Algemeen Sexy World, Gent, Dendermondsesteenweg 13

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Which are the best hours to go on the weekend to Sexy world? For a strip or for the opportunity to find a lady or a couple to have fun with? thank you for anyone can help with some infos
 
Welke zijn dan de betere/nettere/veiligere? Ooit wel naar Blue Vision geweest maar daar was geen volk.. weet niet goed aan wat ik mij kan verwachten? mijn fantasie is een fijne bukake mee te maken,wat ik hier las van geld toegestopt in de nylon vond ik ook wel opwindend.
Ik denk dat je daar in SW zeker voor aan het juiste adres bent. Maar iemand meenemen om de actie in goeie banen te leiden, is een goed idee hoor. Er zijn daar nog vrouwen geweest die hun fantasie uitleefden, maar altijd in gezelschap
 
Dinsdagavond 14 december ga ik er met mijn vrouw naartoe. Ze kickt erop meerdere heren te kunnen mastruberen in de heterozaal van cine sexy world. Blijkbaar zijn er gaten in de muur waardoor ze hun pik kunnen steken en wil dinsdagavond er meerdere laten klaarkomen. Allen welkom nu dinsdagavond tussen 19u en 21 u.
 
Good news! Announcement of new stripper on their website,
Bad news: she won't be coming until the end of January...
Better than nothing! Can I ask you how it works? There are no hours for the strips? I mean, I can find her in the morning or in the afternoon every day? And once I'm in, what happens with her? Sorry for the stupid questions but due to covid I've never been to SexyWorld yet
 
Better than nothing! Can I ask you how it works? There are no hours for the strips? I mean, I can find her in the morning or in the afternoon every day? And once I'm in, what happens with her? Sorry for the stupid questions but due to covid I've never been to SexyWorld yet
I think the strips are only in the afternoon and in the evening. Between the hourly strips you can have some time with the lady in the privé cabine.
 
Ik zou graag voor een 1ste keer langsgaan in de hetero zaal. Aan wat kan ik mij verwachten? Zijn er dan koppels of vrouwen aanwezig die het zien zitten een man te plezieren of wie ik kan plezieren? Voor mij is dit allemaal nieuw maar wil ontdekken.
 
Ik zou graag voor een 1ste keer langsgaan in de hetero zaal. Aan wat kan ik mij verwachten? Zijn er dan koppels of vrouwen aanwezig die het zien zitten een man te plezieren of wie ik kan plezieren? Voor mij is dit allemaal nieuw maar wil ontdekken.
Hey, koppels of vrouwen alleen, super zeldzaam volgens ervaring en geruchten. Meestal oudere mannen (zowat 75% denk ik) velen staan recht achteraan, te wachten tot er iemand speelgoed bovenhaalt.. Hier en daar zit er iemand neer, waar dan soms een andere man komt naast zitten en dan wat probeert en ziet hoe de andere reageert. Redelijk triest allemaal, alhoewel ik me al paar keer heel goed geamuseerd heb met jongere gast. De ene dag is de andere niet...
 
Ben vandaag even binnen geweest. Ongeveer 1 uur gebleven. Steeds nog zelfde situatie. Covid ticket verplicht, maar niks gevraagd. In ciné, de meeste maskers onder de neus of helemaal geen. Geen strip, 3 ciné's open, In grote zaal zaten 3 mannen, en stonden er ongeveer tss 3 en 6 recht. Veel rondgeloop en staan gapen, geen actie gezien.... Meesten leeftijd geschat tss 45 en 75 j. Triest...
 
Tijdje geleden nog eens geweest toen de laatste stripteaseuse er nog was. Sloeg eigenlijk maar tegen, weinig animo. Ik ga hier niet meer heen denk ik. Ook vrij onbegrijpelijk dat koppels volle pot betalen, zelfs als de dame actief is. Zo trek je geen actieve mensen aan natuurlijk.
 
Ben vrijdag nammidag langs geweest. Zelfde situatie als recent. 10-tal mannen die permanent rondlopen, zeer weinig te beleven. Bij navraag wordt er getracht nog een dame te fixen voor maart. Verder zou er een deal zijn met dame voor de maand mei.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.212
Nieuwste lid
Carine229
Terug
Bovenaan Onderaan