Scheren jullie je schaamhaar en ballen glad ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, ik vind het onhygiënisch. Best veel mensen krijgen veel irritatie en infecties in dat gebied. Ik zit daar niet op te wachten. Als ik al iets doe, dan is het een beetje trimmen.
Ik heb gelukkig geen last van irritatie en infecties of wat anders. Ik scheer mijn schaamhaar en ballen al vanaf mijn pubertijd elke dag glad.
 
Interessant dat sommigen bodygroomers en andere elektrische apparaten gebruiken. Verschillende geprobeerd, maar lig daarmee vrijwel direct open en doet enorm pijn om mee te scheren. Scheermesje vond ik eerst ook doodeng, maar dat gaat vlekkeloos en pijnloos. Wat het meest gevaarlijk lijkt, is (voor mij) veruit het veiligst gebleken.
Met mijn gewone scheerapparaat moet ik erg oppassen. Braun Series 9. Hij scheert mijn zaakje erg glad, maar tussen de dubbele scheerkop zitten nog twee knippertjes voor lange en liggende haren. Daar kan ik me soms mee open halen. Die bodygroom heeft één enkel scheerblad en kent dat nadeel niet. Wel moet ik een beetje oppassen met de tondeuse. De kop kan namelijk kantelen en dan drukt de tondeuse harder op je vel. Over het algemeen ben ik wel tevreden over de Bodygroom.
 
Ik scheer mezelf in principe niet van onderen. Sinds kort werk ik het wel een klein beetje bij om complete wildgroei tegen te gaan:sneaky:.

De reden dat ik niet scheer is niet omdat ik juist het scheren onhygiënisch vind zoals @VixenandherStag zegt, maar wel omdat ik het mannelijk vind om schaamhaar te hebben en het ook nog meerdere functies heeft, als ik mij mijn oude biologielessen nog goed herinner. De temperatuurregulatie is voor mij de meeste voorname functie waaraan ik waarde hecht. Als mijn schaamhaar ook maar een beetje bijdraagt aan een optimale temperatuur in mijn balzak en daarmee indirect de productie en kwaliteit van mijn zaad ten goede komt, dan houd ik mijn haardos liever in stand. Mocht iemand van mening zijn dat dit laatste nergens op slaat, dan hoor ik het wel.
 
Schaamhaar had vooral een functie in de tijd dat er nog geen onderbroeken bestonden, om de geslachtsdelen een beetje te beschermen. Maar sinds de onderbroek, die blijkbaar die functie beter vervult, is dat haar toch een beetje overbodig. Ik heb het zelf toch wel gemerkt. Ik waste mijn kleine krolsekatertje altijd wel goed, maar sinds ik mijn schaamhaar van verwijder danwel erg kort houd merk ik toch dat het minder vaak ruikt als ik een plasje ga doen. Al zou ik stoppen met dames bezoeken, ik denk dat ik dan nog steeds van tijd tot tijd het onkruid zou wieden.

Wel scheren / niet scheren, wel glad / niet glad, uiteindelijk gaat het om de hygiene. En als je je daar bewust van bent dan ben je al een heel eind op weg. En dan kan een beetje bijtrimmen van de haren al een groot verschil maken. Als je het zelf mooier vind staan moet je het vooral zo doen, als het maar schoon en fris is lijkt me.
 
Alles glad en durf soms wel eens kort veet te gebruiken.
Wel kort anders brand het. Weet eigenlijk niet waarom ik dat doe het scheelt maar een klein beetje gladheid en risico dat je het te lang laat inwerken en dan kun je beter een paar dagen niet naar de dames.
Overweeg al lang om een boyzilian te laten doen maar dan moet ik het tien dagen laten groeien.
Heb een paar adresjes op het oog waar mogelijk nog wat nazorg kan plaatsvinden maar is alles behalve zeker.
Ben er nog niet aan toegekomen maar eens zover deel ik zeker de ervaring.
Misschien toch is beter naar Vorselaar voor intieme scheerbeurt door een ebony met nazorg.
 
Zowel bij schaamhaar als borsthaar vindt ik stoppels niet fijn, vandaar dat ik het kort trim, zodat het er niet uitziet als een tabaksplantage. Bij het trimmen van de balzak heb ik met de Remmington wel eens een paar kleine wondjes veroorzaakt. Dat de volgende keer maar eens proberen met mijn nieuwe Philips Oneblade. Met scheermesjes heb ik helemaal geen ervaring, dus daarmee blijf ik liever uit de buurt van mijn edele delen. Ook ben ik beducht voor wondjes, irritaties infecties en ingegroeide haren als gevolg van scheren.
 
Ze zal het misschien niet verwachten maar het soort schuim of gel wat je gebruikt is belangrijker dan gedacht.
Heb echt vanalles en allerlei merken en soorten gebruikt.
Inmiddels zweer ik bij scheergel voor vrouwen.
Is minder "schraal" naar mijn gevoel dan scheerschuim voor mannen.
Misschien dat in die zin die ouderwetse en van hoge kwaliteit met borstel en zeep (bekend oud merk) ook perfect is.
Nooit wondjes of iets. Oh ja bespaar niet op scheermesjes maar dat is volgens mij al beschreven.
 
Scheergel, ik gebruik heel simpel Palmolive elke dag shampoo. Mesje er bij, rustig aan doen, strak trekken, rechte lijnen, niet tegen de richting in, goed aanzetten, korte stroken, mesjes na elke strook beetje schoon maken onder kraan. In no time klaar en niks aan de hand verder. Mesjes lijken eng maar dat is echt maar het idee. Ja je moet het aandachtig doen, maar het is in mijn ogen het veiligst. Anyway, gewoon shampoo dus hier.
 
Scheren met het mes, daarna wassen met desinfecterende zeep om irritatie, puistjes enz. te voorkomen.
Deed ik al voordat ik aan het wandelen ging. Ik heb anders nog al makkelijk dat er veel zweet tussen de haren blijft hangen, wat binnen een halve dag gaat zweten en irriteren. Dat meeste dames zeggen dat ze geschoren ook pretiger vinden is mooi mee genomen...
 
Scheergel, ik gebruik heel simpel Palmolive elke dag shampoo. Mesje er bij, rustig aan doen, strak trekken, rechte lijnen, niet tegen de richting in, goed aanzetten, korte stroken, mesjes na elke strook beetje schoon maken onder kraan. In no time klaar en niks aan de hand verder. Mesjes lijken eng maar dat is echt maar het idee. Ja je moet het aandachtig doen, maar het is in mijn ogen het veiligst. Anyway, gewoon shampoo dus hier.

Idem, heerlijk, zo glad als een paling in 'n emmer snot
 
Vraag me af hoe vrouwen dat doen bij mannen als ze rimmen aanbieden. Pijpen van een behaarde lul is een ding, maar rimmen? Ik laat mezelf niet rimmen omdat m'n reet eenmaal behaard is, maar vraag me wel af of dvp's daar de grens zelf trekken.
 
Ik scheer om de 2 à 3 dagen m'n schaamhaar, ballen, schacht, billen/kont en borstkas. Zowat alles dus. Ik houd van glad (zowel bij mezelf als bij de dame). Gebruik scheermesjes van Kruidvat (huismerk Six). Gaat prima zo. Weinig of geen last van irritatie.
 
Zo gisteren alles weer kaal gemaakt piemel tot buik ,ballen en dan onderdoor doorlopend naar mijn stuitje . Schaamhaar verder op standje 2 van de tondeuse, zodat het geen stoppels zijn maar zacht is, met Gillette gel en mach 3 scheerapparaat. En als ik dan klaar ben doe ik er body lotion op alle gescheerde delen, voelt dan echt lekker aan. en Bassie komt dan van geilheid al bijna op volle sterkte, alleen daarvoor zou je elke dag scheren zooooooooooooo lekker gevoel.
 
Als ik dit lees moet ik nog heel wat leren. Ik gebruik zo'n trimmertje maar ben als de dood dat hij in mij vel hakt. Dus ik krijg t nooit glad. Ga vanaf nu ook met scheermesje en zeep aan de gang.
Ik gebruik de trimmer van mijn scheerapparaat om het af en toe bij te werken, maar doe dat met behulp van een kam. Alles wat daarboven komt, kun je dan zonder risico wegscheren. Helemaal glad hoeft niet, dat doe ik alleen met het scrotum, dat gaat met scheermes en -zeep.
Ondanks mijn eigen scheergewoontes hoop ik nog eens een dame te treffen die dat scheren helemaal vergeet.
Er is er op het moment slechts eentje te vinden op SJ.
 
Zijn er speciale scheermesjes voor je ballen en / schaam haar
Ballen scheren is een hell voor mij dan
Zit te denken om VEET te gebruiken voor me ballen . Maar weet niet of dat zo verstandig is

Ik probeer het zo glad mogelijk te houden daar beneden want ik hou van vrouwen die All the way naar beneden gaan tijdens het zuigen :cool:

Ik gebruik goedkoope Action scheermesjes (met twee mesjes) maar die is echt slecht
 
Gebruik altijd ontharingscrème van de Kruidvat.
Is stukken goedkoper als dat van Veet en, eigen ervaring, werkt ook nog beter en effectiever.
Je moet je wel aan de inwerkingstijd houden die op de verpakking staat en doe het altijd voor het douchen want dat spul stinkt behoorlijk.
Maar het resultaat mag er zijn.
Alles lekker glad en hygiënisch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan