Sekswerkers willen niet weg van de Wallen: ‘Ik voel me hier juist my-badass-self’

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Naast dat het een dure aanschaf/ grote investering is, is het vooral een achterlijke ideologie. Die milieuzones maken het verschil niet, het verschil in uitstoot is nauwelijks meetbaar.
Het is jammer dat sommige ideeën die achter een bureau bedacht zijn, toch uitgevoerd worden, ondanks protesten uit de maatschappij.
Laten we hopen dat dat bij de Wallen eens een keertje niet zover komt.
 
Die linkse bureaucratie is gewoon iets om moe van het worden : ( ze zijn in Amsterdam (en ook Haarlem etc) te geobsedeerd door het klimaat.
Ik hoop dat ze de Wallen houden, want het is toch een best leuke, grappige plek en een goede toeristische trekpleister
 
Die linkse bureaucratie is gewoon iets om moe van het worden : ( ze zijn in Amsterdam (en ook Haarlem etc) te geobsedeerd door het klimaat.
Klimaat is de nieuwe religie.
Nou... "komt" is een groot woord.

Volgens de burgemeester moet het daar komen. Zo ongeveer iedereen is er tegen maar " Na een marktconsultatie kwam deze voorkeurslocatie uit de bus. Hier zouden de minste nadelen zijn."

 
Daar zijn inderdaad een hoop mensen op tegen; er zijn sportvelden in de buurt en er werden nog wat andere argumenten tegen aangedragen.
Dat gaat nog een tijdje en een hoop rechtszaken duren.
 
Daar zijn inderdaad een hoop mensen op tegen; er zijn sportvelden in de buurt en er werden nog wat andere argumenten tegen aangedragen.
Dat gaat nog een tijdje en een hoop rechtszaken duren.
Ja idd, ze verwachten pas dat er pas tegen 2030 concrete plannen zijn, dus daar zit nog wel wat tijd tussen, laten we hopen dat volgend jaar gewoon dat hele plan weggegooid wordt en dat de Wallen gewoon in 'volle glorie' blijven bestaan.

Overigens was dit EC puur ter vervanging voor de Wallen of moeten de Singel en de Ruysdaelkade ook weg?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan