Seraing, Rue Philippe de Marnix

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
353
02/07/21
328
12
Seraing! Stad van Cockerill en vele ondertussen werkloze metallo's.

Hier is 1 straat waar je naar de dames kan gaan. Vroeger waren er nog ramen, verspreid in het centrum, maar het stadsbestuur heeft alle ramen geconcentreerd in een doodlopende straat.

Hoe er geraken : Seraing ligt niet ver van Luik. Neem de E42 Luik-Namen (Liège-Namur) en daarna de A604. Deze korte A-weg blijf je volgen tot op het einde, aan de Maas. Rij de brug over en ga naar rechts. Onmiddelijk daarna ga je aan het rond punt naar links, zo rij je het centrum van Seraing in. Rij 1,5 km rechtdoor en dan kom je aan een pleintje waar je naar links moet. Aan het volgende rond punt naar links en na een scherpe bocht moet je nog 500m rechtdoor : de Rue de Philippe de Marnix.


Wat moet je verwachten : een erg verouderde buurt. Aan de ene kant staan de huizen met ramen en aan de andere kant een staalfabriek. Dit is een doodlopende straat, draaien kan op het einde van de straat. Er zijn nog 84 ramen in gebruik, al worden sommige panden gedurende lange tijd niet gebruikt en dan ineens weer wel.


Dames : dit zijn hoofdzakelijk wat je 'mature dames' kan noemen. Heel af en toe zit er een jongere dame tussen.

Prijzen en mogelijkheden : er worden nogal uiteenlopende tarieven gehanteerd. De ene vraagt 50 euro en de andere slechts 30. Goed onderhandelen! PMC en NMC zijn normaal, PZC en TZ zijn soms mogelijk, afhankelijk van de dame.

Bezetting : soms is het er armoe troef, zodanig dat nog niet eens een derde van de ramen bezet zijn. De meeste activiteit zal je na de middag aantreffen.
 
Mijn favoriet in de Rue Marnix is Rita op 192.
Zalige negerin.
Als je eens echt goed afgezogen wil worden.... ook zonder condoom.
Mits extra (€50) tongzoent ze en mag je in haar mondje spuiten.

 
Iemand nog in deze straat geweest? Graag een update...
Ben er onlangs op een woensdagavond nog geweest, toen was het aanbod wel oké. Zaten een paar lekkere kipjes, een deel die mits niet te duur nog wel konden en een paar die over datum waren. Voor mij wel de beste line-up sinds lange tijd want het is erg geweest..
moest je daar niets vinden is er ook nog de rue varin bij het station 10min verderop maar daar is het triestige boel meestal. Veel geluk 🍀
 
Rue Marnix kon mij echt niet bekoren. Geen van de dames voldeed aan mijn schoonheidsideaal. Ondanks dat het aanbod toch wel heel behoorlijk was qua aantal. Maar wellicht waren degenen die wel aan mijn voorkeur voldeden allemaal bezet, want het was nogal druk. Ik zag alleszins geen reden om de auto te parkeren en ben vrolijk doorgereden.
 
Jaren geleden ben ik ooit tot in Seraing beland omdat mijn favorietje in Antwerpen had besloten in Seraing te gaan werken. Ik vond het aanbod van de dames in de straat bedroevend. Zo'n verre verplaatsing voor mij was het dus niet meer waard.
 
Vandaag rond 16 uur wezen kijken in deze straat. Zeker alweer 3 jaar niet meer daar geweest. Ook ivm corona. Ik moet zeggen dat er toch best wel wat aanbod was, een stuk of 12 dames. Erg druk met auto's die continu de straat in- en uitrijden. Sommige mannen liepen rond met een mondkapje op.

Ik zat nog even te twijfelen, uiteindelijk nergens naar binnen gegaan. Maar ik ga zeker nog eens terug!
 
We zijn begin dit jaar naar en match wezen kijken van Standard Luik contra Waregem. En daarna eventjes gaan loeren in die buurt. Het was om te huilen daar in de destijds beruchte "prostitutie buurt van Luik" te bieden had. Een vuile en gore buurt waar meer vreemdelingen rondliepen die minder goeie bedoelingen had, me dunkt. En ook mijn vrienden hielden er eenzelfde mening op na. We zijn vlug terug na
 
We zijn begin dit jaar naar en match wezen kijken van Standard Luik contra Waregem. En daarna eventjes gaan loeren in die buurt. Het was om te huilen daar in de destijds beruchte "prostitutie buurt van Luik" te bieden had. Een vuile en gore buurt waar meer vreemdelingen rondliepen die minder goeie bedoelingen had, me dunkt. En ook mijn vrienden hielden er eenzelfde mening op na. We zijn vlug terug naar West-Vlaanderen teruggereden. 1 raad: blijf daar weg.
 
Ach ja, ieder zijn ding zullen we maar zeggen..Er is inderdaad veel straatvuil daar, maar dat maakt me niet uit. Van vreemdelingen heb ik nog nooit last van gehad daar.
Het gaat mij om het dames aanbod en de diensten die ze er verlenen, tegen een redelijk prijsje...! En om de een of andere reden ga ik er altijd weer naar toe...
 
Laatst bewerkt:
Philip Marnix is een hoerenbuurt waar ik van hou...... Zo typische de Luikse sfeer. Niet steriel zoals in Antwerpen.... Lekker goor bij momenten.

En bovendien een goed aanbod tegen democratische prijzen.

Weinig risico's, net iets veiliger dan Brussel noord.

Spijtig dat mijn toppertjes (Rita en Dyana) verdwenen zijn.
 
Zijn er nog heren in deze straat geweest? Denk dat ik binnenkort weer ga.
Ben ook erg benieuwd van andere wandelaars wat nu precies de gangbare prijs is daar...Is dat 50 euro of 30 euro? Zelf heb ik nog niet meegemaakt voor 30 euro, maar misschien moet ik eens goed gaan onderhandelen!
 
Zijn er nog heren in deze straat geweest? Denk dat ik binnenkort weer ga.
Ben ook erg benieuwd van andere wandelaars wat nu precies de gangbare prijs is daar...Is dat 50 euro of 30 euro? Zelf heb ik nog niet meegemaakt voor 30 euro, maar misschien moet ik eens goed gaan onderhandelen!
Ben er dinsdagavond nog doorgereden, was werkelijk niets te zien. Hooguit een raam of 7-8 en wat daarachter zat krijg je bang van. Veel succes, hopelijk is er op vrijdag meer animo.
 
Zaterdagavond 23 april 2022 na 6 jaar nog eens in Seraing gaan wandelen,nog steeds even goor en vuil als vroeger met constant rijdende autos die dan op het einde van de doodlopende straat moeten om keren,spectaculair om te zien.De dames zijn over het algemeen oudere types maar er waren enkele zeer sexy wulpse latinas bij ook zag ik een zeer mooie blondine in de boven vitrines,maar deze zijn zeer snel bezet.Na een hapje te zijn gaan eten in centre Seraing terug gekeerd naar het straatje met de bedoeling bij die wulpse latina met enorme borsten binnen te gaan maar met die elendige drukte niet meer te pakken gekregen,dan maar richting chaussee d'amour gereden,het zal voor de volgende keer zijn :cool: :cool: :cool:
 
Zaterdagavond 23 april 2022 na 6 jaar nog eens in Seraing gaan wandelen,nog steeds even goor en vuil als vroeger met constant rijdende autos die dan op het einde van de doodlopende straat moeten om keren,spectaculair om te zien.De dames zijn over het algemeen oudere types maar er waren enkele zeer sexy wulpse latinas bij ook zag ik een zeer mooie blondine in de boven vitrines,maar deze zijn zeer snel bezet.Na een hapje te zijn gaan eten in centre Seraing terug gekeerd naar het straatje met de bedoeling bij die wulpse latina met enorme borsten binnen te gaan maar met die elendige drukte niet meer te pakken gekregen,dan maar richting chaussee d'amour gereden,het zal voor de volgende keer zijn :cool: :cool: :cool:
Off topic maar waar kan je lekker eten daar ?
 
Vandaag omstreeks 14 uur wezen kijken in deze straat. Er waren een tiental dames werkzaam. In het midden van de straat kwam ik in gesprek met Catharina uit Roemenie. Ze was begin 30 en ze werkt al 4 jaar in de straat. De openingstijden zijn van 6 tot 1 uur, zei ze. Verder zei ze dat er veel Nederlanders naar deze straat komen. Het contact verliep prettig en ze had me goed verwend. Dus zeker herhalingsgevaar!
 
Hoeveel ramen zijn er in Seraing? En is het het de moeite om ver te rijden naar Seraing?
Er zijn 84 ramen in gebruik, maar het aanbod van de dames wisselt nogal. Hou er rekening mee dat het een verouderde en verloederde buurt is. Er is veel straatafval en de panden zijn niet meer van deze tijd.

In het algemeen zijn er wat meer oudere dames dan jongere. Daartegenover staat dat de prijs gunstig is: sommige vragen 30 euro en andere weer 50 euro voor p + n. Er wordt met de auto stapvoets door de straat gereden.

Of deze straat iets voor jou is, is nogal persoonlijk denk ik...Dus als je het echt wilt weten; ga er gerust een keer naar toe. En vertel je ervaringen hier op het forum.
 
Er zijn 84 ramen in gebruik, maar het aanbod van de dames wisselt nogal. Hou er rekening mee dat het een verouderde en verloederde buurt is. Er is veel straatafval en de panden zijn niet meer van deze tijd.

In het algemeen zijn er wat meer oudere dames dan jongere. Daartegenover staat dat de prijs gunstig is: sommige vragen 30 euro en andere weer 50 euro voor p + n. Er wordt met de auto stapvoets door de straat gereden.

Of deze straat iets voor jou is, is nogal persoonlijk denk ik...Dus als je het echt wilt weten; ga er gerust een keer naar toe. En vertel je ervaringen hier op het forum.
Ok dankuwel,een van de weken ga ik eens een bezoek brengeN in Seraing ,en schrijf ik een recensie neer,bedankt voor de informatie
 
juist aangekomen in Seraing,man man triestiger kan niet zat ook niks deftig op dit moment,dan maar door rijden naar Duisburg,ik ga in de toekomst wel nog eens paseren hier in Seraing als ik in de buurt ben maar ik rijd er niet speciaal naartoe
 
Laatst bewerkt:
juist aangekomen in Seraing,man man triestiger kan niet zat ook niks deftig op dit moment,dan maar door rijden naar Duisburg,ik ga in de toekomst wel nog eens paseren hier in Seraing als ik in de buurt ben maar ik rijd er niet speciaal naartoe
Dank voor de review. Misschien verkeerde moment, maar het kan inderdaad soms triestig zijn! Ben zelf nog nooit in Duisburg geweest. Aken en Seraing is minder ver rijden voor mij.
 
Iemand hier nog geweest?

Afgelopen week naar binnen gegaan bij een 26 jarige roemeense. Het aanbod was goed, maar er waren ook veel auto's in de straat. Zelf had ik mijn auto op de markt gezet, een beetje neutraal terrein voor mijn gevoel.
Prijs was 50 euro voor p+n, 15 minuten. Niet slecht, ga zeker nog eens terug. Wat wel opviel was dat er nog meer straatvuil aanwezig was dan voorheen. Het valt niet te begrijpen waarom Seraing hier niets aan doet, maar ja, het past misschien ook wel een beetje bij de omgeving, zeg maar.
 
Ik ga volgende week nog eens. Parkeer men auto ook op het plein 300 meter verderop, er moet maar net iemand op rue marnix tegen je auto rijden.... Inderdaad ongelooflijk veel zwerfvuil, stad wil ze wegpesten denk ik. Welke roemeense was het? Melissa?
 
Terug
Bovenaan Onderaan