Seksverslaving

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oke nou dan ben je supergoed op weg man ff serieus, geleidelijk iets afbouwen is verstandig. Hoe kan je dat denk je bereiken? Vaste datum prikken en jezelf bezig houden de andere dagen? Strak fitness-programma om je aan te houden ofzo? Of misschien vrijwilligerswerk doen ofzo? Wat kan je denk je doen om dat te bereiken?

Er zijn allerlei topics actief over trainen, verslaving, rose passage en ik heb dit gecombineerd vanavond. Eerst sinds drie weken weer eens hardgelopen, dat ging vrij beroerd. Maar toch goed om te doen. Dan als extra training blauw pilletje erin, wijntje erbij en gaaaaaaaaan.... Natuurlijk slecht getimed, de eerste keer in een maand dat het regende. Er waren veel dames vanavond, dat was prettig. Maar op de enige droge plek, de rose passage dan weer niet, vijf ramen bezet. Bij één raam een bordje 'NL', maar daar was het gordijn de hele tijd dicht, dus niet kunnen zien wie dat dan was. Naast de ingang van de rose passage zat Vanessa er vanavond weer voor het eerst. Probeerde haar te ontwijken, want had behoefte aan een nieuwe dame. Na een uur rondlopen kreeg ze me toch in het vizier en dacht ik, ach toch maar weer doen. Haar grote, volle, ronde natuurlijke borsten waren weer als vanouds lekker. Honderd euro betaald en even rustig aan de slag. Helaas lukt het me vaak niet om klaar te komen, zo ook deze keer niet. :-(
Maar stiekem was ik daar ook wel blij mee, want dan nog maar een andere dame bezoeken. Nog even paar keer de straat op en neer en toen gekozen voor Alexia?? Vind geen topic over haar. Prachtige, lieve, natuurlijke!!!, Roemeense dame. Zo zacht, rustig en lief. Weer honderd euro uit de zak getrokken en heel prettige seks gehad. Helaas kwam ik weer niet klaar. Maar. Wilde nog langer van haar genieten. Nog 200 euro bijbetaald en voor een uur verlengd waarin ze begon met een uitgebreide massage. Haar lichaam is zo mooi, zacht, glad en daarbij echt een lieve dame. Nog een paar standjes en uiteindelijk met de hand afgemaakt. Toen was het één uur en reden er geen trams meer. Dus dan de dag weer met een training geëindigd: drie kwartier in de miezerige regen naar huis gelopen. (en te veel geld uitgegeven)

Oke nou dan ben je supergoed op weg man ff serieus, geleidelijk iets afbouwen is verstandig. Hoe kan je dat denk je bereiken? Vaste datum prikken en jezelf bezig houden de andere dagen? Strak fitness-programma om je aan te houden ofzo? Of misschien vrijwilligerswerk doen ofzo? Wat kan je denk je doen om dat te bereiken?
Ik ben nog niet erg tevreden. Als het beoogde budget op dag 2 van de maand is bereikt start het niet echt top. Het is niet zo dat ik niets te doen heb, dus daar ligt het niet aan. Ik heb een huis te onderhouden, de zorg voor m'n kinderen en voldoende hobby's. Dus ik weet nog niet zo goed hoe ik het onder controle moet houden.

Ik ben nog niet erg tevreden. Als het beoogde budget op dag 2 van de maand is bereikt start het niet echt top. Het is niet zo dat ik niets te doen heb, dus daar ligt het niet aan. Ik heb een huis te onderhouden, de zorg voor m'n kinderen en voldoende hobby's. Dus ik weet nog niet zo goed hoe ik het onder controle moet houden.
Oh oke ja dus genoeg afleiding. Maar noem eens 3 dingen op die bij jou zouden werken, denk je?

Zelf heb ik me in april helemaal bont rn blauw afgetrokken met zo'n kunstvagina en als ik klaarkom dan verdwijnt ook de zin om te neuken

Oh oke ja dus genoeg afleiding. Maar noem eens 3 dingen op die bij jou zouden werken, denk je?

Zelf heb ik me in april helemaal bont rn blauw afgetrokken met zo'n kunstvagina en als ik klaarkom dan verdwijnt ook de zin om te neuken
Aftrekken helpt wel iets. Als de spanning eraf is lukt het iets beter om met m'n hoofd te denken. Maar ik denk dat minder scrollen op Kinky beter zou helpen. Als ik even kijk wie er allemaal in de buurt zijn als ik naar huis ga vanaf werk heb ik geen mogelijkheid om af te trekken, als er dan een fijne dame in de buurt is dan ben ik al onderweg 😬

Aftrekken helpt wel iets. Als de spanning eraf is lukt het iets beter om met m'n hoofd te denken. Maar ik denk dat minder scrollen op Kinky beter zou helpen. Als ik even kijk wie er allemaal in de buurt zijn als ik naar huis ga vanaf werk heb ik geen mogelijkheid om af te trekken, als er dan een fijne dame in de buurt is dan ben ik al onderweg 😬
Dat werkt bij mij ook. Gwn elke dag aftrekken en miss soms 2-3x? Ik heb me op sommige dagen in april 3x afgetrokken op 1 dag en dit gebeurde wel vaker eigenlijk. Doe dit tussen die 2 afspraken in en houd dan 2 dagen voordat je je date hebt je ff in zodat je veel sperma spuit. Ik ben benieuwd of je daarmee je doelstelling gaat behalen man 👊🏻 je kan het, ik geloof in je en als je wil dat ik met een challenge met je meedoe, let me know

Dat werkt bij mij ook. Gwn elke dag aftrekken en miss soms 2-3x? Ik heb me op sommige dagen in april 3x afgetrokken op 1 dag en dit gebeurde wel vaker eigenlijk. Doe dit tussen die 2 afspraken in en houd dan 2 dagen voordat je je date hebt je ff in zodat je veel sperma spuit. Ik ben benieuwd of je daarmee je doelstelling gaat behalen man 👊🏻 je kan het, ik geloof in je en als je wil dat ik met een challenge met je meedoe, let me know
Dat spuiten lukt wel hoor. Gister het derde orgasme in haar mond, dat was nog een prima mondje vol. Maar 2 tot 3x per dag aftrekken zie ik niet als een oplossing. Als dat nodig is om mezelf in de hand te houden ontwikkel ik de volgende verslaving. Heel de dag rukken is ook niet best, en niet altijd inpasbaar. Ik zie mezelf niet trekken op het werk, en thuis is dat ook niet altijd te doen. Mijn kinderen wonen bij mij. Als ik thuis kom moet ik aan de bak. Ik ga het meer zoeken in streng budgetteren voor alles. Als ik spaar voor bepaalde doelen kan dat helpen.

misschien toch eens bij je huisarts langs gaan.
Lijkt mij niet gezond om iedere dag zo obsessief met sex bezig te zijn.
Ah Fausto, bedankt voor je bezorgdheid en het framen van mijn opmerking. Ik ben niet anders van je gewend ;)

Weet je wat mij pas ongezond lijkt? Actief zijn op GR terwijl je zelf geen dvp's bezoekt, en dan ook nog neerkijken op Roemeense dames.

Dat klinkt eerder als iets om eens met de huisarts te bespreken.

Ik heb mezelf volledig in de hand, ben financieel stabiel, doe niemand kwaad en beledig ook niemand. Met mij is alles tuto bine.
Dat spuiten lukt wel hoor. Gister het derde orgasme in haar mond, dat was nog een prima mondje vol. Maar 2 tot 3x per dag aftrekken zie ik niet als een oplossing. Als dat nodig is om mezelf in de hand te houden ontwikkel ik de volgende verslaving. Heel de dag rukken is ook niet best, en niet altijd inpasbaar. Ik zie mezelf niet trekken op het werk, en thuis is dat ook niet altijd te doen. Mijn kinderen wonen bij mij. Als ik thuis kom moet ik aan de bak. Ik ga het meer zoeken in streng budgetteren voor alles. Als ik spaar voor bepaalde doelen kan dat helpen.
Ja, dat kan zeker ook werken, en ik moet toegeven dat je echt duidelijke verbetering ziet als je bijhoudt hoeveel je per maand uitgeeft.

Het was meer een tip van man tot man ;), want ik weet van mezelf dat als je je hebt afgetrokken, die onbedwingbare dwang om naar een dvp te gaan flink afneemt.

Als ik op een dag ben klaargekomen, is er niets in mij dat diezelfde dag nog naar een dvp zou gaan.

Tuurlijk is er niets mis mee, dat snapt iedereen hier haha.. dit is gewoon Fausto, gefrustreerd ventje die Roemeense dames van binnen echt diep haat en dan mijn posts ziet en het verdraait en mij op een bepaalde manier neerzet. Ook zijn haatdragende berichten aan Paulus heb ik altijd met een misselijk gevoel gelezen. Die Paulus2 mag mij niet, prima maar ik heb niets tegen hem en ik zie zijn waarde hier wel op t forum. Ik heb daar weleens een 1-op-1 gesprek met hem over gehad. Kon ie niet hebben nou jammer dan, Paulus2 is een GR-held als je t mij vraagt.

Een seksverslaving kan je dus op meerdere manieren hebben.
Daadwerkelijk ( what is in a name !) .
Maar ook hier als volger hier op het forum. Obsessief mensen volgen en corrigeren. Dat schijnt voor bepaalde lieden ook heel geil te zijn.
Een soort fetisj dus.
Het bekende verwijsbriefje van Fausto voor een bezoekje aan de huisarts 😆😆👍👍
Huisarts zijn meestal vrouw. En verwijzen je door naar een seksuoloog , wel zelf te betalen , ongeveer net zo duur als een halfuur naar een DVP.

Het bekende verwijsbriefje van Fausto voor een bezoekje aan de huisarts 😆😆👍👍
Haha ja, het bekende verwijsbriefje van Fausto, de user met 0 reviews.

Ik heb er eerder in dit topic al wat over gezegd: het is altijd hetzelfde patroon. Iemand deelt een mening, Fausto framet het als onzin of als teken dat je naar de huisarts moet, en ondertussen draagt hij zelf nul inhoud bij.

Maar goed, zo kennen we hem inmiddels. Ik trek me er niks meer van aan ;).

Lijkt me inderdaad niet gezond om hier uren rond te struinen op GR. Dus mensen, tot later, ik heb een date van 6 uurtjes. Sommigen zeggen dat dat een verslaving is, ik denk eerder een dagje waar de wellness voor beiden centraal staat, om er weer fris tegenaan te gaan voor de komende week. Hopelijk gaat de date door, anders zit ik hier straks toch nog veel te lang te struinen door GR 😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣

Ik weet niet of het helpt maar lees dit eens door:

Goeie tips hierboven. Ik weet dat kamfer (mottenballen) het libido verlagen: gooi wat mottenballen in je wasbak, kast en bed en hou het 3 dagen vol. Dus NIETS, Nada, hardcore afkicken.

De 3 dagen 3 weken 3 maanden regel bij afkicken : na de 1e 3 dagen: verzet je tegen een terugval, na 3 weken: verzet je tegen een terugval, na 3 maanden: je bent erdoor! Nu is volhouden makkelijker. En wat zijn 3 maanden nou

Specifieke libidoremmer: Het medicijn Androcur (cyproteron) is in Nederland geregistreerd om het libido extreem te verlagen, vaak ingezet als hyperseksualiteit je bankrekening plundert.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan