Recensie Emme, Barneveld (vh Rotterdam, Veenendaal) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DondeRob

Newbie
7
19/10/23
6
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4786218-emme
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond ben ik bij Emme geweest. Wat een geweldige belevenis! Ze is ontzettend leuk gezelschap. Zoveel plezier als met Emme heb ik nooit eerder ervaren met een dame van plezier. Ze doet allemaal leuke dansjes, zingt heel leuk, trekt grappige gezichten, lacht ondeugend, kwam lekker bij me liggen/zitten, masseerde me... Ook heeft ze een heel mooi gezicht en een fantastisch lichaam. Mooie strakke kleine borsten met piercings door de tepels, superstrak buikje en mooie strakke ronde billen en goedgevormde dijen. Ze ziet er zelfs nog beter uit dan op de foto's. En de seks was ook nog eens heel goed. Ze doet goed haar best en lijkt er zelf ook echt van te genieten. Ik had alweer een poosje droog gestaan en zodoende kwam ik al erg snel klaar. Een tweede keer lukte me helaas niet meer, maar dat heeft niet aan haar gelegen, want ze heeft meerdere pogingen gewaagd, maar helaas, ik had niks meer over. Ze spreekt ook goed Engels, wat de communicatie zeer ten goede kwam. Ik zal nog vaak aan haar terugdenken. Herhalingsgevaar is zeer groot!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Emme is een zeer lieve leuke vrolijke dame. Ik had voor een uurtje afgesproken. Ze heeft een bijzondere aanpak, waar ik vooral van genoten heb. Ze is vooral ontzettend warm, lief, vrolijk en niet te vergeten mooi. Haar technieken zijn ook echt goed. We hebben ons beperkt tot pijpen incl. mc, ook dt, en een paar standjes intiem. Ik sluit me aan bij bovengenoemde review. Ik kan haar zeer aanbevelen. Herhalingsgevaar inderdaad zeer groot!
 
vooraf aan de afspraak had ik al enkele negatieve reacties gelezen waarin aangegeven werd dat dit niet de dame van de foto's zou zijn, of dat de reviews nep zouden zijn. In eerste instantie weerde dit me af en wou ik eerst bevestiging krijgen of wel de dezelfde dame is door te videobellen. Nadat het videobellen in orde bleek te zijn kwam de afspraak.. and the reviews describe quite an accurate picture of what you can expect!

Ze zingt bij binnenkomst, ze lacht en danst terwijl ze je verzoekt plaats te nemen op de rand van het bed. De rest mogen jullie zelf ontdekken.

Take heed of the reviews available if you want a notion of the prospects the reviews insinuate!
 
vooraf aan de afspraak had ik al enkele negatieve reacties gelezen waarin aangegeven werd dat dit niet de dame van de foto's zou zijn, of dat de reviews nep zouden zijn. In eerste instantie weerde dit me af en wou ik eerst bevestiging krijgen of wel de dezelfde dame is door te videobellen. Nadat het videobellen in orde bleek te zijn kwam de afspraak.. and the reviews describe quite an accurate picture of what you can expect!

Ze zingt bij binnenkomst, ze lacht en danst terwijl ze je verzoekt plaats te nemen op de rand van het bed. De rest mogen jullie zelf ontdekken.

Take heed of the reviews available if you want a notion of the prospects the reviews insinuate!

Vanwaar het Engels?
 
Ik was een paar maanden geleden gegaan toen ze nog in rotterdam ontving. Stukje over dansen en zingen kan ik beamen. Alhoewel was ze wel een stukje ouder dan de foto's en leeftijd die gemeld staat (gaf ze toe). Voor mij was er geen herhalingsgevaar maar kan heel goed aan mij liggen. Vond haar niet onaardig ofso en ze was wel degelijk de dame van de foto's.
 
Ik was een paar maanden geleden gegaan toen ze nog in rotterdam ontving. Stukje over dansen en zingen kan ik beamen. Alhoewel was ze wel een stukje ouder dan de foto's en leeftijd die gemeld staat (gaf ze toe). Voor mij was er geen herhalingsgevaar maar kan heel goed aan mij liggen. Vond haar niet onaardig ofso en ze was wel degelijk de dame van de foto's.
Toen ik dit bericht schreef was er een andere foto te zien van een andere dame. Ik vond het al raar.. ik was geweest bij die dame van de foto maar die had een andere advertentie nummer.

Nu blijkt dezelfde advertentie foto's te hebben van een andere dame. Het lijkt erop dat deze advertentie foto's jat van andere echte dames.

Wees opgepast.
 
Inmiddels andere foto's bij haar advertentie. De meid waar ik ben geweest is inderdaad niet dezelfde als degene op deze nieuwe foto's (geen tepelpiercings meer). Het waarom is mij een raadsel, want degene waar ik bij was zag er voor mij perfect uit.
 
Dan heeft ze inmiddels weer de oude foto's weer teruggezet want op elke foto waar maar een tepel in beeld is zit een piercing.

En ze is verkast naar Barneveld!
 
Dan heeft ze inmiddels weer de oude foto's weer teruggezet want op elke foto waar maar een tepel in beeld is zit een piercing.

En ze is verkast naar Barneveld!
Ze is het zelf die op de foto's op haar profiel staan.
Ziet er erg goed uit op de foto's...!
@DondeRob deed ze aan TZ? staat niet in haar profiel, en in de recensies komt het ook niet terug...
Geen idee. Ze doet ook aan pzc en dan wil ik niet tz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan