Recensie Mara, Breda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BenBrak

Wandelaar
73
18/01/22
60
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/1159341-mara
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren ben ik bij de Roemeense Mara op bezoek geweest en best een behoorlijke ervaring met haar gehad:

Afspraak maken ging soepel per Whatsapp. Een half uur voor de afspraak vroeg ze nog of we een half uurtje uit konden stellen, geen probleem.
Ontvangst was in een centraal gelegen, net maar bescheiden, AirBnB dat ze met een andere dame deelde.
De foto's uit haar advertentie geven een goed beeld van Mara's uiterlijk. Perfect in vorm, eerder slank dan atletisch, mooi gezicht, diep gebruind, tatoeages en tepel- en intieme piercings. Waarschijnlijk een borstvergroting maar ze voelden prima, stevig, aan. Ze is wat kleiner dan ik verwachtte: eerder 1,55 dan de 1,65 uit de advertentie. Ze droeg een van de zwarte setjes uit de foto's. Mara spreekt goed Engels en is best in voor een leuk gesprek. Ze zegt te roken maar een rooklucht is me niet opgevallen.

Eenmaal binnen is het even douchen en op bed: wat voorzichtig tongzoenen zit er wel in, lekker met haar gepiercete tepels spelen. Een beetje gemaakte aanmoedigende geluiden onder het beffen, werkt goed voor mij. Ze smaakt goed, fris en mogen beffen is ook sowieso niet vanzelfsprekend voor een baarddrager. Pijpen is met condoom maar stevig en lekker diep. Indrukwekkend voor zo een klein meisje op mijn toch bovengemiddelde jongeheer. Na een korte cowgirl overgeschakeld naar missionaris en daarin lekker klaargekomen.

Vervolgens schoongemaakt met de bekende vochtige doekjes. Er zat nog een wederzijdse massage in maar Mara's uitvoerende massage viel een beetje tegen. Mogelijk door gebrek aan olie of energie. (Niet dat ik een topmasseur ben, overigens.) Even opfrissen achteraf en na een strak uur stond ik weer buiten.

Samengevat: Mara is een hele mooie vrouw waar goed mee af te spreken is en waar alle gewone dingen mee kunnen. (Tepel-)piercings zijn dun gezaaid in het circuit, dus daar heeft ze wel een USP. Misschien door haar drukke schema eerder die middag, had ze wel wat weinig energie tijdens onze ontmoeting. Dan is € 200 nog best een pittige prijs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan