Sjonnie Walker
Stamgast
Als ze 18 jaar is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenProbeer eens in een psychiatrische instelling. Die gaan soms mee in spelletjes.Wanneer komt de dag dat je officieel kan trouwen met een love doll of robot vrouw?
Guys laat iedereen gewoon in zijn of haar waarde...Probeer eens in een psychiatrische instelling. Die gaan soms mee in spelletjes.![]()
Als we overal in het leven zo redeneren, zitten binnenkort de psychiaters zonder werkGuys laat iedereen gewoon in zijn of haar waarde...
Wat doe je dan in dit topic als je verder niks nuttigs hebt bij te dragen?Als we overal in het leven zo redeneren, zitten binnenkort de psychiaters zonder werkIk kan nog begrijpen dat mensen hun huisdieren bijna gaan zien als personen, en ik kan ook begrijpen dat mensen voor hun seksuele behoeften een pop kopen om op te kruipen, maar wat ik hier leer bij sommigen doet me toch wel glimlachen.
![]()
Hetzelfde als wat jij hier doet. Dus je kent het antwoord door in eigen boezem te kijken.Wat doe je dan in dit topic als je verder niks nuttigs hebt bij te dragen?
Voor 2400 euro kan ik veel echte meisjes in bed hebben. Ieder zijn overtuiging, maar laat die uitleg over een doll waar je gaat van houden aan 100 paychiaters lezen, er geen enkele zeggen dat dit normaal is hoor.Deze madam heeft 2400 netto gekost.
Als je een love doll enkel en alleen maar koopt voor sex, dan kan je even goed 1 kopen van Aliexpress.... die dure love dolls van boven de 2000 euro, sorry maar dat zijn love dolls die echt meer waard zijn dan alleen sex....
Eerlijk: een sexdoll is voor sex en voor niets anders, zeggen sommigen. Dan zou ik zeggen: koop dan de 1e de beste goedkope Aliexpress doll en spuit haar ziekelijk vol tot je uitgeput op bed ligt. Maar oh, gezegend zij waarvoor het iets meer mag zijn en een love doll ook echt mag stralen in je huis. Deze madam heeft 2400 netto gekost.
Mijn TPE sekspop "Luna" (158cm) heeft me 399 Euro gekost, ik gebruik de pop alleen voor de seks.
![]()
Of nog platter gezegd; als sekstoy, zoals een masturbator, opblaaspop, en zoals mijn vrouw haar satisfyer gebruik. "Soloseks" niet meer, niets minder.
Ik ben er blij mee, en "ziekelijk vol spuiten tot uitgeput" vind ik dan weer zeer denigrerend voor mensen die een ander doel hebben als jij.... Why????
Ik verneder jouw ge bruik van jouw love doll van 2000 Euro ook niet, waarom zit er bij jou wel een ondertoon in hoe ik mijn lovedoll gebruik?
Bij mij is de lovedoll gewoon echt als een seks speeltje, zoals een masturbator. Maar dan één waar ik een planning voor maak, hele middag fun. In plaats van 15 minuten madturbator pakken en vol schieten.
Een enkele keer is de lovedoll mijn bed-nacht-partner, (als vriendin een nachtdienst heeft), maar in 9 van de 10 situaties heb ik seks met "Luna" als ik zin heb om er de (luxe) tijd voor te nemen, en niet alleen om effe snel mijn kwakkie kwijt te raken.
En dat jij prijs met functie naast elkaar zet..... totaal onnodig!!!
Mijn DutchDoll van 400 Euro is echt niet minder van kwaliteit dan een Whatever-doll van 2000+ euro.
Accepteer gewoon dan een ieder, een sekspop met een ander doel gebruikt, en daar een andere prijs voor over heeft. Ik heb +10 jaar mijn genot gehad aan een opblaaspop van 3 tientjes van Amazon. Had mijn vriendin geen zin, dan gebruik ik de opblaaspop of nu de TPE-Realdoll (of hoe je het ook noemt). Voor mij gewwon behoefte om klaar te komen. Voor jouw heet de pop een meerwaarde.... laat elk in zijn waarde.
Interessant verhaal.
Je gebruikt een sexdoll dus zoals je een sexspeeltje (masturbator etc) gebruikt.
Dat snap ik vanuit jouw gezichtspunt.
Wat ik opvallend vind is dat een sexspeeltje puur op genitaliën focust. Een dildo, vibrator, masturbator, satisfyer, etc.
Dat is redelijk abstract en tegenwoordig heel gewoon, voor zowel man als vrouw.
Maar een sexdoll heeft meer, namelijk een lichaam.
Je geeft zelf aan dat je er best een middag fun mee kunt hebben, het is dus meer dan een simpel sexspeeltje.
Mijn vraag is dan:
Hoe kijkt jouw vrouw hier tegen aan?
Wat vindt zij er echt van?
Wat was haar reactie toen je zoiets ooit bespreekbaar maakte?
Voelde ze zich niet beconcurreerd (of hoe je dat dan ook mag noemen)?
Doet ze wel eens mee in het spel met de sexdoll?
Serieuze antwoorden:
Ja volledig op genitaliën gericht, puur op de seks.
Niet eens op de ejaculatie, want ik heb de "beheersing om ejaculatie en klaarkomen te scheiden, ik kan klaarkomen zonder ejaculatie", subliem als een hele dag zin hebt om keer na keer te "komen". Aan jouw om het te geloven.
Je vragen:
Hoe kijkt jouw vrouw hier tegen aan?
Zij ziet het totaal 100% als geen probleem, voor haar is het een stuk plastic, waar ik fysiek op klaarkom. Maar nee, ze heeft geen behoefte om te zien wanneer ik met de pop bezig ben, dus enig aversie is er zeker wel. Maar ze vindt het prima, mits ik de pop gebruik als zij op dat moment niet aanwezig is. En ik vertel het haar gewoon achteraf.
Wat vindt zij er echt van?
Zie boven; ze is er oke mee. Net als dat ik merk/weet/zie dat zij haar Satisfyer gebruikt terwijl ik naast haar lig. Soms is solo seks gewoon makkelijker.
Wat was haar reactie toen je zoiets ooit bespreekbaar maakte?
Eerlijk gezegd.... weet ik dat niet meer. Dat is zo gegroeid. en simpel speeltje voor de lol als verjaardagskado. Daarna een swingen, gevolgd door Partnerruil, parenclub, meer speeltjes, opblaaspop, etc.... En opeens ging het gesprfek over een sekspop. 15+ jaar zo'n opblaasding, en daarna een echte TPE versie.
Bespreekbaar maken gaat langzaam, door de jaren heen.
(Als je verder over me leest, lees je ook dat ze het geen probleem vindt dat ik prostituees bezoek)
Voelde ze zich niet beconcurreerd (of hoe je dat dan ook mag noemen)?
Die is dubbel, heel eerlijk gezegd.
Nee; mijn vrouw weet dat mijn libido tig keer hoger is dan haar behoefte. Daarmee accepteert ze en vindt het 100% oke dat ik speeltjes, poppen en prostituees gebruik. Van de prostituees wil ze echt allees tot in de details weten als ik geweest ben. Maar de "echte sekspop" (Luna) weet ze, maar wil het niet zien. Daar tegenover vond ze de opblaaspop nooit een probleem, vondf/vindt ze prima als ik die gebruik als zij effe geen zin heeft. Maar inderdaad, "Luna" is geaccepteerd, wil ze wel weten, mag ik over vertellen, maar wil ze niet zien.
Doet ze wel eens mee in het spel met de sexdoll?
Nope..... Nooit!!1 "Luna" is mijn pop. Alle andere speeltjes (masturbators, opblaaspop, Satisfyer, dildo's, vibrators (allen VEEEEEL groter dan mijn "piemeltje" etc.....) wordt gebruik in ons samenspel. Zelfs Parenclubs, partnerruil, swingen, en prostitutie. Maar "Luma" Nope. Geaccepeert, prima, geen probleem, maar wil niet zien.
(Eerlijker kan ik het niet maken)