Scheren jullie je schaamhaar en ballen glad ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb tijdje alles afgeschoren maar ben ermee gestopt omdat ik geen enkel verschil in behandeling voel bij bezoek aan de dames. Ik zorg natuurlijk voor fris en wat bijgetrimd. Heb nog nooit opmerking gekregen dat ze liever een kale pik/ballen hebben… ook op gb's zie je beide "varianten" opduiken en heb niet de indruk dat die ongeschoren mannen niet aan hun trekken komen…
 
Ik heb tijdje alles afgeschoren maar ben ermee gestopt omdat ik geen enkel verschil in behandeling voel bij bezoek aan de dames. Ik zorg natuurlijk voor fris en wat bijgetrimd. Heb nog nooit opmerking gekregen dat ze liever een kale pik/ballen hebben… ook op gb's zie je beide "varianten" opduiken en heb niet de indruk dat die ongeschoren mannen niet aan hun trekken komen…
Mijn ervaring is toch anders. Nog steeds krijg ik nu en dan complimentje omdat ik netjes geschoren ben.
 
Kreeg ooit een keer een compliment dat mijn lul lekker smaakte 😅 verder scheer ik tegenwoordig niet meer, wel lekker trimmen, millimeteren en fris gedouched.
Lekker luchtje op 😉
 
Nooit!
Netjes verzorgd uiteraard wel, maar niet kaal. Vind mijn vrouw niet mooi. En haar stem telt.
Zelf scheert ze zich meest wel, puur omdat ik dat bij n vrouw mooier en lekkerder vind.
 
Het licht een beetje aan het soort bezoek. Bij een raamdame of een dame die niet aan pzc doet, dan kort trimmen rondom de penis.
Als een dame wel pzc doet, dan scheer ik het wel helemaal glad. Vaak merk je dan toch dat de ballen sneller meegenomen worden en dieper gepijpt wordt.
 
@023Richard1969: Bekende namen zijn o.a. No-Hair Studio, The Wax Bar en Delete-Waxing, maar deze zitten wel enkel in de grote steden.

Er zal in jouw regio ook ongetwijfeld wel een andere naam te vinden zijn die ook brazilian/boyzilian aanbiedt. Even goed googlen op "waxbar", "waxsalon" en/of "brazilian"/"boyzilian" en je vindt ongetwijfeld een adres in/nabij jouw directe regio.
Ik weet je exacte locatie natuurlijk niet, maar in Hoofddorp heb je bijv. www.thewaxshop.nl of in Zandvoort zit www.desalonzandvoort.nl. Beide bieden brazilian/boyzilian aan en dus in regio 023.

Ik scheer me met regelmaat kaal (zelfs mijn reet en bilsplit), oksels trim ik bij, borsthaar trim ik bij en mijn schaambeen trim ik bij.
Tot 2021 heb ik me nooit laten waxen, maar vanaf dat moment heb ik het toch geprobeerd en sindsdien meermaals laten doen (op schaambeen laat ik wel staan en trim ik zelf).
Het voelt toch erg fijn aan zo'n brazilian wax; heerlijk glad! Enige nadeel van waxen vind ik dat je het t.z.t. weer enigszins moet laten groeien als je je weer wilt laten waxen.
 
heb mijn zak en bilnaad laten laseren, eerst scheerde ik mij
maar laseren is na ongeveer 6 behandelingen klaar en het komt nooit meer terug
en dat voor maar 75 euro per keer
 
Ik scheer me niet, maakt me ook niet uit of DVP poes scheert. Je mag zijn hoe je bent. DVP's die ik heb ontmoet maken er ook geen punt van. Sommige laten merken dat ze grappig vinden, zo'n behaarde vent.
Dan heb ik al andere zaken meegemaakt,dvp's die me weigeren te pijpen of zelfs al helemaal afhaken als je je broek uit trekt en zien dat je niet geschoren bent net omdat ze het vreselijk onhygiënisch vinden.

Wat natuurlijk dikke onzin is.
 
Dan heb ik al andere zaken meegemaakt,dvp's die me weigeren te pijpen of zelfs al helemaal afhaken als je je broek uit trekt en zien dat je niet geschoren bent net omdat ze het vreselijk onhygiënisch vinden.

Wat natuurlijk dikke onzin is.
Dan heb jij nog nooit een man gepijpt bij wie zijn schaamhaar zo lang is dat je u tanden kunt flossen. Leuk hoor. Kietel kietel in de neus tijdens deepthroat.
 
Ik scheer me vanonder niet volledig glad, maar kort het haar wat in, zodat ik toch geen volledig pak roltabak tussen mijn benen heb. De kans bestaat dat ik komende lente/zomer mijn edele delen eens volledig glad maak voordat ik een etalage binnenstap, ben benieuwd of dat een betere ervaring met de dame zal opleveren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan