Sex dolls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sexpoppen met dikke tieten die onder de 135cm zijn, ze zijn gemaakt voor mannen die fysiek beperkt zijn (of heel weinig opbergruimte hebben) maar toch ook willen klaarkomen met een bedvriendinnetje zonder altijd de hand aan zich zelf te leggen. Dat de maatschappij dit aan pedofilie linkt zegt meer over de maatschappij.... natuurlijk er zal een 1% doelgroep zijn die ziekelijk is, en jammer dat de 99% andere eerlijke mannen die gewoon een sexpop vriendinnetje (volledig los van de echte wereld) willen daarop worden afgerekend. Op dollforum is het verboden om over kinderen te beginnen als er foto's worden gepost van poppen kleiner dan 135cm. Gelukkig wordt daar de sex doelgroep wel beschermd. Maatschappij zieligaards die dat als kinderen neuken zien, hebben daar geen plaats.

Typisch voor Zelex poppen, beschadigingen.... en zogezegd de beste poppen van de wereld... op doll forum lees je regelmatig problemen met deze poppen.

Ik denk dat WM, Irontech, Elsababe, allemaal toch stabieler zijn dan Zelex. Zelex blijft poppen van den Aldi.... goedkoper maar de rest moet je erbij nemen.

Laatst bewerkt:
Ideaal voor hen die een amputatie-kink hebben.
Ik denk niet dat ik een amputatie speciaal spannend vind.

Al kijk ik er niet op neer als iemand anders dat juist wel een opwindende factor vindt.

In mijn fantasie is het eerder zo dat ik er tegenop zou zien om met het extra gewicht en gesleep van de armen en benen wat te moeten doen.

Als ik een dvp bezoek gaat mijn aandacht niet speciaal uit naar haar tenen of kuiten of haar ellebogen.

Al dat mechaniek moet ook gebouwd en opgevuld worden door de fabrikant en de koper moet het heel houden en verzorgen. En je gaat van 16kg al snel naar 32kg en erboven.

Je hoeft ook geen medelijden te hebben met zo'n torso want in haar beleving hoort het zo, ze is altijd zo geweest en ze begrijpt ergens ook wel dat, áls ze al benen zou hebben gekregen, ze toch niet mee zou kunnen naar de Jumbo of het Vondelpark. Dat is ook het aardige van ze, zij accepteren de situatie zoals die is, je zou kunnen zeggen ze omarmen de realiteit.

Laatst bewerkt:
Is er een psychiater op het forum? :confused:
Je kunt ook proberen een bericht met enig gevoel voor humor te lezen. Dan raak je niet in de war en bespaar je enorm op kosten voor jouw psychiater, zeker in het begin van het jaar als je eigen risico nog niet op is.
Da's ook toevallig, kom ik net op MP een advertentie tegen van een massage/waxing instituut in Almere dat op een van de reclamefoto's twee poppen gebruikt ;-)

Bijlagen

• IMG_6647.jpg
    IMG_6647.jpg
    142,2 KB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
Mij lijkt dit vanuit de sexdoll industrie toch echt maar voor 1 ding gemaakt: SEX.

Een klik met een sexdoll hebben op sexgebied met zo'n torso zonder armen en benen.... ok, daar is ze voor gemaakt. Maar verder dan dat zal het nooit gaan. Dit gaan vergelijken met echte mensen met amputaties? Ik noem dit ziekelijk. Compleet verkeerd. Dit is niet meer en niet minder een sex object met een leuk gezicht, lekkere tieten en een vagina die je kan volspuiten. En het neemt minder plaats in om het op te bergen als familie of vrienden op bezoek komen en het weegt ook minder om het weg te zetten, in een doos of waar dan ook.

ZELEX.jpg

Mij lijkt dit vanuit de sexdoll industrie toch echt maar voor 1 ding gemaakt: SEX.

Ik waardeer dat je schrijft "mij lijkt..." -- dat voorbehoud geeft aan dat het jouw persoonlijke perspectief is en dat het voor een ander verschillend kan liggen.

Een klik met een sexdoll hebben op sexgebied met zo'n torso zonder armen en benen.... ok, daar is ze voor gemaakt. Maar verder dan dat zal het nooit gaan.

Hoezo "nooit"?

Er zijn leden die deze thread opzoeken met het doel om hun eigen vooroordeel bevestigd te zien en om anderen te trakteren op schampere opmerkingen in de stijl van Johan Derksen. Jou reken ik daar niet toe.

Er zijn mensen die een 'favoriet kussen' hebben die ze meenemen op reis omdat ze beter slapen met dat kussen in hun armen.

De vriend van 'ice barbie' Kristi Noem in de USA probeerde laatst een piloot van de marine te ontslaan nadat die was vergeten dat Kristi's favoriete slaapdekentje over te brengen naar het volgende toestel.

Er zijn verschillende 'slaaphulp' kussens/apparaten in de handel voor mensen die moeilijk hun nachtrust kunnen vinden, zoals de Somnox:

Ik kan me voorstellen dat een doll met de maat van een fors kussen een extra gevoel geeft van 'slaap-maatje' omdat het een 'huidcontact' beleving kan geven.

Dit is niet meer en niet minder een sex object met een leuk gezicht, lekkere tieten en een vagina die je kan volspuiten.

Ik accepteer dat jij het niet anders kan zien dan zo, maar wellicht kun je begrijpen dat het voor een ander méér kan zijn dan dat.

Voor jouw gevoel moeten er armen en benen aan zitten. Akkoord.

En het neemt minder plaats in om het op te bergen als familie of vrienden op bezoek komen

Dat zou zeker een extra voordeel zijn.

Ik waardeer dat je schrijft "mij lijkt..." -- dat voorbehoud geeft aan dat het jouw persoonlijke perspectief is en dat het voor een ander verschillend kan liggen.

Hoezo "nooit"?

Er zijn leden die deze thread opzoeken met het doel om hun eigen vooroordeel bevestigd te zien en om anderen te trakteren op schampere opmerkingen in de stijl van Johan Derksen. Jou reken ik daar niet toe.

Er zijn mensen die een 'favoriet kussen' hebben die ze meenemen op reis omdat ze beter slapen met dat kussen in hun armen.

De vriend van 'ice barbie' Kristi Noem in de USA probeerde laatst een piloot van de marine te ontslaan nadat die was vergeten dat Kristi's favoriete slaapdekentje over te brengen naar het volgende toestel.

Er zijn verschillende 'slaaphulp' kussens/apparaten in de handel voor mensen die moeilijk hun nachtrust kunnen vinden, zoals de Somnox:

Ik kan me voorstellen dat een doll met de maat van een fors kussen een extra gevoel geeft van 'slaap-maatje' omdat het een 'huidcontact' beleving kan geven.

Ik accepteer dat jij het niet anders kan zien dan zo, maar wellicht kun je begrijpen dat het voor een ander méér kan zijn dan dat.

Voor jouw gevoel moeten er armen en benen aan zitten. Akkoord.

Dat zou zeker een extra voordeel zijn.

Iedereen zal zijn eigen gevoel erbij hebben... Akkoord. Ik wens jou veel plezier in jou beleving met love dolls.

Ik ga geen torso kopen.... ook daar zet ik een punt. Mijn standpunt blijft wat het is... de fabrikant in China maakt deze dingen toch echt vanuit sex oogpunt. Of laten we het ruimer zeggen vanuit bed oogpunt. OK, als je zegt, in bed is zij los van sex iets liefdevols voor mij, dat kan.. Daar kan ik inkomen.

Maar voor mij leeft een love doll pas echt als ze ook in het huis kan zijn en met leuke kleding aan enz. Mij lijkt het toch zeer onhandig om een torso als gezinslid bij aan tafel te zetten.... een pop die 1 arm mist door ongeluk, ok.... die kan nog altijd aan tafel gezet worden met een lange pruik zie je er niets van.... maar een torso is daar niet voor gemaakt.... dat wilde ik proberen duidelijk te maken. Een torso is gemaakt om in bed te liggen... ja je kan ermee knuffelen en tegen praten en het omarmen om zo in slaap te geraken of haar zelfs masseren... maar meer dan bedvriendschap en liefde/sex ga je er niet mee geraken. Een torso naast jou op de zetel om tv te kijken... nee, dat is niet natuurlijk.. tenzij ze haar stompen onderaan perfect zou kunnen plooien om al zittend naast jou te zitten.... maar nogmaals, ik heb er geen ervaring mee.

Ik heb het hier wel vaker geschreven. Ik aarzel om een pop te kopen. Als ik het doe, wil ik er ook wat spannende kleding bij. voor mij fetish (lingerie)Wat ik me afvraag is het echt lekker neuken, zo'n pop?

Elke pop is anders... ik heb meerdere poppen (met vaste vagina, met losse vagina) elke pop geef een iets andere gevoel. Wat is nu het lekkerste: echte vrouw of love doll? Lijkt me uiterste persoonlijke kwestie. Mijn gevoel, sex met de love doll is het meest relaxed en meest intense, maar als je ook een echt sociale babbel erbij wilt, dan moet je voor de echte vrouw kiezen. Met een love doll moet je er zelf voor zorgen... je eigen fantasie met je love doll waarmaken. Een love doll is er altijd voor jou, en kijkt niet op de klok zoals een dame van plezier dat wel doet. En over je lingerie dromen.... als je gaat kijken op TEMU daar kan je heel ontspannen kleding en lingerie uitkiezen en het wordt discreet aan huis geleverd. Je hoeft je niet in de stad te begeven om vrouwenkleding uit te zoeken, dit is voorbij. Gewoon van thuis uit kopen, discreet en zonder gedoe.

Wat ik me afvraag is het echt lekker neuken, zo'n pop?
Of het lekker is; ja ik vind van wel. Voor mij ervaart het als (bijna) realistisch. Maar dat blijft een persoonlijke voorkeur. Ik heb de pop totaal niet aangekleed (alleen een naam gegeven) en gebruik de pop alleen wanneer ik alleen thuis ben en de tijd voor seks wil nemen. Puur als een luxe en mooie masturbator. Kost wel effe werk, uit de opbergplek halen, in goede positie zetten, daarna de tijd en fantasie ervoor nemen, en dan weer opruimen. Verder doe ik weinig met de pop. Voor het snelle werk is er de hand de handzame kleine masturbators en ook een "ouderwetse" opblaaspop. Voor de "warme knuffel/seks intimiteit" heb ik het voordeel van het hebben van een vrouw die geen probleem heeft met een pop in huis en prostitutie bezoek.

Ik heb het hier wel vaker geschreven. Ik aarzel om een pop te kopen. Als ik het doe, wil ik er ook wat spannende kleding bij. voor mij fetish (lingerie)Wat ik me afvraag is het echt lekker neuken, zo'n pop?

Het leven is te kort om te aarzelen. Als je echt overgaat tot koop doe het dan goed en kijk naar merken zoals WM en Zelex. Zoek en lees reviews op internet. WM heeft nu S-TPE, een zacht vorm behoudend materiaal op basis van TPE. Zelex is silicoon, geurloos, meer slijtvast, maar wel iets stugger. Dan zit je tussen de 2/3000 euro. Vergeet ook niet dat grote poppen al snel richting de 40 kg gaan en je de boel na gebruik moet 'reinigen'. Dan moet je er dus met heel je hand in 🫳.

Kijk op https://www.dollpark.com/.

Betrouwbare partij met showroom die ook in Nederland levert.

Als je een ZELEX zou kopen, zorg dat je koopt bij een betrouwbare dealer, en dat je op voorhand duidelijk met de verkoper afspreekt, mocht er iets zwaar mis zijn de eerste twee maanden je een nieuwe pop krijgt. Voorbeelden zijn gescheurde gelbillen, gescheurde gel tieten, ledematen die afbreken. Ik weet dit uit zeer betrouwbare bron. OK, Zelex noemen ze een topbedrijf omdat je na goede afspraken soms rechtstreeks vanuit het bedrijf in China een nieuw exemplaar krijgt. Als je deze garantie niet hebt, zou ik niet kopen.

Serieus.

60 Minuten Intiem Relaxen € 150,- + huur pop 60 minuten Intiem Relaxen € 80,-.

Voor dat geld weet ik wel wat anders leuks.
Levende dames maken zichzelf vlot schoon na de daad. Als je ze bezig ziet met zich douchen en van binnen spoelen realiseer je je niet hoe zwaar die dames zijn... omdat ze uit zichzelf bewegen.

Moet je een slungel van een damespop van 40kg of meer gebruikt en al van een bed sleuren en zonder beschadiging naar de badkamer hijsen, de schede spoelen, het kwakje van de klant zien wegglijden in het bad, en de schede van binnen afdrogen met je hand en een doek... dan wil je daar wel wat extra's voor rekenen.

En met een beetje pech tref je de knuffelpop met een gescheurde tiet aan, kun je een nieuwe bestellen want bandenplak/solution daar heb je niks aan met zo'n vrouw.

Zouden ze de pop van tevoren opwarmen vraag ik mij af? Wanneer je ermee samenwoont kun je een elektrische deken nemen en samen eerst een poos opwarmen voordat je gaat slapen (of meer) maar een klant die een uurtje komt krijgt die vrouw niet op lichaamstemperatuur denk ik.

Sexpoppen bordelen werken met losse vagina's he. Die steek je in de gleuf van de pop. Nadat een klant klaar is, haalt de gastvrouw die vagina eruit, afspoelen onder de kraan, effe wat drogen en die kut is terug klaar voor de volgende klant.
Levende dames maken zichzelf vlot schoon na de daad. Als je ze bezig ziet met zich douchen en van binnen spoelen realiseer je je niet hoe zwaar die dames zijn... omdat ze uit zichzelf bewegen.

Moet je een slungel van een damespop van 40kg of meer gebruikt en al van een bed sleuren en zonder beschadiging naar de badkamer hijsen, de schede spoelen, het kwakje van de klant zien wegglijden in het bad, en de schede van binnen afdrogen met je hand en een doek... dan wil je daar wel wat extra's voor rekenen.

En met een beetje pech tref je de knuffelpop met een gescheurde tiet aan, kun je een nieuwe bestellen want bandenplak/solution daar heb je niks aan met zo'n vrouw.

Zouden ze de pop van tevoren opwarmen vraag ik mij af? Wanneer je ermee samenwoont kun je een elektrische deken nemen en samen eerst een poos opwarmen voordat je gaat slapen (of meer) maar een klant die een uurtje komt krijgt die vrouw niet op lichaamstemperatuur denk ik.

Heb jij zelf love dolls? Want ook dames van TPE / Siliconen kan je handiger intiem proper maken dan ze naar het bad te sleuren. Weliswaar zijn de dames met losse vagina het makkelijkste intiem proper te maken, de vagina eruit onder de kraan, en weer erin. En een vaste vagina kan je ook in de slaapkamer proper maken in plaats van in bad of onder de douche. Ik weet nog zoals jij het hier beschrijft, zo deed ik het ook de allereerste keer nadat ik sex had men een TPE love doll. Zo onhandig was ik toen.

Laatst bewerkt:
Sexpoppen bordelen werken met losse vagina's he. Die steek je in de gleuf van de pop. Nadat een klant klaar is, haalt de gastvrouw die vagina eruit, afspoelen onder de kraan, effe wat drogen en die kut is terug klaar voor de volgende klant.

Heb jij zelf love dolls? Want ook dames van TPE / Siliconen kan je handiger intiem proper maken dan ze naar het bad te sleuren. Weliswaar zijn de dames met losse vagina het makkelijkste intiem proper te maken, de vagina eruit onder de kraan, en weer erin. En een vaste vagina kan je ook in de slaapkamer proper maken in plaats van in bad of onder de douche. Ik weet nog zoals jij het hier beschrijft, zo deed ik het ook de allereerste keer nadat ik sex had men een TPE love doll. Zo onhandig was ik toen.

Ze hangen de pop aan een haak met de benen wijd gespreid en daarna spuiten ze de boel schoon met een karcher. Zo deden ze dat ook in Amsterdam.

Wat betreft de kosten. Ik denk dat dit een pop is van rond de 1500 euro, dus die heb je met 8 klanten terugverdiend.

Terug
Bovenaan Onderaan