- 1.110
- 05/02/24
- 978
Ik heb nog nooit een kind met dikke tieten gezien. Jij wel?Oeh, deze mogen toch wel minimaal 20cm langer zijn. Zien er goed uit, maar met die lengte zijn het net kinderen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb nog nooit een kind met dikke tieten gezien. Jij wel?Oeh, deze mogen toch wel minimaal 20cm langer zijn. Zien er goed uit, maar met die lengte zijn het net kinderen.
The future is already hereit looks like the future is here....
![]()
Silicone AI Sex Doll- Realistic AI Sex Robot
Meet the Lovense AI Silicone Sex Doll: It features an interactive voice, cloud memory, and OTA personality upgrades for evolving conversations, all with an ultra-realistic feel.www.lovense.com
Ik denk niet dat ik een amputatie speciaal spannend vind.Ideaal voor hen die een amputatie-kink hebben.
Je kunt ook proberen een bericht met enig gevoel voor humor te lezen. Dan raak je niet in de war en bespaar je enorm op kosten voor jouw psychiater, zeker in het begin van het jaar als je eigen risico nog niet op is.Is er een psychiater op het forum?![]()

Mij lijkt dit vanuit de sexdoll industrie toch echt maar voor 1 ding gemaakt: SEX.
Een klik met een sexdoll hebben op sexgebied met zo'n torso zonder armen en benen.... ok, daar is ze voor gemaakt. Maar verder dan dat zal het nooit gaan.
Dit is niet meer en niet minder een sex object met een leuk gezicht, lekkere tieten en een vagina die je kan volspuiten.
En het neemt minder plaats in om het op te bergen als familie of vrienden op bezoek komen
Ik waardeer dat je schrijft "mij lijkt..." -- dat voorbehoud geeft aan dat het jouw persoonlijke perspectief is en dat het voor een ander verschillend kan liggen.
Hoezo "nooit"?
Er zijn leden die deze thread opzoeken met het doel om hun eigen vooroordeel bevestigd te zien en om anderen te trakteren op schampere opmerkingen in de stijl van Johan Derksen. Jou reken ik daar niet toe.
Er zijn mensen die een 'favoriet kussen' hebben die ze meenemen op reis omdat ze beter slapen met dat kussen in hun armen.
De vriend van 'ice barbie' Kristi Noem in de USA probeerde laatst een piloot van de marine te ontslaan nadat die was vergeten dat Kristi's favoriete slaapdekentje over te brengen naar het volgende toestel.
Er zijn verschillende 'slaaphulp' kussens/apparaten in de handel voor mensen die moeilijk hun nachtrust kunnen vinden, zoals de Somnox:
![]()
Somnox - Beter ademen, beter slapen
Ervaar rust in je hoofd en lichaam. Somnox helpt bij stress, overprikkeling en slaapproblemen. Zonder pillen. Nu tot 100% vergoeding via de zorgverzekeraar.nl.somnox.com
Ik kan me voorstellen dat een doll met de maat van een fors kussen een extra gevoel geeft van 'slaap-maatje' omdat het een 'huidcontact' beleving kan geven.
Ik accepteer dat jij het niet anders kan zien dan zo, maar wellicht kun je begrijpen dat het voor een ander méér kan zijn dan dat.
Voor jouw gevoel moeten er armen en benen aan zitten. Akkoord.
Dat zou zeker een extra voordeel zijn.
Zoals in films is een gevleugelde uitspraak ook hier van toepassing:Wat ik me afvraag is het echt lekker neuken, zo'n pop?
Only one way to find out ;-)
Ik heb het hier wel vaker geschreven. Ik aarzel om een pop te kopen. Als ik het doe, wil ik er ook wat spannende kleding bij. voor mij fetish (lingerie)Wat ik me afvraag is het echt lekker neuken, zo'n pop?
Of het lekker is; ja ik vind van wel. Voor mij ervaart het als (bijna) realistisch. Maar dat blijft een persoonlijke voorkeur. Ik heb de pop totaal niet aangekleed (alleen een naam gegeven) en gebruik de pop alleen wanneer ik alleen thuis ben en de tijd voor seks wil nemen. Puur als een luxe en mooie masturbator. Kost wel effe werk, uit de opbergplek halen, in goede positie zetten, daarna de tijd en fantasie ervoor nemen, en dan weer opruimen. Verder doe ik weinig met de pop. Voor het snelle werk is er de hand de handzame kleine masturbators en ook een "ouderwetse" opblaaspop. Voor de "warme knuffel/seks intimiteit" heb ik het voordeel van het hebben van een vrouw die geen probleem heeft met een pop in huis en prostitutie bezoek.Wat ik me afvraag is het echt lekker neuken, zo'n pop?
Ik heb het hier wel vaker geschreven. Ik aarzel om een pop te kopen. Als ik het doe, wil ik er ook wat spannende kleding bij. voor mij fetish (lingerie)Wat ik me afvraag is het echt lekker neuken, zo'n pop?
Of in Duiven:In Zwolle is/was een salon waar je een kamer kon huren met zo'n pop. Het is ontstaan in de Corona-tijd. Geen idee of ze dat nu nog steeds doen.
zwolspleziertje – Altijd een warm ontvangst
www.zwolspleziertje.nl
Serieus.Of in Duiven:
![]()
![]()
Levende dames maken zichzelf vlot schoon na de daad. Als je ze bezig ziet met zich douchen en van binnen spoelen realiseer je je niet hoe zwaar die dames zijn... omdat ze uit zichzelf bewegen.Serieus.
60 Minuten Intiem Relaxen € 150,- + huur pop 60 minuten Intiem Relaxen € 80,-.
Voor dat geld weet ik wel wat anders leuks.
Levende dames maken zichzelf vlot schoon na de daad. Als je ze bezig ziet met zich douchen en van binnen spoelen realiseer je je niet hoe zwaar die dames zijn... omdat ze uit zichzelf bewegen.
Moet je een slungel van een damespop van 40kg of meer gebruikt en al van een bed sleuren en zonder beschadiging naar de badkamer hijsen, de schede spoelen, het kwakje van de klant zien wegglijden in het bad, en de schede van binnen afdrogen met je hand en een doek... dan wil je daar wel wat extra's voor rekenen.
En met een beetje pech tref je de knuffelpop met een gescheurde tiet aan, kun je een nieuwe bestellen want bandenplak/solution daar heb je niks aan met zo'n vrouw.
Zouden ze de pop van tevoren opwarmen vraag ik mij af? Wanneer je ermee samenwoont kun je een elektrische deken nemen en samen eerst een poos opwarmen voordat je gaat slapen (of meer) maar een klant die een uurtje komt krijgt die vrouw niet op lichaamstemperatuur denk ik.
Sexpoppen bordelen werken met losse vagina's he. Die steek je in de gleuf van de pop. Nadat een klant klaar is, haalt de gastvrouw die vagina eruit, afspoelen onder de kraan, effe wat drogen en die kut is terug klaar voor de volgende klant.
Heb jij zelf love dolls? Want ook dames van TPE / Siliconen kan je handiger intiem proper maken dan ze naar het bad te sleuren. Weliswaar zijn de dames met losse vagina het makkelijkste intiem proper te maken, de vagina eruit onder de kraan, en weer erin. En een vaste vagina kan je ook in de slaapkamer proper maken in plaats van in bad of onder de douche. Ik weet nog zoals jij het hier beschrijft, zo deed ik het ook de allereerste keer nadat ik sex had men een TPE love doll. Zo onhandig was ik toen.
Kortom het laat je niet onberoerdJeetje. Die foto's doen mij meer denken aan de set van een gruwelijke horrorfilm.