Recensie Selena, Breda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dick Head

Wandelaar
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/8605504-selena
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had weer eens zin in grote hangborsten en deze Roemeense van begin 30 voldeed aan deze eis.
Ze ontving in een hotel langs de snelweg in Breda. De communicatie verloopt soepeltjes via WhatApp. Ze schrijft en spreekt prima Engels.
Ze is klein van stuk en wat molliger dan op de foto's. Net als ik heeft ze wat te lijden gehad van de Corona kilo's.
Ze is aardig en je kunt alle kanten met haar op. Aim to please noemen we dat.

Ik heb me prima kunnen vermaken met haar heerlijke grote hangborsten waar een paar lekkere tepels op zitten die flink wat kunnen hebben. Ik heb haar ook nog even gebeft en alles was fris en fruitig en smaakte prima. Toen ze (op verzoek) aan mijn tepels begon te knabbelen voelde ik de spanning oplopen.
Ze heeft me even lekker gepijpt (zc) en kort kwam ik heerlijk over haar borsten klaar.
Met natte doekjes werd de boel even snel schoongemaakt. Daarna nog even met haar gebabbeld waarna ik tevreden de deur uitging.
Mocht ik weer eens de behoefte hebben aan een paar flinke jetsers, dan weet ik haar te vinden.

Greetzzz,


Dick Head
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan