Sjonnie Walker
Stamgast
Als ze 18 jaar is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenProbeer eens in een psychiatrische instelling. Die gaan soms mee in spelletjes.Wanneer komt de dag dat je officieel kan trouwen met een love doll of robot vrouw?
Guys laat iedereen gewoon in zijn of haar waarde...Probeer eens in een psychiatrische instelling. Die gaan soms mee in spelletjes.![]()
Als we overal in het leven zo redeneren, zitten binnenkort de psychiaters zonder werkGuys laat iedereen gewoon in zijn of haar waarde...
Wat doe je dan in dit topic als je verder niks nuttigs hebt bij te dragen?Als we overal in het leven zo redeneren, zitten binnenkort de psychiaters zonder werkIk kan nog begrijpen dat mensen hun huisdieren bijna gaan zien als personen, en ik kan ook begrijpen dat mensen voor hun seksuele behoeften een pop kopen om op te kruipen, maar wat ik hier leer bij sommigen doet me toch wel glimlachen.
![]()
Hetzelfde als wat jij hier doet. Dus je kent het antwoord door in eigen boezem te kijken.Wat doe je dan in dit topic als je verder niks nuttigs hebt bij te dragen?
Over generaliseren gesproken.
Voor 2400 euro kan ik veel echte meisjes in bed hebben. Ieder zijn overtuiging, maar laat die uitleg over een doll waar je gaat van houden aan 100 paychiaters lezen, er geen enkele zeggen dat dit normaal is hoor.Deze madam heeft 2400 netto gekost.
Als je een love doll enkel en alleen maar koopt voor sex, dan kan je even goed 1 kopen van Aliexpress.... die dure love dolls van boven de 2000 euro, sorry maar dat zijn love dolls die echt meer waard zijn dan alleen sex....
Eerlijk: een sexdoll is voor sex en voor niets anders, zeggen sommigen. Dan zou ik zeggen: koop dan de 1e de beste goedkope Aliexpress doll en spuit haar ziekelijk vol tot je uitgeput op bed ligt. Maar oh, gezegend zij waarvoor het iets meer mag zijn en een love doll ook echt mag stralen in je huis. Deze madam heeft 2400 netto gekost.