Recensie Sexy red 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hulk1980

Newbie
14
12/02/22
7
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/latina-hot-end-pretty.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
door de zoveelste teleurstelling van mylla gorgeous besloten om iemand anders te bezoeken, nu ik toch al in Antwerpen was. Had het weer afgezegd op laatste moment.

ik ben deze sexy red tegen gekomen, ondanks geen recensie toch risico genomen om te bezoeken. Ze reageerde snel en vriendelijk, mogelijkheden besproken en afspraak gemaakt.

de fotos zijn wat glamour en filter op redlights, maar in het echt ziet ze ontzetten goed uit, mooie volle lippen en een lekkere ass.
Ze is niet zo groot geschapen, maar dat vind ik niet erg, ze kon hem goed hard houden en kon lang doorstoten.

Was een positieve ervaring en ga haar zeker weer bezoeken als ik weer behoefte hebt.
 
Heb je dikwijls een afspraak gemaakt die ze dan last minute cancelde? Ze liet het je dan weten of was je al ter plaatse? Heb ik al voorgehad, wel niet bij haar.
Zou ze wel graag eens bezoeken want vind ze wel echt een knappe sexy bom. De keren dat je wel een date had die waren veronderstel ik wel super aangezien je ze regelmatig bezocht of bezochte.
Sorry voor de vragen maar heb al wat slecht tot zeer slechte ervaringen die pure tijd en geldverspilling waren.
 
Heb je dikwijls een afspraak gemaakt die ze dan last minute cancelde? Ze liet het je dan weten of was je al ter plaatse? Heb ik al voorgehad, wel niet bij haar.
Zou ze wel graag eens bezoeken want vind ze wel echt een knappe sexy bom. De keren dat je wel een date had die waren veronderstel ik wel super aangezien je ze regelmatig bezocht of bezochte.
Sorry voor de vragen maar heb al wat slecht tot zeer slechte ervaringen die pure tijd en geldverspilling waren.
Er is een topic van mylla

Onderwerp 'Mylla Gorgeous' https://www.girlsreview.nl/threads/mylla-gorgeous.141/
 
door de zoveelste teleurstelling van mylla gorgeous besloten om iemand anders te bezoeken, nu ik toch al in Antwerpen was. Had het weer afgezegd op laatste moment.

ik ben deze sexy red tegen gekomen, ondanks geen recensie toch risico genomen om te bezoeken. Ze reageerde snel en vriendelijk, mogelijkheden besproken en afspraak gemaakt.

de fotos zijn wat glamour en filter op redlights, maar in het echt ziet ze ontzetten goed uit, mooie volle lippen en een lekkere ass.
Ze is niet zo groot geschapen, maar dat vind ik niet erg, ze kon hem goed hard houden en kon lang doorstoten.

Was een positieve ervaring en ga haar zeker weer bezoeken als ik weer behoefte hebt.
Link werkt niet
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Biseks
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ze zit nu in knokke....
beste trans die ik al gehad heb... goddelijk lichaam
ze danst ook vaak op party's en clubs.
wispelturig, ja... ze doet of deed ook triootjes met één van haar TS vriendinnen... nog niet gedaan iemand?
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.552
Berichten
727.789
Leden
33.519
Nieuwste lid
Anna6
Terug
Bovenaan Onderaan