Recensie Kimberly, Breda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KarelBuur

Newbie
6
29/11/21
8
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4547401-kimberly
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent een half uurt'je bij deze meid geweest en dat is goed bevallen. Ze is net zo mooi als op de foto's. Er staat dat ze maar een C cup heeft, voor mij voelde het meer een D cup, misschien omdat ze redelijk kort is, ze hebben ook een geweldige vorm. De piercings voor haar tepels hecht ik geen waarde aan maar zaten ok niet in de weg. Kamer was prima in orde, geen rook ofzo, wat je verwacht. Ze spreekt geen Engels maar dat was geen probleem.

We begonnen met knuffelen en zoenen. Pijpen was prima. En we hebben in een aantal standjes geneukt. Ze deed lekker mee met neuken. We hebben het afgemaakt in cowgirl met haar geweldige grote borsten in mijn gezicht :) Ik weet niet of het totaal 5 sterren waard is. Maar we hebben niet zoveel gedaan omdat ik maar een half uur had afgenomen. De geleverde dienstverlening was heel goed.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4547401-kimberly
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist een bezoek gebracht aan Kimberly.
Vind haar erg veel op de foto's lijken. Spreekt vrijwel geen Engels, maar dat mag de pret niet drukken. Zoent volop met tong en pijpt heerlijk (zc).
Daarna is ze nog even lekker op mij komen zitten. Heerlijk. Ze heeft ook een mooi figuurtje. Wel erg klein, dus als je >1.90m bent, dan is het verschil gigantisch.

Jammer dat ze weinig Engels spreekt, want ze komt als zeer vriendelijk over. Maar ach, praten is ook niet waar we voor komen🙂
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan