serieus vraagje probleempje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de meeste dvp's maakt het niet uit hoe je eruit ziet als je maar betrouwbaar, gezond, verzorgd, hygiënisch en respectvol bent. Door een operatie heb ik ook geen ongeschonden lichaam en laat dit gelijk zien bij nieuwe dvp's om ze niet af te schrikken en gerust te stellen. 99% hebben er absoluut geen probleem mee, zijn juist begripvol en vragen of ze voorzichtig met me moeten zijn waarop ik antwoord: "De rest werkt prima dus doe lekker je ding met me.". :)

Nergens over schamen... Iedereen heeft wel iets aan zijn lichaam dat niet aan het schoonheidsideaal voldoet. Het is maar hoe je daar zelf naar kijkt. Ik heb ook zaken aan mijn lichaam die ik liever anders gezien had, maar heb besloten dat dit niet mag bepalen hoe ik in het leven sta. Dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik vind dat het bij een DVP op dat gebied makkelijker is dan op een normale date bijvoorbeeld. Je zou kunnen zeggen dat DVPs je de mogelijkheid bieden om je er over heen te zetten. Ze bieden een soort van "safe space" aan. Eén van de vele nuttige functies die DVPs in deze wereld hebben en worden daar te weinig voor erkend!

Terug
Bovenaan Onderaan