Girlsaanbidder
Stamgast
Ik begrijp hem niet sorry ,ik bedoel niks verkeerdsMijn 'radar' werkt anders nog altijd prima! Haha!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk begrijp hem niet sorry ,ik bedoel niks verkeerdsMijn 'radar' werkt anders nog altijd prima! Haha!
De 'radar'?Ik begrijp hem niet sorry ,ik bedoel niks verkeerds
Laten we Pools in Oost-Europees veranderen (ruimer begrip) en dan zijn we het eens.Maar natuurlijk zijn er wel. Al zijn het dan ook weer vaak Poolse als je ze hoort praten.
Precies, een dame v plezier bij gewoon daglicht in gewone kleding met minder make en geen hoge hakken is vaak ook niet heel bijzonderNou je bent wel heel kieskeurig ,de Nederlandse dames vallen toch best mee ,als ik door het dorp loop of naar de stad ga nou die zie ik toch volop mooie vrouwen ,en ja ze kijken niet naar mij om want ik ben zelf een oudere man ( geen lelijke viespeuk ) altijd netjes gekleed en goed verzorgt maar ze zien mij ook niet .maar ik kijk altijd wel maar nooit in blik terug
Er er toch meerderen waar je wel degelijk zou naar omkijken op straat hoor! Ik toch!Precies, een dame v plezier bij gewoon daglicht in gewone kleding met minder make en geen hoge hakken is vaak ook niet heel bijzonder
Dat hangt van jouw voorkeuren af. En de ene dvp is ook de andere niet.Precies, een dame v plezier bij gewoon daglicht in gewone kleding met minder make en geen hoge hakken is vaak ook niet heel bijzonder
Het is wel heel verleidelijk te zeggen om die vriendinnen dan met ons in contact te brengen. Een aantal wandelaars is ook nog eens ongebonden....Andersom is het niet anders hoor. Ik moet er ook niet aan denken dat mijn bijbaan/ondeugende hobby uitkomt bij de mensen uit mijn omgeving. Schamen niet direct, maar het is nu eenmaal niet iets dat algemeen aanvaard wordt.
Die paar vriendinnen die het weten vinden het raar, echt iets voor mij, maar zouden het zelf niet durven
Maar hangen wel vol jaloezie aan mijn lippen als ik eens wat vertel over een date
Drie keer raden wie het beste sexleven heeft van ons drieën.
Maar….. ssssttt…. Mondje dicht!
![]()
Er is ook maar 1 manier om dan uit te zoeken wie aan die vriendinnen voor te stellenHet is wel heel verleidelijk te zeggen om die vriendinnen dan met ons in contact te brengen. Een aantal wandelaars is ook nog eens ongebonden....![]()
BingoAaf moet ons (de wandelaars) eerst even goedkeuren/ uitproberen?
Wij zullen beginnenHmmm, dat gaat een zaak van lange adem worden, gezien haar frequentie van afspreken...
Aan fantasie ontbreekt het hier duidelijk niet...Het is wel heel verleidelijk te zeggen om die vriendinnen dan met ons in contact te brengen. Een aantal wandelaars is ook nog eens ongebonden....![]()
Raden blijft gokken, maar ik denk dat die vriendinnen die telkens seksen uit 'goesting' wel eens een beter seksleven zouden kunnen hebben dan een dvp die het als werk/bijbaantje doet. Veel dvp's zijn na een tijd in toestand verzeild geraakt waar ze van seks nog maar weinig écht kunnen genieten.Die paar vriendinnen die het weten vinden het raar, echt iets voor mij, maar zouden het zelf niet durven
Drie keer raden wie het beste sexleven heeft van ons drieën.
Dan zou ik dus in jou geval best een club zoeken... die net wat verder weg is.Maar beetje aanvullend naar schaamte en bang zijn, hebben jullie tips voor een eerste keer een club te bezoeken? Op 10min van mijn appartement is er een club, wil al heel lang eens binnengaan, maar durf te stap niet te zetten. Is gelegen aan een cv drukke baan, maar ben bang "herkend" te worden langs de weg of binnen in.
Hoe gaan jullie daarmee om met een eerste club bezoek?
Haha, ja, maar als anderen het dan ook 'wat verder weg zoeken'...Dan zou ik dus in jou geval best een club zoeken... die net wat verder weg is.
Klopt die zijn er ook , ging om het geheel... en ook totaal niet over mij voorkeuren dat laatste had ik het totaal niet overDat hangt van jouw voorkeuren af. En de ene dvp is ook de andere niet.
Ik ken er in elka geval die in gewone kledij en zonder make up, net heel aantrekkelijk zijn, terwijl haar 'werkkostuum' en een dikke plamuurlaag mij absoluut niet zullen binnenlokken.
In mijn woonplaats liggen allebei de privéhuizen in wijken waar veel vrienden en kennissen van mij wonen. Ik prijs me rijk met dit grote netwerk, maar in dit geval komt het niet zo uit. Daarom ga ik daar niet heen. Ik durf het niet aan en ga naar een privéhuis 20 km verderop.Maar beetje aanvullend naar schaamte en bang zijn, hebben jullie tips voor een eerste keer een club te bezoeken? Op 10min van mijn appartement is er een club, wil al heel lang eens binnengaan, maar durf te stap niet te zetten. Is gelegen aan een cv drukke baan, maar ben bang "herkend" te worden langs de weg of binnen in.
Hoe gaan jullie daarmee om met een eerste club bezoek?
Natuurlijk kan dit gebeuren. Maar het is anekdotisch bewijs. Over het algemeen kun je stellen dat de kans herkend te worden minimaal is als je ver van huis wandelt. En als dvp is de kans minimaal dat er ineens een bekende naar binnen wandelt, als je 100 km van je woonplek werkt (zoals veel dames).Ik ken een vrouw die les geeft in een basisschool in een dorpje, en die toch eens graag naar een sauna/welness complex wou gaan. Maar ze was wel een beetje schuw om bekenden tegen te komen. Ze ging daarom naar een sauna die 'behoorlijk ver weg was' van haar woonplaats. In haar blootje werd ze plots aangesproken door de (ook blote) vader van een van haar leerlingen. Ah, hier se, dag juf XXXX. Ook hij ging liever 'verder weg'. LOL
Heb je beiden meteen een 'stiekem geheimpje'!Haha, ja, maar als anderen het dan ook 'wat verder weg zoeken'...
Ik ken een vrouw die les geeft in een basisschool in een dorpje, en die toch eens graag naar een sauna/welness complex wou gaan. Maar ze was wel een beetje schuw om bekenden tegen te komen. Ze ging daarom naar een sauna die 'behoorlijk ver weg was' van haar woonplaats. In haar blootje werd ze plots aangesproken door de (ook blote) vader van een van haar leerlingen. Ah, hier se, dag juf XXXX. Ook hij ging liever 'verder weg'. LOL
Slapen mag helemaal niet in een privéhuis, toch? Als het sluitingstijd is, moet iedereen wegwezen. Het zal heus weleens gebeuren, maar het is absoluut niet de bedoelingDat klopt, hooguit oostblokkers wonen in de buurt of slapen in een privehuis