Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij DVP bezoek zet ik liever mijn gevoel niet uit en ik kies heel bewust voor dames die mij de ultieme GFE kunnen geven. Ik weet heel goed wat ik aan doen ben en hebben voor mijzelf regels bedacht om te voorkomen dat het nog een keer fout gaat… maar we hadden het over schaamte. Toevallig net nog met een vriend en m'n vrouw tijdens de koffie er over gehad dat ik geen schaamte meer ken. Een van de oorzaken is toch ook wel dat ik 20 jaar geleden tegen een burn-out aanzat. Daarna ben ik met meer zelfvertrouwen er uit gekomen.Bij een dvp, is het ook een stuk makkelijker om je gevoel uit te zetten.
Net niet! Want die 'mogelijkheid' heeft wellicht te maken met 'onzekerheid' en 'angst om te worden afgewezen'.Je hebt weinig aan die bed skills als je de mogelijkheid niet krijgt ze onbetaald te tonen, dan blijft hij toch met dat schaamte gevoel.
Wellicht heeft het iets met onzekerheid of zelfvertrouwen te maken.Je hebt weinig aan die bed skills als je de mogelijkheid niet krijgt ze onbetaald te tonen, dan blijft hij toch met dat schaamte gevoel.
Gewoon is er niet bij, daar zal je toch aan moeten werken, tijd, aandacht en geduld. Maar " gewoon " krijg je het niet.wat andere mannen blijkbaar gewoon krijgen,
Dat zal denk niet meevallen, dan zal je toch uit je comfortzone moeten komen, wat voor sommige mensen, best een uitdaging kan zijn,Moet je toch eerst nog een aantal onzekerheidshordes overwinnen om daar te komen.
Ik denk dat topicstarter daar dus ook hulp moet zoeken. Vooral ook realiseren dat het voor de meeste mannen helemaal niet zo makkelijk is om dat contact met vrouwen te ontwikkelen.Dat zal denk niet meevallen, dan zal je toch uit je comfortzone moeten komen, wat voor sommige mensen, best een uitdaging kan zijn,
Zie het anders ,ook die mannen die een relatie hebben wandelen ook voor de spanning , maar als jij moeite doet is er heus een vrouw die jou wil hebben ga ergens heen waar meer alleen staande mensen komen en kijk rond of er een dame bij is die ook naar jou kijkt ga een gesprek aan over wat ze interessant vind en vraag ze mee uit eten of de bios doe het in het begin rustig aan ze geven zelf wel aan hoe ze het vinden als je ze aan wild raken ,en zeg ook tussen door dat ze leuk is en jij het fijn vind om met haar samen te zijn en vraag waar haar interessen zijn , en vertel wat over je zelf niet te veel zij is het middelpuntIk schaam me er soms voor dat ik moet betalen voor seks. Het voelt alsof ik iets koop wat andere mannen blijkbaar gewoon krijgen, zonder moeite of kosten. Alsof er iets mis is met mij – dat ik niet goed genoeg ben om die connectie op een normale manier te maken. Zij hoeven niet te betalen voor iets wat voor hen vanzelf lijkt te gaan.
Ja dat is zo maar dat wil hij niet horen denk , hij maakt denk ik moeilijk contact ,daarom is het t beste dat hij begint met een dvp loop je ook geen blauwtje maar als het een ervaren dame is kan ze hem helpen met sexuele handelingen en hoeft hij niet meer nerveus te zijn heeft hij een vriendin dan kan hij er beter mee omgaan met de sex ,denk ikEr zijn zat mannen die geen vriendin hebben maar toch gratis seks hebben en geen cent voor betalen.
Of het werkt dubbel zo ontnuchterend wanneer je dan in jouw league van 4e klasse zaterdagamateurs weer wordt afgewezen.Dus... ook al is het (initieel) tegen betaling... bij betaalsex benader je toch vrouwen die toch dikwijls 'out of your league' zijn! Zij stelt jou gerust (als je nerveus bent)... gaat voor jou uit de kleren... en leidt jou handen naar de juiste plekjes.
Dat moet dan toch wel een duidelijke 'stepping stone' zijn!
Als je zelfs dat niet begrepen hebt... tsja...
bij betaalsex benader je toch vrouwen die toch dikwijls 'out of your league' zijn!
Dit helpt niet denk ik voor zijn zelfvertrouwenOf het werkt dubbel zo ontnuchterend wanneer je dan in jouw league van 4e klasse zaterdagamateurs weer wordt afgewezen.
Het blijft mij ook nog af-en-toe verbazen... welk een geweldige tijd je kan beleven bij betaalsex! En dat -vaak- met vrouwen van het type 'OMG'! Geweldig toch!Dit vind ik nog steeds het allermooiste. Een keertje een Ferrari huren ipv een Kia omdat jezelf eigenlijk ook een Dacia kwa uiterlijk bent.
Me hele leven altijd die vraag hoe zou het zijn om met z'n meid sex te hebben. Die kan van mijn bucketlist inmiddels.
Ik "wandel" heel weinig en ook pas sinds een jaar of drie. Maar had van te voren nevernooit verwacht dat je met respect, humor, hygiëne, gezelligheid en een beetje geldhet zo af en toe heel gezellig kan hebben.
En daar schaam ik me niet voor hoor. Maar heel eerlijk ben ik er ook niet trots op.
En je zal zelfs daar niet in de basis staan maar ballenjongen zijn…Of het werkt dubbel zo ontnuchterend wanneer je dan in jouw league van 4e klasse zaterdagamateurs weer wordt afgewezen.
Ik kan me juist voorstellen dat dit nu net frustrerend is om te lezen: zelfs drugsverslaafden, autisten of ex gevangenen slaan vrouwen aan de haak en hij niet.Tot slot, maak je geen zorgen over het vinden van een partner en, zoals je zelf zegt, op een normale manier een connectie ontwikkelen. Ik heb de meest onwaarschijnlijke kerels liefde zien vinden, van voormalig harddrugs-verslaafden en ex-gevangenen tot gediagnosticeerde autisten en mensen met psychische klachten. Op elke potje past een deksel, in elk slot past een sleutel! Zal je net zien dat ik de moedersleutel heb...
Ik begrijp je interpretatie. Het was bedoeld als een hoopvol bericht, alhoewel het natuurlijk maar net is door welke lens je het leest. De voormalig drugsverslaafden en gevangenen waar ik op doel waren niet in de juiste staat om liefde te vinden ten tijde van hun dieptepunten.Ik kan me juist voorstellen dat dit nu net frustrerend is om te lezen: zelfs drugsverslaafden, autisten of ex gevangenen slaan vrouwen aan de haak en hij niet.
Het komt op mij wel een beetje over als of het op de normale manier bij jou niet wilt lukken?Heb persoonlijk geen geduld of energie meer om het op de "normale" manier te proberen en maar hopen dat je misschien sex krijgt.
Hij moet veel lezen en nadenken wat hij gaat doen ,en ja het is geen prater of contact maker dus we zullen geduld moeten hebben met hem ,hij krijgt in iedergeval volop hulp , dus hopen dat het hem helptZou trouwens wel fijn zijn als de topicstarter zelf ook meepraat in de discussie
Ik denk hij heeft geen zelfvertrouwen of is super verlegen .en door zijn omgeving mensen spugen op een dvp en zeggen hoe slecht en vies die zijn . Maar hij weet niet hoe fijn en leuk het is met een dvp door dat hij verkeerde info krijgt denk ik .dus jongen ga voor je zelf en doe de stoute schoenen aan en ga naar een huis van plezier en daar helpen ze je wel ,en ze begrijpen je als het uit legt dat je het moeilijk vind om contact te makenHet komt op mij wel een beetje over als of het op de normale manier bij jou niet wilt lukken?
Hoe komt dat?
Is dat een pleidooi om homo te worden? LOLGefrustreerde vrouwen, wanhopige vrouwen, domme vrouwen, dikke vrouwen, hooghartige vrouwen, ik-wil-nog-snel-een-kind vrouwen, afhankelijke vrouwen, high-maintenance vrouwen, zeurende vrouwen, jankende vrouwen
homos brengen veel drama mee, maar neuken gaat daar veel makkelijkerIs dat een pleidooi om homo te worden? LOL![]()
Hij kan goed likken dus daar zal het vast niet aan liggen.Het komt op mij wel een beetje over als of het op de normale manier bij jou niet wilt lukken?
Hoe komt dat?
Homo vast niet!Is dat een pleidooi om homo te worden? LOL![]()