[Serieus] Het "day after" gevoel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb serieus het gevoel dat ik het verliefdheidsgen mis. Ik heb werkelijk geen idee wat het is en wat ik me erbij moet voorstellen.
Misschien te weinig contact met vrouwen gehad waardoor er geen verliefdheid ontstaat? Normaal gesproken onstaat verliefdheid door interactie met elkaar, doordat je bijv door werk vaak met elkaar te maken hebt etc
 
Misschien te weinig contact met vrouwen gehad waardoor er geen verliefdheid ontstaat?
Eerder omgekeerd. Ik ben opgegroeid in een omgeving met alleen maar vrouwen.

Thuis een vader die altijd aan het werk was, alle kinderen in de buurt van mijn leeftijd meisjes.

Later op school me nooit op mijn gemak gevoeld bij het typische stoere jongens gedrag.

Daar trok ik me terug, of had ik meer contact met meiden op een vriendschappelijke manier.

Op het werk ook veel contact met vrouwelijke collega's, ook weer vriendschappelijk.

Ik voel me simpelweg enorm op mijn gemak tussen vrouwen en beland altijd in de friend zone.

Het is ook risicomijdend gedrag, maar ik voel ook werkelijk geen liefde in de romantische zin.

Of misschien wel, maar herken ik het niet bij mezelf. Ben heel graag bij sommigen, maar uh...
 
Later op school me nooit op mijn gemak gevoeld bij het typische stoere jongens gedrag.

Daar trok ik me terug, of had ik meer contact met meiden op een vriendschappelijke manier.

Op het werk ook veel contact met vrouwelijke collega's, ook weer vriendschappelijk.

Ik voel me simpelweg enorm op mijn gemak tussen vrouwen en beland altijd in de friend zone.
Wat je hier schrijft is dan weer herkenbaar voor mij.

Misschien dat het volgende voor jou dan ook herkenbaar is, maar ik heb doordat ik in mijn jeugd gepest werd en verlegen was een soort bindingsangst ontwikkeld, in die zin dat als iemand te dicht bij me kwam (vooral mentaal gezien) ik dichtsloeg. Dus als een bepaalde meid mij dan toch zag staan en ik haar ook dan durfde ik haar niet echt dichtbij te laten komen, laat staan zelf meer toenadering te zoeken. Hierdoor gingen de momenten waarop er meer dan een vriendschappelijke klik zou kunnen ontstaan weer snel aan mij voorbij. Ik zorgde er zo dus mede zelf voor dat anderen die in mijn friendzone zaten daar vervolgens ook bleven.

Ik weet niet of ik het zo helder uitleg, maar het op afstand houden van mensen is iets wat bij mij hoort en ik tot op zekere hoogte heb leren accepteren. Het is ook niet iets slechts. Ik zie het als een soort van beschermingsmiddel dat twee kanten op werkt. Enerzijds omdat ik bijv. weet dat de verkeerde mensen zonder mijn beschermingmechanisme anders misbruik van mijn goedheid zouden kunnen gaan maken en anderzijds omdat ik bijv. bang ben voor onbeantwoorde gevoelens bij vrouwen waar ik wel echt wat voor voel, al is dat laatste met de jaren wel veel minder geworden.

Gelukkig zit ik as we speak voor het eerst in mijn leven in een relatie waarin ik me zo goed als volledig veilig en vrij voel, om zodoende gevoelens van liefde te kunnen ontvangen en mogen beantwoorden. Iets vergelijkbaars gun ik jou ook en ik hoop dat je de hoop hierop niet opgeeft!
 
@Karmageddon
Ik ben ook jarenlang gepest, van peuterspeelzaal tot en met de HAVO. Mijn reactie op mensen die dichtbij komen is niet dichtslaan, maar me zo te gedragen dat die mensen weer afstand van me nemen.

Hou enorm van die mensen, maar ik kan de tsunamie aan emoties die in mij loskomen niet aan. Ik blijf echt wel netjes naar de ander, maar probeer ze te overtuigen dat ik hun aandacht niet waard ben.

Het is gedrag waar ik zelf van walg en achteraf zo enorm spijt van heb. Zou zo enorm graag bepaalde personen weer in mijn leven hebben, maar dat gaat niet meer gebeuren. Ergens snap ik dat ook wel.

Waanzinnig mooi om te lezen dat jij wel iemand hebt kunnen vinden die begrijpt wat je nodig hebt, je zwaktes kent en accepteert, waarbij je de rust gevonden hebt om jezelf te kunnen zijn in een veilige omgeving.

Dank je voor je verhaal en je wensen voor mij. Ik zou dolgraag willen dat ik daar nog werkelijk in geloof, maar heel eerlijk? Nee, eigenlijk niet meer, en dat vind ik zelf ook heel erg.
 
Voor mij is dit zo herkenbaar, ben in mijn jeugd ook gepest en ben door 1 van mijn oudere zwagers voor dom versleten, met van ach wat weet jij er nu van.

Dit heeft mijn zelfvertrouwen enorm aangetast. Alles wat ik onderneem of moet besluiten zowel privé als zakelijk kost mij veel tijd, ik moet eerst de voor en nadelen wegen.
om zomaar een meisje aan te spreken is gewoon lastig, de angst om afgewezen te wordt worden.

Het feit om schorpioen te zijn werkt in deze ook niet mee, ben een solitair, en vertrouw weinig mensen. Alleen diegenen die mijn hart veroveren. Ik voel mij in een kleine groep op mijn gemak.

In de basis heb ik er vrede mee om alleen te zijn, kan mij prima redden. Echter soms mis het om dingen samen te ondernemen. En om samen te zijn, gewoon samen zijn.
 
Ik ben ook gepest vroeger. Niet zo extreem als sommigen van jullie gelukkig, eigenlijk maar gedurende 1 schooljaar op de middelbare school. Maar dat zijn wel net de jaren waarin je gevormd wordt, dus het doet wel iets met je.

Zouden hoerenlopers gemiddeld vaker dan gemiddeld op school gepest zijn vraag ik me nu af? :confused:
 
Zouden hoerenlopers gemiddeld vaker dan gemiddeld op school gepest zijn vraag ik me nu af? :confused:

Oh ik weet wel zeker dat de gemiddelde wandelaar een aantal DSM V diagnoses heeft! Of anders gezegd. Ik denk dat de gemiddelde wandelaar niet overeenkomt met de gemiddelde "man"

Alhoewel er qua wandelaars natuurlijk een aantal groepen bestaan...
denk aan de sexverslaafde (die puur neuken zonder "emotie")
de white knights (die vooral op de emotie zitten)
etc etc
 
The key differences between males who visit prostitutes and those who do not can be understood through various lenses, including socio-demographic factors, sexual behavior and attitudes, psychological aspects, and cultural influences. However, it's important to note that these differences can be complex and varied, and not all individuals who visit prostitutes will fit neatly into these categories. Here are some general distinctions based on available research:

1. **Socio-Demographic Factors**:
- Men who visit prostitutes are more likely to be from certain socio-economic backgrounds. For instance, in the UK, middle-class men, particularly those living in urban areas like London and those who are regular overseas travelers, are more likely to visit prostitutes【20†source】.
- The age range of men who visit prostitutes can be broad, covering various age groups from young adults to older individuals【21†source】.

2. **Sexual Behavior and Attitudes**:
- Men who pay for sex often have a higher number of sexual partners compared to those who do not【20†source】.
- Their motivations can vary from seeking variety and excitement in their sexual lives to filling gaps in personal relationships. Some men might visit prostitutes due to unmet sexual desires within their marriages or relationships【22†source】.
- Attitudes towards women and sex can also differ. Some men who visit prostitutes may view the interaction as a transactional and emotionless experience, while others might seek a sense of control or fulfillment of specific fantasies【22†source】.

3. **Psychological Aspects**:
- There are instances where visiting prostitutes is associated with certain psychological patterns, such as seeking anonymity in sexual encounters, avoiding emotional complications, or even dealing with feelings of guilt or addiction【21†source】【22†source】.
- Men who visit prostitutes might also rationalize their behavior in various ways, such as seeing it as not really cheating if it's just for sex, or as a necessary outlet if their sexual needs are not being met at home【22†source】.

4. **Cultural Influences**:
- Cultural and societal norms can play a role in shaping the behavior of men who visit prostitutes. In some cultures, visiting prostitutes might be seen as more acceptable or even a rite of passage, while in others it could be more stigmatized.

5. **Religious and Ethical Beliefs**:
- Surprisingly, some studies have found that men who declare themselves as religious might be more inclined to participate in the sex market, a finding that goes against common expectations【20†source】.

It is crucial to approach this topic with an understanding that these are general trends and do not represent every individual's experiences or motivations. Moreover, the reasons and circumstances leading to such behavior can be deeply personal and varied.
 
@GeileGerard
Je bedoelt het ongetwijfeld goed hoor, maar hou er eens mee op. Hier staat ook weer niks dsm-erigs in, maar algemene zaken die opvallend zijn in de groep, maar verre van kenmerkend zijn voor alleen die groep.

"There are instances" bijvoorbeeld zegt niks over het feit of het frequenter aanwezig is, alleen dat het voor komt in de groep. Ja duh, dat soort observaties kun je in veel groepen maken. Echt, hou er mee op.
 
Heb gelukkig nergens last van.
Naar een dvp is om mij te ontladen, even uit de sleur gaan van mij sexloze huwelijk. Ik heb verder geen verplichting aan haar, dat is beter dan stiekem een vriendin hebben. Die steeds aandacht zal vragen. Als ik uit ga en dan een scharrel wil, dan ben ik soms nog meer geld kwijt. En dan is de seks niet eens zo goed.
Soms kan wel een dvp tegenvallen en dan baal ik wel, daarom zijn websites als deze erg belangrijk.
 
Naar een dvp is om mij te ontladen, even uit de sleur gaan van mij sexloze huwelijk.
Oprechte vraag, bedoel dit niet gemeen of zo, maar wat houdt je dan nog bij elkaar? Is dat dan toch liefde of zo? Ik zou namelijk zonder seks en intimiteit dat enorm lastig vinden. Geen oordeel verder hoor.
Soms kan wel een dvp tegenvallen en dan baal ik wel, daarom zijn websites als deze erg belangrijk.
Een tegenvallende dvp is alleen maar jammer van de centen (en een beetje de tijd). Wat dat betreft is dat een heerlijk duidelijke situatie, ook als het wel goed is.
 
Oprechte vraag, bedoel dit niet gemeen of zo, maar wat houdt je dan nog bij elkaar? Is dat dan toch liefde of zo? Ik zou namelijk zonder seks en intimiteit dat enorm lastig vinden. Geen oordeel verder hoor.

Een tegenvallende dvp is alleen maar jammer van de centen (en een beetje de tijd). Wat dat betreft is dat een heerlijk duidelijke situatie, ook als het wel goed is.
We zijn al lang samen, dan heb je een band/ vriendschap samen. "Het gras is niet altijd groener bij de anderen"
We laten elkaar voor de rest vrij, ik kan doen wat ik wil. Ga dus ook uit zonder haar of vakantie met alleen vrienden. Of ik ga wel eens uit met een vriendin ( helaas geen sex)
Enige probleem is dat ik een hoge sexdrive heb en vrouw dus totaal niet. Was vroeger niet zo bij haar, maar na de huwelijk liep het bergafwaarts.
Af en toe naar een dvp is mijn oplossing. Ben nog niet naar een sexfeest geweest, misschien mijn volgende stap...
 
We zijn al lang samen, dan heb je een band/ vriendschap samen. "Het gras is niet altijd groener bij de anderen"
We laten elkaar voor de rest vrij, ik kan doen wat ik wil. Ga dus ook uit zonder haar of vakantie met alleen vrienden. Of ik ga wel eens uit met een vriendin ( helaas geen sex)
Enige probleem is dat ik een hoge sexdrive heb en vrouw dus totaal niet. Was vroeger niet zo bij haar, maar na de huwelijk liep het bergafwaarts.
Af en toe naar een dvp is mijn oplossing. Ben nog niet naar een sexfeest geweest, misschien mijn volgende stap...
Story of my life
 
Oprechte vraag, bedoel dit niet gemeen of zo, maar wat houdt je dan nog bij elkaar? Is dat dan toch liefde of zo? Ik zou namelijk zonder seks en intimiteit dat enorm lastig vinden. Geen oordeel verder hoor.
Een relatie is veel meer dan alleen seks en verliefdheid. Toch wel iets dat er hier bij velen moeilijk in gaat. Als je alleen voor de seks en verliefdheid bij elkaar blijft, dan houdt geen enkele relatie stand.
 
Een relatie is veel meer dan alleen seks en verliefdheid. Toch wel iets dat er hier bij velen moeilijk in gaat. Als je alleen voor de seks en verliefdheid bij elkaar blijft, dan houdt geen enkele relatie stand.
Eens, maar helemaal zonder, en dan versta ik onder seks niet alleen penetratie, maar alles er omheen, dat lijkt me toch ook lastig worden.
 
Dat gevoel heb ik ook soms.
Het ligt er allemaal een beetje aan wat er op dat moment in mijn leven speelt en of ik al een tijdje niks interessants of zo heb meegemaakt.

Als ik een tijdje totaal niks boeiends heb meegemaakt dan voel ik mij ook vaak leeg en triest van binnen de dag erna.
Maar dat heb ik niet alleen de dag nadat ik bij een DVP ben geweest, ook wel als ik gewoon een goede dag met vrienden ofzo heb gehad
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan