Sexwerkers die zich in het gezicht laten spuiten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier hele goede ervaring mee, neemt het echt met volle overgave in ontvangst, zie mij recensie. Helaas wel stuk duurder geworden inmiddels.

 
Jill in Utrecht is misschien een goede tip. Toen ik d'r hard doggy aan het nemen was gaf ik aan dat ik d'r gezicht helemaal onder ging spuiten en ze ging er meteen voor liggen!
Met d'r hoofd op de rand van het bed, eerst nog even me diep laten pijpen en toen vol over d'r gezicht heen gekomen. Geen geklaag, geen cum dodging, niet snel weg willen rennen naar de badkamer. Gewoon netjes ondergaan.

Is overigens wel an een tijd geleden maar zie dat het nog steeds tussen d'r mogelijkheden staat.

 
Iemand nog een leuke tip? Regio Utrecht/Almere/Amsterdam
Jazzmin is wel favoriet maar is slecht bereikbaar helaas en ik vind het gewoon geil om te doen.
Bij Privehuis Almere Bella en volgens mij ook Renate (volgens mij heette zij vroeger Regina). Valentina houd er ook wel van.

Priveontvangst
Skylar.
Als TS geen probleem is dan ook Bardeline.
 
Het is algemeen bekend dat mannen niet goed kunnen richten, dat is op het toilet ook vrijwel altijd het geval. Misschien een zonnebril op zetten? 😏
Is nog waar ook Joke. Ik had in het Privehuis Almere, Riley en Bobbi samen. Ik stopte hun hoofden tegen elkaar en dacht oh dit gaat mooi worden. En helaas spoot ik erover heen. :ROFLMAO: , tuurlijk zeg ik tegen iedereen dat ik hun lekker in het gezichtje raakte.
 
Nana doet het wel
Maar ze houdt er wel een doekje gelijk bij. En om eerlijk te zijn als ze dat niet gedaan had zou ik niet per ongeluk in haar oog gespoten hebben. Denk dat het handig is om van te voren met haar te bespreken. Leuke meid voor een date
 
Nana doet het wel
Maar ze houdt er wel een doekje gelijk bij. En om eerlijk te zijn als ze dat niet gedaan had zou ik niet per ongeluk in haar oog gespoten hebben. Denk dat het handig is om van te voren met haar te bespreken. Leuke meid voor een date
Veel links doen het wel heel snel niet meer. Zoals deze helaas.
 
Staat online wanneer ze werkt. Niet zo slanke en niet zo mooie Thaise die beperk contact maakt. Litteken op de buik. Tegen het gezette aan. Niet zo geil maar en ze zuigt goed. Best op geld belust. Een upseller. Ga ik niet herhalen.
 
Luna in Harelbeke laat het ook graag toe. Advertentie enkel online als ze van plan is te ontvangen en dat is eerder sporadisch. Heb het genoegen gehad haar reeds enkele malen te mogen onderspuiten
 
Er staat hier een dame, maar haar vriend is daarbij aanwezig:


Zelf geen ervaring mee...
Lijkt me wel de moeite waard om bij aan te schuiven. Hij maakt op verzoek ook een filmpje van jouw cumshot (met zijn toestel) of schuift desgevraagd aan om haar gezamenlijk onder te kwakken. Door hun beide gepijpt worden of hem klaarpijpen is ook mogelijk. Klinkt mij persoonlijk allemaal als muziek in de oren, zeker als dat laatste ook gefilmd zou kunnen worden :). Weet iemand toevallig of het filmpje dat je nadien krijgt toegestuurd privé moet blijven of vrijelijk mag worden getoond op het www?
 
Hier hele goede ervaring mee, neemt het echt met volle overgave in ontvangst, zie mij recensie. Helaas wel stuk duurder geworden inmiddels.



ik zie regelmatig mensen zeuren om de prijs maar als je iets goeds wil dan moet je eenmaal in de buidel tasten, persoonlijk ga ik voor een Premium ervaring 😊👌 mits de reviews goed zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan