Schaamte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Moet ik mij daarvoor schamen dat ik moet betalen voor seks?
Misschien helpt het, als je bedenkt dat betaalde seks gewoon een genotsmiddel is. Waarschijnlijk heeft de meerderheid van de mannen daar ooit wel gebruik van gemaakt, maar je kan dat niet goed bestuderen want iedereen blijft er liever 'discreet' over.

Je schamen om te betalen voor iets wat je eens graag doet, zou naar mijn mening hetzelfde zijn als jezelf schamen dat je uit eten gaat, naar de kroeg gaat, op reis gaat, enz. Er is gewoon 1 drempel die je moet overwinnen: het taboe vergeten dat voor veel mensen op seks rust. Onterecht. Iedereen doet het. Thuis of elders. Dat is zo oud als de mensheid.

Je schamen om te betalen voor iets wat je eens graag doet, zou naar mijn mening hetzelfde zijn als jezelf schamen dat je uit eten gaat, naar de kroeg gaat, op reis gaat, enz. Er is gewoon 1 drempel die je moet overwinnen: het taboe vergeten dat voor veel mensen op seks rust. Onterecht. Iedereen doet het. Thuis of elders. Dat is zo oud als de mensheid.

Oh ik schaam me er niet over hoor.
Het is nu wel niet dat ik er te koop mee loop.

Ik vind het juist minder omslachtig. Geen onuitgesproken verwachtingen, afwijzing, gekrenkte ego's, werken aan emotionele connectie etc.
Gewoon afspraak maken en gaan.
Juist. Daarom zit ik dus ook hier haha. Gezeik allemaal zat. Betaal ervoor, je hebt fijne tijd en zonder emotioneel gedoe. Weer vrolijk naar huis!

Mannen die vrouwen mishandelen of manipuleren of bedriegen zijn degene die zich moeten schamen, je doet iets dat enkel op jouw leven betrekking heeft. Natuurlijk als men relatie heeft, dan is het totaal anders.

Het blijft wel zonde dat we hiervoor moeten betalen, maar dat is het leven. Niet iedere man heeft de kunst en de persoonlijkheid en het uiterlijk om de mooiste vrouwen te kunnen overtuigen van zijn eigen.

Schaamte… tja, (de drang naar) sex brengt ons soms in genante situaties inderdaad.
Of het nu gaat om schamen omdat je tijdens je studietijd in een dronken bui op een niet zo hele knappe huisgenote bent gekropen. Of dat je ten overstaan van je halve vriendengroep een enorm blauwtje loopt. Of dat je een vrouw grijpt die de volgende ochtend begint over 'ons'. Ja, soms schaam ik me weleens inderdaad.
En dat gebeurt ons allemaal als we op jacht gaan… ehh...ik bedoel als we gaan daten.

Niet iedereen heeft dezelfde talenten. De een kan goed muziek maken, de ander kan goed jaarrekeningen opmaken, de derde is goed in loodgieterswerk en de vierde kan goed volleyballen. En dan heb je ook nog mannen die goed vrouwen kunnen versieren.
Als je dat talent niet hebt, of je hebt het geduld niet of je hebt er gewoon geen zin in of je durft niet, dan maakt je dat niet een minder goed mens ofzo. We heb je wellicht weing onbetaalde sex. Daar zijn gelukkig oplossingen voor. Niets om je voor te schamen, no matter what de buitenwereld er ook van mag vinden.
En uit ervaring kan ik zeggen: hele leuke oplossingen! :p

Het wordt natuurlijk wat problematischer als je betaalde sex niet als vervanging van onbetaalde sex gaat zien, maar als vervanging van een relatie. DVP bezoek kan hoogstens een alternatief zijn voor een relatie, maar nooit een vervanging. Maar dan speelt er wat anders dan geen gratis sex kunnen scoren. Een relatie is hopelijk wel wat meer dan onbetaalde sex.

Mijn mening:
- niet jaloers zijn op gasten die 'zogenaamd' om de haverklap scoren via datingsites of in de kroeg. jij hebt andere talenten.
- Niet schamen voor betalen voor iets dat je graag wilt hebben.
- Als je een relatie wilt, ga dan op zoek naar een vrouw en niet naar een DVP

Het blijft wel zonde dat we hiervoor moeten betalen, maar dat is het leven.
Je bent niet verplicht om sekswerkers hun diensten te vragen. Waarom is het dan zonde dat we betalen voor diensten?
Niet iedere man heeft de kunst en de persoonlijkheid en het uiterlijk om de mooiste vrouwen te kunnen overtuigen van zijn eigen.
Ben je nu niet, alweer, "seks voor het plezier" aan het verwarren met een relatie, gevoelens, liefde?

Terug
Bovenaan Onderaan