Seks parkeerplaatsen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je dat intikt op Google maps, vind je een straat in Lommel. Als je komt van Hechtel via de oude baan, is het links af bij het bord "lommelzand". Die weg volg je tot een scherpe bocht naar links. Dan na 200m is er aan de linkerkant een parking langs de weg. Rechts op die parking is er een weg de bosjes in. Hier is zeer vaak activiteit, zowel mannen als koppels!
kan je iets specifieker zijn aub, is het als je van Hechtel komt nog voor de ring in Lommel links af (hoeverdijk) of is het ergens vlak voor de grens linksaf alvast bedankt ...
 
Goedenavond iedereen, ben nieuw in deze en had graag bij jullie geïnformeerd of er nog ontmoetingsplaatsen bestaan waar afgesproken kan worden met een dame. Dit in Nederlands Limburg of Belgi. Alvast bedankt
 
meestal mannen op zoek naar koppels en gay's
Klopt. Vooral gays. Als je een man, doorgaans bruingebronzeerd en in een meer dan gemiddelde wagen, opmerkt dan is het iemand die op een homo-avontuurtje ambieert. Voor de liefhebbers: OK. Maar niet voor mij. Ik heb me laten vertellen dat ze ook flink wat geld doneren voor een *anaaltje*.
 
Klopt. Vooral gays. Als je een man, doorgaans bruingebronzeerd en in een meer dan gemiddelde wagen, opmerkt dan is het iemand die op een homo-avontuurtje ambieert. Voor de liefhebbers: OK. Maar niet voor mij. Ik heb me laten vertellen dat ze ook flink wat geld doneren voor een *anaaltje*.
Ben een weekje geleden op een warme avond eens langsgereden. Inderdaad, 't is daar behoorlijk actief. Vooral mannen zoals jullie aangeven. Niks voor mij.
Ben uit nieuwsgierigheid wel eens achterom met hond gaan wandelen - is daar een echte jungle van paadjes en bosjes uiterst geschikt voor de spannende dingen des levens… Dus als een koppel op een zwoele avond zin heeft om iets te ondernemen, let me know.
 
Soms ook activiteit parking circuit zolder
Dat heb ik ooit tien jaar geleden ondervonden.

Mijn ondertussen al eum ook tien jaar geleden ex-vriendin en ik hadden laaiende ruzie en gingen het daar even uitpraten. Komt er zo een of andere klojo op het raampje kloppen of hij niet mocht meedoen.

Ik : met wat? Ruzie maken ? Lazer op man 😅.

Wel goed gelachen nadien er mee 😅.
 
Dat heb ik ooit tien jaar geleden ondervonden.

Mijn ondertussen al eum ook tien jaar geleden ex-vriendin en ik hadden laaiende ruzie en gingen het daar even uitpraten. Komt er zo een of andere klojo op het raampje kloppen of hij niet mocht meedoen.

Ik : met wat? Ruzie maken ? Lazer op man 😅.

Wel goed gelachen nadien er mee 😅.
Ondertussen is dat daar vooral een homo parking. Ik passeer er in het dagelijkse leven soms eens als ik 's avonds naar huis rijd. En nooit koppels daar. Enkel een auto of 5 van mannen
 
Ondertussen is dat daar vooral een homo parking. Ik passeer er in het dagelijkse leven soms eens als ik savonds naar huis rijd. En nooit koppels daar. Enkel een auto of 5 van mannen
Idd. Vreemd dat die mannen steevast zo'n dikke wagen hebben. En zitten te pronken in hun bolide. En oogje knippen. Betalen naar verluidt goed. Doch ik ril van zo'n types.
 
Vroeger had je in Nederland Labbegat en Vaerland. Heel toepasselijk in de gemeente Waspik. Daar kwamen stellen, hoertjes, hoerenlopers... Nadat de politie het een paar keer schoon heeft geveegd, is Vaerland nu gesloten en teruggegeven aan de natuur. Labbegat is nog wel open, maar weet niet of daar nog wat gebeurt.
Ik kom weleens bij labbegat. Meestal wel chauffeurs
 
In België (Vlaanderen ) kom je letterlijk en figuurlijk aan je trekken op de parkings in Marke en De Pinte. Waar oudere kerels in dikke wagens pronken. Het schijnt dat die heerschappen ook niet onaardig betalen. Mij echter niet gezien. Doch voor de liefhebbers die graag een centje bijverdienen wellicht een tip.
 
In België (Vlaanderen ) kom je letterlijk en figuurlijk aan je trekken op de parkings in Marke en De Pinte. Waar oudere kerels in dikke wagens pronken. Het schijnt dat die heerschappen ook niet onaardig betalen. Mij echter niet gezien. Doch voor de liefhebbers die graag een centje bijverdienen wellicht een tip.
De pinte? Waar dat
 
In België (Vlaanderen ) kom je letterlijk en figuurlijk aan je trekken op de parkings in Marke en De Pinte. Waar oudere kerels in dikke wagens pronken. Het schijnt dat die heerschappen ook niet onaardig betalen. Mij echter niet gezien. Doch voor de liefhebbers die graag een centje bijverdienen wellicht een tip.
Beide kanten?
Ik ben nu niet het type parking meid, maar wie weet... 😊🤭

En wellicht ook niet net naast de pomp of de picknickbank... Ik moet es met meer tijd daar stoppen en wat koekeloeren 😍
 
Terug
Bovenaan Onderaan