Hahaha maar deel eens, hoevaak heb je geneukt dan in april?Goed bezig. Mij is het minder goed gelukt, maar het was wel lekker![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHahaha maar deel eens, hoevaak heb je geneukt dan in april?Goed bezig. Mij is het minder goed gelukt, maar het was wel lekker![]()
5x voor 790 euro. En mei staat al op 400Hahaha maar deel eens, hoevaak heb je geneukt dan in april?
Hahahha zoo dan, en dit was minder dan in maart?5x voor 790 euro. En mei staat al op 400![]()
Maart was 1050 in 8x. Deze maand is inderdaad begonnen met 1x 2 uur. In moest er 160 km enkele reis voor rijden, dan ga ik niet voor 30 minutenHahahha zoo dan, en dit was minder dan in maart?
Dus:
- april 2026: 5x geneukt en dat terwijl je zou proberen te minderen
- mei staat op 400 maar is dat dan 2/3x?
Nou dan vind ik eigenlijk wel dat je goed bezig bent man.Maart was 1050 in 8x. Deze maand is inderdaad begonnen met 1x 2 uur. In moest er 160 km enkele reis voor rijden, dan ga ik niet voor 30 minuten
Ik wil mezelf houden aan Max 2 dates per maand. En niet meer dan 400Nou dan vind ik eigenlijk wel dat je goed bezig bent man.
Wat zou je graag willen bereiken qua seksverslaving? Dat je er minder aan kwijt bent of jezelf beter in de hand hebt ofzo?
Ik ben nog niet erg tevreden. Als het beoogde budget op dag 2 van de maand is bereikt start het niet echt top. Het is niet zo dat ik niets te doen heb, dus daar ligt het niet aan. Ik heb een huis te onderhouden, de zorg voor m'n kinderen en voldoende hobby's. Dus ik weet nog niet zo goed hoe ik het onder controle moet houden.Oke nou dan ben je supergoed op weg man ff serieus, geleidelijk iets afbouwen is verstandig. Hoe kan je dat denk je bereiken? Vaste datum prikken en jezelf bezig houden de andere dagen? Strak fitness-programma om je aan te houden ofzo? Of misschien vrijwilligerswerk doen ofzo? Wat kan je denk je doen om dat te bereiken?
Oh oke ja dus genoeg afleiding. Maar noem eens 3 dingen op die bij jou zouden werken, denk je?Ik ben nog niet erg tevreden. Als het beoogde budget op dag 2 van de maand is bereikt start het niet echt top. Het is niet zo dat ik niets te doen heb, dus daar ligt het niet aan. Ik heb een huis te onderhouden, de zorg voor m'n kinderen en voldoende hobby's. Dus ik weet nog niet zo goed hoe ik het onder controle moet houden.
Jezelf voor de duizenden euros in de schulden brengen elke maand? Ik niet hoor.Hij doet wat we allemaal wel willen,
Geniet van het leven . Het duurt maar even.Je komt er zo nooit vanaf
Op dat na danJezelf voor de duizenden euros in de schulden brengen elke maand? Ik niet hoor.
Aftrekken helpt wel iets. Als de spanning eraf is lukt het iets beter om met m'n hoofd te denken. Maar ik denk dat minder scrollen op Kinky beter zou helpen. Als ik even kijk wie er allemaal in de buurt zijn als ik naar huis ga vanaf werk heb ik geen mogelijkheid om af te trekken, als er dan een fijne dame in de buurt is dan ben ik al onderwegOh oke ja dus genoeg afleiding. Maar noem eens 3 dingen op die bij jou zouden werken, denk je?
Zelf heb ik me in april helemaal bont rn blauw afgetrokken met zo'n kunstvagina en als ik klaarkom dan verdwijnt ook de zin om te neuken
Dat werkt bij mij ook. Gwn elke dag aftrekken en miss soms 2-3x? Ik heb me op sommige dagen in april 3x afgetrokken op 1 dag en dit gebeurde wel vaker eigenlijk. Doe dit tussen die 2 afspraken in en houd dan 2 dagen voordat je je date hebt je ff in zodat je veel sperma spuit. Ik ben benieuwd of je daarmee je doelstelling gaat behalen manAftrekken helpt wel iets. Als de spanning eraf is lukt het iets beter om met m'n hoofd te denken. Maar ik denk dat minder scrollen op Kinky beter zou helpen. Als ik even kijk wie er allemaal in de buurt zijn als ik naar huis ga vanaf werk heb ik geen mogelijkheid om af te trekken, als er dan een fijne dame in de buurt is dan ben ik al onderweg![]()
Dat spuiten lukt wel hoor. Gister het derde orgasme in haar mond, dat was nog een prima mondje vol. Maar 2 tot 3x per dag aftrekken zie ik niet als een oplossing. Als dat nodig is om mezelf in de hand te houden ontwikkel ik de volgende verslaving. Heel de dag rukken is ook niet best, en niet altijd inpasbaar. Ik zie mezelf niet trekken op het werk, en thuis is dat ook niet altijd te doen. Mijn kinderen wonen bij mij. Als ik thuis kom moet ik aan de bak. Ik ga het meer zoeken in streng budgetteren voor alles. Als ik spaar voor bepaalde doelen kan dat helpen.Dat werkt bij mij ook. Gwn elke dag aftrekken en miss soms 2-3x? Ik heb me op sommige dagen in april 3x afgetrokken op 1 dag en dit gebeurde wel vaker eigenlijk. Doe dit tussen die 2 afspraken in en houd dan 2 dagen voordat je je date hebt je ff in zodat je veel sperma spuit. Ik ben benieuwd of je daarmee je doelstelling gaat behalen manje kan het, ik geloof in je en als je wil dat ik met een challenge met je meedoe, let me know
misschien toch eens bij je huisarts langs gaan.Gwn elke dag aftrekken en miss soms 2-3x? Ik heb me op sommige dagen in april 3x afgetrokken op 1 dag en dit gebeurde wel vaker eigenlijk.
Ah Fausto, bedankt voor je bezorgdheid en het framen van mijn opmerking. Ik ben niet anders van je gewendmisschien toch eens bij je huisarts langs gaan.
Lijkt mij niet gezond om iedere dag zo obsessief met sex bezig te zijn.
Ja, dat kan zeker ook werken, en ik moet toegeven dat je echt duidelijke verbetering ziet als je bijhoudt hoeveel je per maand uitgeeft.Dat spuiten lukt wel hoor. Gister het derde orgasme in haar mond, dat was nog een prima mondje vol. Maar 2 tot 3x per dag aftrekken zie ik niet als een oplossing. Als dat nodig is om mezelf in de hand te houden ontwikkel ik de volgende verslaving. Heel de dag rukken is ook niet best, en niet altijd inpasbaar. Ik zie mezelf niet trekken op het werk, en thuis is dat ook niet altijd te doen. Mijn kinderen wonen bij mij. Als ik thuis kom moet ik aan de bak. Ik ga het meer zoeken in streng budgetteren voor alles. Als ik spaar voor bepaalde doelen kan dat helpen.
Huisarts zijn meestal vrouw. En verwijzen je door naar een seksuoloog , wel zelf te betalen , ongeveer net zo duur als een halfuur naar een DVP.Het bekende verwijsbriefje van Fausto voor een bezoekje aan de huisarts![]()
Haha ja, het bekende verwijsbriefje van Fausto, de user met 0 reviews.Het bekende verwijsbriefje van Fausto voor een bezoekje aan de huisarts![]()
Goeie tips hierboven. Ik weet dat kamfer (mottenballen) het libido verlagen: gooi wat mottenballen in je wasbak, kast en bed en hou het 3 dagen vol. Dus NIETS, Nada, hardcore afkicken.Ik weet niet of het helpt maar lees dit eens door:
![]()
Je libido verlagen: 11 stappen (met afbeeldingen) - wikiHow
Omgaan met ongewenste geslachtsdrift kan moeilijk zijn en het tot ongemakkelijke gevoelens en situaties leiden. Als je manieren zoekt om op het moment zelf aan de drang te weerstaan, richt je dan op afleiding en mindfulness. Je kan ook...nl.wikihow.com
Zeg jij?Inderdaad, tegen de persoon die zoveel uren rondstruint op GR, wil ik zeggen: ga iets nuttigs doen met je tijd man!!