.
 
Als de schaamte voornamelijk het leeftijdsverschil is, dan lijkt mij de oplossing vrij makkelijk: ga naar dames die wat ouder zijn.

Wanneer het meer aan het zelfbeeld ligt, wordt het al lastiger. Het enige wat je daar aan kunt doen is proberen in te zien dat je uiterlijk en leeftijd bijzaak zijn en het veel belangrijker is dat je netjes bent, zowel qua hygiëne als hoe je met de dame omgaat.

Ik ken je niet, maar weet vrij zeker dat de dames oudere, lelijkere en vooral viezere klanten voor hun neus krijgen. 😉
 
Iedereen heeft dat, ook de dames want prostitutie blijft taboe. Niets van aantrekken.

Ik voel mij pas smerig als er sperma uit mijn haar druipt, anders nier hoor 🤔
Dus weet niet waar je vandaan haalt dat de dames zich smerig voelen? 🤷‍♀️

In zekere zin kan men wel schaamte hebben, niet vanwege het leeftijdsverschil maar meer de geheimhouding.
Daar lopen we allemaal tegenaan. Neem aan dat de meeste forumleden hun familie of vrienden niet inlichten over hun sexactiviteiten buiten de deur 😏
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan