Sex dolls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi, weet iemand waar je een nieuwe Sexdoll kan/mag verkopen ? Hier op Girlsreview niet lijkt mij.
Heb paar maanden terug een nieuwe WM (Torso) Doll aangeschaft ; pop met armen, maar geen benen, scheelt hoop gewicht, alhoewel nog steeds 23 kg.
Vanwege onverwacht veranderde woonsituatie (nieuwe huisgenoot) helemaal niet gebruikt. Helaas te omslachtig.
Het is een prachtige levensechte pop, was vrij prijzig, the real thing, uit de Jinsan fabriek (China), met echtheidscertificaat en alle toebehoren, dus niet de AliExpress crap.
Ik zit niet te wachten op allerlei flauwe opmerkingen over het wel of niet gebruiken/aanschaffen van een sexdoll, dat weet ik inmiddels wel ;)
 
Bij Marktplaats mag je geen erotische artikelen verkopen anders wordt je account geblokkeerd. Gek genoeg mag Christine Le Duc dat wel. Nou ja gek .. er zal wel over en weer een financieel belang zijn.
Zag wel dat mensen dildo's aanboden onder de noemer feestartikelen of hobby/vrije tijd ;).
Maar dat ga ik niet doen.
Dus blijft mijn vraag staan. Waar kun je als particulier online erotische artikelen verkopen ?
 
Ja, dat klopt, weegt wat, je moet niet geen rugklachten hebben, maar goed te doen, compleet met benen zit je aan ca. 32 tot 38 KG. Veel zwaarder en vooral moeilijker op te bergen. Die van mij is 85cm incl. hoofd, dat er ook af nog kan, en gewicht komt ook door de zware borsten (ca. cup H) ;)
 
Ik kan wat gemist hebben maar het enige overtuigende merk is wat mij betreft Real Doll. Maar voor dat geld inclusief invoerrechten kun je toch aardig wat dames van plezier bezoeken. Toch heeft het wat. Mijn fantasie is dermate dat ik het wel gezellig kan maken met een goed sekspop
 
We hebben het nu over dolls. Dat zijn heerlijke dames met een perfect lichaam en gezicht, alleen het blijft natuurlijk doods onder of op je liggen. Nou schijnen ze in Japan ook companion robots te hebben. Dan krijg je te maken met een robot. Dat lijkt me een echt zieke ervaring :love: . Aan de ene kant supergeil maar aan de andere kant nog eng ook. https://futureofsex.net/robots/stat...ds-best-sex-robot-and-ai-love-doll-companies/
 
Laatst bewerkt:
ik denk zeker nog dat het 10+ jaar duurt voordat we een (betaalbare) cyborg + krachtbron in huis kunnen halen als consument. Dan hebben we de poppen aan het dansen.
 
2500 Euro voor een geamputeerde RealDoll....
Ik geef grif toe dat ik de siliconen sexpoppen echt wel opwindend kan vinden, en er mogelijk eerdaag ook een laat overkomen. Maar dan wel met armen en benen. De Chinese versies zien er dan toch beter uit, en zijn 3x goedkoper. Okee, ook 10 kilo zwaarder, maar dat heb ik er dan wel voor over.
 
Weet je wat het probleem van het gewicht zou oplossen? Een opblaaspop maar dan echt goed gemaakt van dik elastisch rubber of zoiets en geslachtdelen van dezelfde kwaliteit als de silicone poppen
 
dan heb je nog het probleem dat zo'n pop niet van zichzelf warm is en niet reageert. Hoe echter zo'n pop lijkt hoe meer het naar necrofilie gaat voor mij
 
Naarmate die poppen meer en meer, maar nog niet helemaal, op een echte mens beginnen te gelijken, krijgen ze te maken met het Uncanny Valley effect.

Studies hebben keer op keer uitgewezen dat de meeste mensen geen probleem hebben met robots die er als robots uitzien, maar naarmate die dingen meer en meer een menselijk uitzicht krijgen, ontstaat er afkeer. De verklaring voor dt effect is nog onduidelijk, maar het zou kunnen dan bij een robot met menselijke trekjes, de waarnemer zich op die menselijke trekjes richt en dat "leuk" of "aangenaam" vindt, m.a.w. een verbetering t.o.v. een kille robot. Maar wanneer het menselijke aspect begint te overheersen, wordt de aandacht meer gevestigd op de "robot" aspecten en dat wordt dan gezien als een "defect" of "tekortkoming".
We hebben het nu over dolls. Dat zijn heerlijke dames met een perfect lichaam en gezicht, alleen het blijft natuurlijk doods onder of op je liggen. Nou schijnen ze in Japan ook companion robots te hebben. Dan krijg je te maken met een robot. Dat lijkt me een echt zieke ervaring :love: . Aan de ene kant supergeil maar aan de andere kant nog eng ook. https://futureofsex.net/robots/stat...ds-best-sex-robot-and-ai-love-doll-companies/
Deze post gaat helemaal in die richting: "dolls" zijn misschien wat zielig, maar OK, doch "companion robots" zijn eng.
 
Ik heb toen de lockdown vorig jaar in ging zo'n kunst kut gekocht. Het was zowel beter als slechter dan met de hand. Bij mij ging het gevoel dat ik een levenloos ding aan het neuken was niet weg. Kwam voornamelijk doordat het een blok siliconen/zacht kunststof is dat koud aanvoelt. Moet ook klodders glijmiddel gebruiken, dat helpt ook niet. Heb het wel eens geprobeerd te verwarmen. De setup en schoonmaken daarna vind ik weinig lustopwekkend. Staat dus voornamelijk ongebruikt in de kast.

Misschien kunnen in de toekomst de onderstel van Kim Kardashian los klonen?
 
Deze post gaat helemaal in die richting: "dolls" zijn misschien wat zielig, maar OK, doch "companion robots" zijn eng.
Het is maar de vraag wat 'zielig of eng' is en wat niet. Ik heb zelf niet de behoefte er een waarde-oordeel aan te hangen. Er gaat voor mij niets boven seks met een echte vrouw. Maar voor sommige mensen met een handicap/aandoening kan het een uitkomst zijn, en weer anderen vinden het gewoon geil.
En … als je er even langer over nadenkt … ik hoor niemand zeggen dat jezelf aftrekken achter een computerscherm ook zielig is (?).
 
Terug
Bovenaan Onderaan