Algemeen Sexy World, Gent, Dendermondsesteenweg 13

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja was oke, denk dat we wat verwend zijn met de nl sexbios. Miste een bed idee met wat kussens. Waar je fijn kan sexen. Maar we hadden ons plekje gevonden. Mannen waren netjes en fijn afwachtend. Hier door was de ervaring van de vrouw erg fijn, dank hier voor. En ook de 2x dat jullie der hebben laten komen. En beffen is gewoon haar ding. Tip voor de eigenaar thema dagen, vrouwen/stellen gratis entree €24,- entree en dan de entertainment leveren is not fair. Jaja we zijn nlder maar toch. Zeker met melding dat we komen genereren we klanten. En kluisjes voor je spullen zou fijn zijn. Maar ons idee is dat de insteek is voor andere klanten en dan voldoet de huidige setup. Geen idee ook of er ook in belgie markt voor is. Maar bij ons word er regelmatig afgesproken in sexbios door stellen, of vrouwen die meer willen. Maar zoals je kan lezen voor ons in het huidige jasje nee. We komen niet meer terug. X Kees en Brenda
 
Vroeger had ik een link waar ik de nieuwe striptease al kon op zien als de vorige nog op de site stond. Weet iemand waar deze nu terug te vinden is?
 
Hey, waar speelde zich het gebeuren met ama-hoertje af? Op het podium? Waren er veel liefhebbers om mee te doen? Hoe zag ze er uit? Tnx
Toen ik er was zat ze in lingerie op een van de voorste rijen. Ik ben gewoon naast haar gaan zitten. Al vlug waren er meerdere geïnteresseerden. Haar man vroeg dan om een briefje van 10 euro in haar kousen te steken. Ze was slank en stond zeer heet. Ik denk dat ze rond de 40 zal geweest zijn.
 
Ben deze namiddag naar de stripshow geweest. 2x gezien. ongeveer 12 man aanwezig. Stripster Leyla is redelijk groot van gestalte, lichtbruine huidskleur, ferme tits met grote tepels en mooi snoetje. Show duurt +/- 8 minuten, waarvan een 4tal naakt. Ze kijkt heel zwoel als ze in de zaal kijkt, maar blijft altijd op het podium.
De verlichting van het podium is redelijk zwak, dus strippen in het half donker. In vergelijking met vroegere dames geef ik Leyla een 6 op 10.
 
Als je bedoelt met Leyla, weet ik niet, ik bleef in de ciné. Zou wel es met haar willen spelen, spijtig dat er geen bed in de cabine staat...
Indien iemand in de "cabine" geweest met Leyla, graag je ervaring.....
 
Een bed?
Eigenlijk mogen de dames zelfs nóg niet aangeraakt worden heeft men mij eens gezegd aan de balie
Heb daar in de winkel eens een blad zien hangen "prostitutie verboden"
 
Ben deze namiddag naar de stripshow geweest. 2x gezien. ongeveer 12 man aanwezig. Stripster Leyla is redelijk groot van gestalte, lichtbruine huidskleur, ferme tits met grote tepels en mooi snoetje. Show duurt +/- 8 minuten, waarvan een 4tal naakt. Ze kijkt heel zwoel als ze in de zaal kijkt, maar blijft altijd op het podium.
De verlichting van het podium is redelijk zwak, dus strippen in het half donker. In vergelijking met vroegere dames geef ik Leyla een 6 op 10.
Ik geef ook 6/10
Shows waren wel korter waarschijnlijk omdat er weinig volk in de zaal
Al veel beter maar ook al veel slechter gezien daar
Mooi lichaam had ze redelijk strak maar ze kon mij niet echt opwinden
 
Het was vroeger de gewoonte om tussen de verschillende dames 1 of 2 weken tussen te laten. Dat zou nu ook opnieuw kunnen.... als ten minste de covid de show niet terug verpest....
 
Welke zijn dan de betere/nettere/veiligere? Ooit wel naar Blue Vision geweest maar daar was geen volk.. weet niet goed aan wat ik mij kan verwachten? mijn fantasie is een fijne bukake mee te maken,wat ik hier las van geld toegestopt in de nylon vond ik ook wel opwindend.
 
Laatst bewerkt:
Welke zijn dan de betere/nettere/veiligere? Ooit wel naar Blue Vision geweest maar daar was geen volk.. weet niet goed aan wat ik mij kan verwachten? mijn fantasie is een fijne bukake mee te maken,wat ik hier las van geld toegestopt in de nylon vond ik ook wel opwindend.
Geen volk in BV???? U bent zeker om 21 h 15 geweest op een dinsdagavond? Normaal gezien springen de mannen daar als hongerige leeuwen op een vrouw als er daar eentje verschijnt. Zijn al meerdere koppels gevlucht uit angst. Natuurlijk, gewoon duidelijk aangeven (dat doen veel koppels niet) wat de grens en dan wordt die altijd wel gerespecteerd.


Maar goed, uw vraag (de bukkake): In Eindhoven is een leuke erotheek (Cupido) en ook in Roosendaal (Gewoon In Roosendaal is de naam van die bioscoop, GWR). Cupido is klein, terwijl GWR gigantisch is in feite. Grote filmzalen. Ik persoonlijk vind GwR het meest comfortabel. Ook in Gent die Sexy World waarover het hier gaat zullen de mannen zeker een vrouw weten te behagen. En eigenlijk ook in BV maar dan moet u wel op een zondagmiddag gaan of woensdag ergens tussen 11 h 00 en 20 h 30 ofzo. Of anders, voor uw wensen (de bukkake wens), kan ik ook wel clubs aanraden. Club Amai, Eroxx, The Climax, New Club Cocoon, Omega, ... .


Uw tweede wens weet ik niet goed. Prostitutie is in BV, SW en al die cinema's zoinzo verboden. Ook in Club Amai bv moet ge daar niet mee afkomen denk ik. Dan zou ik eerder een privaat evenement organiseren.


Belangrijk nog voor de bukkake: geef overal uw grenzen aan. Zoals ik al zei, in bv BV gaan de mannen u bespringen zonder duidelijke grenzen. Misschien vindt u dat leuk maar de meeste vrouwen kicken daarop af. Wat ik ook snap. In een club als bv Club Amai gaat dat minder het geval zijn. Ook bv GwR gebeurd alles vrij respectvol. Maar die kleinere cinema's daar zijn grenzen wel vrij belangrijk als u niet kickt op besprongen worden.
 
Welke zijn dan de betere/nettere/veiligere? Ooit wel naar Blue Vision geweest maar daar was geen volk.. weet niet goed aan wat ik mij kan verwachten? mijn fantasie is een fijne bukake mee te maken,wat ik hier las van geld toegestopt in de nylon vond ik ook wel opwindend.
Probeer het misschien eens in een club? Ik denk dan in de eerste plaats aan Club Amai als je echt eens ondergespoten wil worden. Ik denk dat er op een vrijdagavond in Eroxx ook voldoende kandidaten klaar zulllen staan om je te helpen. ??️
 
Terug
Bovenaan Onderaan